סופרמרקט, אין כמו להכנס לסופרמרקט שאתם בחו"ל!

אחרי הטיסה, הגעתם למלון, התארגנתם (או ישנתם,תלוי בשעת ההגעה…) ויצאתם להכיר את האי עם הרכב, הגיע החשק להכנס לקנות קצת מים שיהיה לימים הראשונים בטיול, כמה חטיפים, ירקות, פירות משהו שיהיה לימים הקרובים לאכול בין הארוחות..

אני לא יודע מה אתכם, מבחינתי זה חלק בלתי נפרד מהטיול, באמת חוויה.

אשתף אתכם פה ב-3 רשתות סופרמרקט שיש באי, שיעזרו לכם להתמצא בפריסה באי ולהתארגן בהתאם (במיוחד למי שבחר מלון דירות ויצטרך לדאוג לעצמו למזון).

רשת הסופרמרקט האירופאית "לידל" שאני משער כי רובכם הגדול מכיר מהטיולים הקודמים באירופה.

ברשת ניתן לרכוש מאפים טריים לאורך כל היום, אוכל מוכן וארוז, פירות וירקות בשפע ושתייה קרה. בנוסף ניתן למצוא לרוב את כל מה שאתם צריכים מבחינת סופרקמט לבית, כולל אבקת כביסה או נוזל כלים למטבח, משחת שיניים ועוד.

*סניפי הרשת פרוסים ברחבי כל האי (צפון ודרום)

לפריסה של הסניפים בטנריף, לחצו כאן.

 

רשת הסופרמרקטים "קארפור", גם היא מאפשרת לקנות את כל מה שאתם צריכים לבית מבחינת מזון ושתיה, אך יש בה גם מחלקות של מכשירי טכנולוגיה כמו טלפונים, מחשבים, ביגוד, אלקטרוניקה על כל גווניה ועוד המון דברים שימושיים (אישית רכשתי שם את האייפון 6 שלי, בזמנו אחרי החזר מס היה יותר זול מאירופה/אילת). בהחלט חווית קניה נדירה. בטנריף הסניפים של הרשת מתרכזים בצפון האי.

לפריסת סניפי "קארפור" בטנריף, לחצו כאן.

 

[ads1]

רשת הסופרמקטים "היפר דינו" היא רשת המפעילה סניפים יחסית קטנים, לרוב סגנון "אקספרס" ויותר יקרים ביחס לאחרים, גם להם יש פריסה של 3 סניפים באי ומאפשרים רכישה של מספר מוצרי מזון, חטיפים, שתיה קלה ועוד. (פחות פחות מומלץ לעשות בו קניה גדולה אלא יותר "על הדרך")

 

לפריסת הסניפים של "היפר דינו" בטנריף, לחצו כאן.

 

 

רשת סופרמרקטים נוספת, זולה  עם פריסה גדולה ברחבי האי.

לפריסת הסניפים, לחצו כאן.

 

 

תוכן עניינים

אולי יעניין אותך גם:

לייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

או התקשרו 077-340-70-40

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים

או התקשרו 058-7511860

אולי יעניין אותך גם:

חופשת קיץ זוגית בטנריף

טוב אחרי שהתאוששנו קצת, הנה פוסט ההמלצות שלנו מטנריף!אנחנו זוג, בני 23, טסנו בשבוע הראשון של אוגוסט והשבוע הראשון של ספטמבר. טיסות: טסנו בחברת SWISS

קרא עוד »
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors