חזרנו משבוע בטנריף (זוג בני 23 ו-25, ילדים בנפשנו) 
תודה לקבוצה ולעמית, עזרתם המון. עכשיו אחלוק את העצות שלי עם הבאים בתור:
עשינו טיסה ישירה של סמארט ווינגס. ההלוך הלך חלק, כמו שכבר נאמר יש אפשרות להטעין פלאפון, לקנות כריכים ובאנו מצויידים עם סרטים באייפד.

השכרנו רכב ידני ב top car. הם מצויינים. רכב זול ונראה חדש לגמרי, כאילו מהניילונים.

הלינה היתה רק בדרום, הנסיעה לצפון די קצרה, כשעה עד שעה וחצי ורוב הדברים המעניינים בדרום.
עשינו 5 לילות במלון Melia Jardines del Teide – מומלץ מאוד! מלון יחסית זול ברמת 5 כוכבים, יוקרתי מאוד, חדרים ענקיים כמו סוויטות, זה ריזורט עם המון פעילויות ובריכות מהממות. אוכל עשיר. רומנטי לזוגות וכייפי למשפחות! מיקום מצויין. שירות מדהים.

לאחר מכן עוד 2 לילות ב Hard Rock Hotel שהומלץ, שהיה הרבה יותר יקר. גם הוא מאוד יוקרתי וחווייתי, אם כי בקושי היינו במלון, כי כל הזמן טיילנו. בדיעבד אולי לא היה צורך להשקיע ככ הרבה במלון. כמובן גם שם היחס היה מצויין, מלון שהרעיון בו שיש מוזיקה (בעיקר רוק) בלי הפסקה. מומלץ.

הטיול עצמו:
יום שבת – טיסה הלוך. הגענו בערב, אכלנו בהארד רוק קפה שבפלאייה אמריקס. מסעדה מאוד יפה ואוכל טעים!
יום ראשון- הזמנו כרטיסים לטיידה לרכבל מראש. הודיעו לנו בהודעה שהוא סגור למבקרים בגלל מזג אויר (והיה יום שמש יפה..) אז בספונטניות הלכנו לג'ונגל פארק ולא הצטערנו לרגע. חיות מיוחדות, מופעים מטורפים (למשל מופע של נשרים ועוד עופות, שהיה מטורף, ולא קיים בלורו). יש גם אופציה לתמונה עם כלב ים בתוספת תשלום.
בלילה יצאנו למועדון פאפאגיו בלאס אמריקס. יוקרתי ומהמם, אבל מוזיקה שלא התחברנו אליה (פחות לריקודים).. בנוסף אמרו לנו שכל המקומות שמורים שם..
יום שני – לורו פארק. מדהים וחובה. שימו לב לתכנן מראש מתי להגיע לכל מופע ולהקדים כי הם סוגרים כניסות כשהמופע מתמלא. מי שמתכנן לשבת באזור ה splash במופע לווייתנים- חובה לקנות מעיל גשם שם, נרטבנו בטרוף! רצינו אחכ ללאגו מרטינז אבל לא הספקנו וגם היה גשום.
יום שלישי – אקווה לנד. לא מסכימה שזה רק לילדים, המתקנים שם היו מאוד מגניבים ונהננו בטרוף! המופע דולפינים היה טוב יותר מאשר של הלורו (לטעמנו) ואפשר גם להצטלם איתם בתוספת תשלום. הפארק ממש יפה, ממליצה. אחכ היינו בחוף playa del duque שהיה מהמם, למעט החול שהוא אבנים, מלכלך.. הגלים היו גבוהים מידי כך שהיה קשה להכנס פנימה.
בערב הלכנו לארוחת אבירים וביקשנו מנה צמחונית שהיתה יותר מושקעת מהבשרית. האוכל שם בגדול לא משהו בכלל, אבל המופע זה מה שחשוב. מומלץ מאוד!!!
יום רביעי – נסענו לצפון. יערות הגשם איכזבו בטרוף. אולי כי לא היה גשם.. היה חם רצח שם, היער נראה כמו יער בארץ, שום דבר מיוחד..
אחכ נסענו לחוף טרסיטאס עם חול מסהרה, חוף נחמד ולא מעבר. היה מפוצץ באנשים. רוחות חזקות שלא מאפשרות בטן גב כי החול עף כל הזמן, וכמובן גם גלים גבוהים בהתאם. אחכ היינו בפארק מרטימו קיסר. לא ברור לנו עד עכשיו מה עשינו שם. בריכות רגילות של בית מלון ומליון ילדים. כולם שם היו ספרדים, אף אחד לא ידע אנגלית. המים היו מלוחים. מיותר. משם הלכנו לקניון מרידיאנו והופתענו לגלות שסגור.
בערב אכלנו בביאנקו שבלאס אמריקאס. אוכל איטלקי נחמד, קוקטיילים טובים. מומלץ.
יום חמישי- סיאם פארק. באנו ב9 בבוקר, חנינו בקניון. קנינו פאסט פאס – חובה!!!! והספקנו את כל המגלשות תוך 3 שעות.
אחכ טיילנו בקניון סיאם – יש שם את כל הרשתות הספרדיות המוכרות. מחירים כמו בכל ספרד.
יום שישי – הינו אמורים לצלול עם צבים, גילינו שהרבה אנשים לא רואים צבים בכלל בצלילה והכסף הולך לפח אז ויתרנו. נסענו לקניון מרידיאנו לפריימרק. בלילה עשינו siam night שיש עד סוף אוגוסט. מומלץ מאודדדד! נעים בחוץ, הרצפה לא רותחת(!), המגלשות מפחידות יותר, קהל בוגר יותר, אלכוהול ומוזיקה, ואין תורים! זה היה הדבר הכיפי ביותר שעשינו השבוע. לא לוותר.
יום שבת – היתה מסיבת בריכה מושקעת במלון שלנו, הארד רוק. וטסנו חזרה.
שימו לב שבטיסה חזרה אין אוכל בכלל!!!!

*לפוסט הטיול בקבוצה

לתכנון מסלול טיול בטנריף, לחצו כאן

לחצו כאן להזמנת חופשה במחירים מוזלים עם ישראל סוכן הנסיעות של הקבוצה.

לרשימת מלונות מומלצים

כרטיס משולב לפארק המים סיאם וגן החיות לורו

כרטיס רק לסיאם

כרטיס רק ללורו פארק

כרטיס ללה גומרה- טיול1  | טיול2

כרטיס עלייה לרכבל בטיידה

מדריך להשכרת רכב באי

לרשימת האטרקציות המלאה של האי

לרשימת סופרמרקטים באי

למציאת תחנת דלק באי

אוכל כשר בטנריף – כמה פתרונות

להזמנת מט"ח (אירו) מראש

תוכן עניינים

אולי יעניין אותך גם:

לייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

או התקשרו 077-340-70-40

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים

או התקשרו 058-7511860

אולי יעניין אותך גם:

חופשת קיץ זוגית בטנריף

טוב אחרי שהתאוששנו קצת, הנה פוסט ההמלצות שלנו מטנריף!אנחנו זוג, בני 23, טסנו בשבוע הראשון של אוגוסט והשבוע הראשון של ספטמבר. טיסות: טסנו בחברת SWISS

קרא עוד »
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors