"מחזירה לקבוצה המדהימה הזו ולעמית בראשה, בפוסט ארוך ארוך

סיכום טיול שבועיים בטנריף בסוף אוגוסט עם 5 ילדים.

כל החודשים שקדמו לטיול היה בי פחד "מה נעשה שבועיים בטנריף", אז שמחה לספר שזה אולי הטיול הראשון שלנו שלא הגענו לסוף כבר בתחושת עייפות… נהננו מכל רגע באי המטריף הזה.
חשוב לי להוסיף שדווקא ההכנה שהייתה לי לאי, לנראות שלו, לכך שהדרום נראה כמו אילת לדוגמה, גרם לי לבוא עם ציפיות מתונות, ולהתאהב במקום הזה מיום ליום!
טיסות– אייביריה, הלוך קונקשיין של 1:40 במדריד, הספיק לנו ממש. המטוס למדריד אולי המטוס הכי טוב שאי פעם טסנו בו, משחקים, סרטים, מטענים לניידים, WIFI , שירות מעולה ואוכל בסדר גמור. ממדריד טסנו לטנריף צפון, מטוס קטן, אבל זה רק שעתיים וחצי טיסה. בחזור היה לנו קונקשיין של כמעט 4 שעות, וגם הם עברו מהר מאוד בשדה תעופה במדריד.
רכב– CICAR קיבלנו אופל 9 מקומות. שירות מצויין.
לינה- עם 5 ילדים וויתרנו מהר מאוד על מלונות היוקרה המפורסמים באי, לנו שבוע בדרום במלון דירות TROPICAL שהיה מעולה!!! קיבלנו 2 דירות ענקיות מחוברות, חדשות, נקיות, מצויידות מעולה, הבריכות מעולות, ארוחת בוקר מפנקת בתשלום נוסף לא יקר. החיסרון היחיד שזה לא על שום טיילת.
בצפון לנו שבוע במלון CASABLANCA בפוארטו דה לה קרוז, אין מזגן במלון והחדרים בעיצוב מיושן. יתרונות משחקייה לילדים, וידיאו וכו' לגדולים וג'ימבורי קטן לקטנה. קירבה לטיילת.

לראשונה בחיי הטיולים שלנו לא עשיתי מסלול, כי אין צורך לעשות מסלול בטנריף. אבל אפרט מה עשינו ומה היה מומלץ במיוחד.
בשבת נחתנו בצהריים בצפון, נסענו למלון שלנו בדרום, נסיעה של שעה, התארגנו במלון, בריכה, והלכנו לקניות לצייד את המטבח.
יום ראשון- מ 2 ימי הראשון שבילינו באי יכולה להעיד שזה לא יום לטיולים, הכל עמוס מאוד, התחלנו את היום ברצון ללכת לחוף הים, הסתובבנו בין החופים פשוט בלתי אפשרי למצוא חנייה, חזרו למרכז קניות ליד, משם הלכנו לאכול במסעדת HARD ROCK CAFFE בטיילת של לאס אמריקאס, שהפכה לאובססיה שלנו בטיול הזה הכל טעים ומומלץ 😋!!! מהמסעדה ירדנו ברגל לחוף הצמוד, חוף נחמד בילינו בו עד אחר הצהריים.
יום שני- פארק מים אקוולנד, קנינו מראש כרטיסי לרב האטרקציות שרצינו. באי יש 2 פארקי מים, סיאם המפורסם, ואקוולנד הפחות מפורסם.
ממליצה בחום למי שיש ילדים עד גיל 9 לא לוותר על אקוולנד, או ללכת רק אליו. נהננו מהפארק הזה ממש! חובה להגיע לפני 10:00 אחרת אין חנייה. המגלשות ממש מהנות, ולקטן שלנו בן ה 7 היה מותר כמעט את הכל, היו בודדות מעל 1.40, כל השאר היה 1.20 מ', ואקסטרים ממש. בפארק יש גם מופע דולפינים, ולקחנו לילדים חוויה עם הדולפינים בבריכה שלהם, הסבר עם מדריך על הדולפינים, ושכשוך משותף. הם היו בעננים.
אחרי הפארק עצרנו בקניון סיאם הצמוד, יש שם משחקייה נחמדה, קצת חנויות. לא הבנתי על מה ההמלצות, והתחלתי קצת להתבאס שבאנו עם מזוודות חצי ריקות לממלכת הקניות (אל דאגה זה משתפר דרסטית)
קונים סושי מוכן בסופר הגדול בקניון וחוזרים למלון.

יום שלישי- קמנו מאוחר, נשארנו בבריכה, היו פעילויות לילדים. שוב הלכנו לאכול בהארד רוק קפה, טיילנו כמה שעות בטיילת לאס אמריקאס שבערב יפה במיוחד.
יום רביעי- בבוקר שייט ויקינגים לצפייה בדולפינים ולווייתנים. יש הרבה סירות שיוצאות לצפייה בלוויתנים, אנחנו בחרנו בויקינגים. אחת החוויות, החל מהעיצוב ועד השחקנים, השייט נמשך 3 שעות וכולל ארוחה טעימה מאוד.
השחקנים מבדרים במיוחד! וזכינו לרגעים קסומים בהם להקות שלמות של דולפינים ולווייתנים קיפצו מסביב לאונייה. אזהרה אחת לא לבעלי קיבות רגישות, אפילו אני שלא מרגישה לעולם בחילה בשייט, הסתובבתי עם סחרחורת כמה ימים.
אחרי השייט נסענו לקארטינג הגדול, מחולק ל 2 מסלולים, בני הנוער נהנו במסלול גדול ומהיר משלהם. ואני והקטנים, כולל הפיצקה בת שנתיים וחצי נסענו במסלול משלנו 💪🏻🏎 סיימנו במסעדה איטלקית מדהימה, אבל יקרה מאוד IL VECCIHO
יום חמישי- ג'אנגל פארק, גן חיות חמוד עם מופעים. זה כרטיס משולב עם אקווהלנד לכן לקחנו. לא מקום חובה, אבל נחמד. בערב נסענו לארוחת האבירים ב Castillo San Miguel , אטרקציה חובה!!! אחת ההנאות בטיול, עד עכשיו נזכרים וצוחקים איך הקטנה שלנו עודדה את האביר שלה בצעקות "נגרו" (שחור) , ארוחה מעולה! כוללת מרק, נאגטס וצ'יפס לילדים, חזה עוף ברטוב פטריות ותפוחי אדמה למבוגרים, קינוח, יין ושתייה חופשית. מופע וואו, וערב מצחיק וסוחף.
יום שישי- עוזבים את המלון בדרום, בדרך עוצרים בתצפיות על הצוקים המטורפים של Los Gigantes ועולים לכפר MASCA, הנסיעה מדהימה, היינו עם רכב גדול ועברנו בקלות למרות כל ההפחדות שקראתי לפני. בכפר עצמו אין מה לעשות חוץ מלשתות קפה, לאכול גלידה, לשבת ליד העץ הענק ולהקשיב לנגן רחוב שר "דספסיטו"  אבל הנוף פשוט וואו! עצירה שווה במיוחד.

ירדנו ונסענו למלון החדש שלנו בצפון, בעיר הבירה פוארטו דה לה קרוז. התמקמנו והלכנו לטייל בטיילת הילדים אכלו גלידה בתוך קונוס מוופל בלגי, מוצלח במיוחד.

יום שבת- עלינו ליער הגשם, הנופים בדרך מהפנטים, עשינו מסלול קצר בתוך יער הגשם. והצטלמנו בתצפיות. משם ירדנו לקניון מרידיאנו בסנטה קרוז. את השעות הבאות בילינו בחנות😉PRIMARK יש שם גם הרבה אפשרויות אוכל, וכל אחד אכל מה שהוא בחר. בערב שוב טיילנו בטיילת, האווירה שם ממש כייפית, בתי קפה עם הופעות מוזיקה לטינית, ים ואווירת חופש!
יום ראשון- שוב גילינו שזה יום פחות מוצלח להסתובב באי. נסענו לעץ הדרקון העתיק, שילמנו כניסה לגן הבוטני, לדעתי אין צורך, זה מקום קטנטן. אפשר לצפות בעץ המרשים מאוד בן האלף שנים ממרפסת תצפית. משם הלכנו ברגל לפארק הפרפרים, פארק קטנטנן אבל ממש מקסים! משם נעסנו לבריכות של גארצ'יקו, אבל הגענו לשם והעומס היה מטורף חתכנו למלון. בערב הבנים נסעו למשחק כדורגל של טנריף נגד נומנסיה, ואני והבנות טיילנו שוב בטיילת, גילינו פצרייה מדהימה! Pizzeria Mi Piace מומלץ!!
יום שני- נסענו שוב לדרום לפארק "סיאם", קנינו כרטיסים מראש משולב עם לורו פארק. חשבנו שיום שני זה היום הכי פחות עמוס, והקפדנו לקום מוקדם. הגענו ב 10:10 , 10 דק' אחרי הפתיחה וכבר לא היה Fast Pass לקנייה!
דעתנו על הפארק הזה חלוקות, הוא יפייפה, מרשים, באמת שלא דומה לשום פארק אחר. אבל כל כך עמוס! התורים מטורפים, ההליכה לכל מגלשה ארוכה ביותר, ולגילאי הביניים שכבר לא פעוטות אבל עדיין לא הגיעו לגובה 1.25 מטר כמעט ואין מה לעשות שם. אז בן ה 7 שלנו היה ממש מבואס, ובילה איתנו את מרבית היום בבריכת הגלים ובמשחקי פעוטות. מצאנו 2 מגלשות עם אבוב ענק ועשינו אותן כמה פעמים, המתבגרים הסתובבו במגלשות, ובגלל גודלו העצם של הפארק הייתי בלחץ כל היום איפה הם. בריכת הגלים שווה במיוחד, אוכל טעים אבל ממש יקר. היום טס עד 18:00 בערב שסוגרים. נחשו איפה אכלנו ארוחת ערב? ב HARD ROCK CAFFE האהוב שלנו 😋 זו הגיחה האחרונה שלנו בדרום… ליד בסוף הטיילת יש אאוטלט של בנטון, חנות מבוגרים וחנות ליד של ילדים, אם יש סבלנות לפשפש יש מציאות מטורפות ב 2-3 יורו!
יום שלישי- נוסעים להר טיידה. לא קנינו כרטיסים לרכבל בגלל שלקטנה אסור לעלות לשם. טיילנו מסביב. וואו פשוט וואו! כאילו נחתנו במאדים! יש בדרך נקודות עצירה מדהימות!! הדרך להר עוצרת נשימה. עצירה מומלצת במיוחד Los Roques de Garcia התמונות לא עושות חסד עם המקום הזה!!
משם ירדנו ונסענו לקניון LA VILLA, טוב זה ה-קניון באי הזה. ודגמנו את כולם גם כאלו יוקרתיים שלא ציינתי פה. קניון ענק, כל המותגים הספרדיים, וגם כאלו שאנחנו לא מכירים, הכל היה בסייל אמיתי של 70%, לא ידענו את נפשנו מרב קניות 🤗
יום רביעי- בתכנון פארק חבלים, שנמצא ביער למרגלות הר טיידה, עולים לשם ומגלים שבמסלולי המשפחה הורה חייב לעלות עם הילדים. גם עם בן ה 12 😐, משאירים את 2 המתבגרים לעשות את המסלולי אקסטרים ויורדים 15 דק' משם לעיירה LA LAGUNA, בעיירה מדרחוב ממש מקסים עם כנסייה ושעון עתיק, מזרקות וכדמ'.
חוזרים לקחת את המתבגרים ונוסעים לחוף סאן אנדרס המפורסם. החוף באמת מהמם, אבל רוח צפונית נושבת וקר לנו. התקפלנו משם די מהר. שוב סיבוב בטיילת בערב סוגר לנו את היום בכיף. הגדולים אפילו לא מצטרפים ונשארים במשחקי ווידיאו במלון, ומשכירים גם מחבטי טניס ומשחקים במגרש.
יום חמישי- קמנו מוקדם והיינו הראשונים בלורו פארק המפורסם, נפתח ב 08:30 בבוקר. לקחנו את הסיור הפרטי, שכולל גם מושבי VIP למופעים וגם ארוחת צהריים מצויינת! לא חובה בכלל לקחת את התוספת הזו אבל בסיור למדנו איך מטפילם פה בחיות, כמה הם תורמים לשימור הטבע, ראינו את הלוויתנים שמענו את הסיפור של כל אחד מהם, חלקם הגיעו על סף מוות לשיקום.
בסופו של דבר, הפארק הזה הוא אחד המקומות היפים שראיתי, אבל מופעי החיות לי קשים לעיכול.
השטחים של החיות עצומים, נקיים ברמה שעוד לא ראיתי ניקיון כזה. והפארק באמת עושה המון הסברה ותרומה לשימור זנים. לשיקול אישי…
בערב אורזים את כל הקניות שלנו, ולקראת בוקר טסים חזרה לישראל, שוב שירות מעולה ביותר של חברת אייביריה.
לסיכום, אי קטן ומטריף, עם אווירת חופש לטינית, חופים שחורים, אנשים סופר אדיבים ושמחים, קניות שוות, אטרקציות מיוחדות נופים מהממים… או שאולי זה הכמויות של המוחיטו 🤪בכל מקרה מומלץ מכל הלב!"

לפוסט בקבוצת הפייסבוק "טנריף שלנו למטיילים"

לתכנון מסלול טיול בטנריף, לחצו כאן

לחצו כאן להזמנת חופשה במחירים מוזלים עם ישראל סוכן הנסיעות של הקבוצה.

לרשימת מלונות מומלצים

או התקשרו 058-7511860

אולי יעניין אותך גם:

חופשת קיץ זוגית בטנריף

טוב אחרי שהתאוששנו קצת, הנה פוסט ההמלצות שלנו מטנריף!אנחנו זוג, בני 23, טסנו בשבוע הראשון של אוגוסט והשבוע הראשון של ספטמבר. טיסות: טסנו בחברת SWISS