טנריף – ספטמבר 2018 – סיכום טיול והמלצות טיולי יום.
תקציר:
1. טנריף מתאימה לכל סוג של מטיילים!
2. מומלץ מאוד לפצל שהות בין הצפון לדרום, חוסך זמן יקר בנסיעות כשמטיילים בצפון (ויש הרבה לראות בצפון).
3. ניתן לעשות את כל האי (על כלל אטרקציותיו) עם סנדלי שורש (לאלה שטענו ש״חובה נעליים סגורות״).
4. השכרת רכב – סיקאר נפלאים! הנהיגה נוחה מאוד! חניה – מוצאים ברחובות סמוכים או בחניונים (זול!). ווייז עובד בצורה נפלאה! (וגם גוגל מפות).
5. סגירת מלונות – מומלץ לבדוק דרך ישראל הסוכן של הקבוצה! נתן לי מחיר זול מאשר מצאתי ב trivago. מומלץ חצי פנסיון כי אחרי יום טיול ארוך לא תמיד יש כח לצאת לחפש מסעדה.
6. טיפ לחוסכים: למי שמחפש בטן גב ופינוקים בלבד – יכול למצוא זאת בפחות שעות טיסה מהארץ. למי שמחפש אטרקציות ולחוות את האי – אין צורך במלונות יקרים בטירוף, לא תשהו בהם יותר מדי (במיוחד בצפון).
7. באי בקושי פוגשים בישראלים.
8. הצפון זול מהדרום.
9. מזג האויר – ספטמבר היה חם מאוד ביום (מי שלא נמרח – נשרף), בערב נעים עד טיפה קריר (לסובלים מקור שבינינו, מספיק עליונית דקה).
10. רשת המרכולים mercadona – השופרסל שלהם, יש שם הכל, ובזול (בצפון זול יותר).

תיאור הטיול:
יום 1: טיסה ישירה (סמארט ווינגס, עובר בסופו של דבר), נחיתה בשדה הדרומי, איסוף הרכב ורכישת סים מקומי (דוכן של Laycamobile בסמוך לדוכן של סיקאר, 7 ג׳יגה ב 10 אירו, מומלץ בחום לרכוש סים בעת הנחיתה ולחסוך זמן בהמשך בחיפוש אחר דוכני סים). נסיעה (שעה) לצפון למלון Puerto Palace שבעיר פוארטו דה לה קרוז – מלון טוב, זול, חדרים גדולים וממוזגים, אוכל סבבה, השתמשנו בו בעיקר לארוחות בוקר / ערב ולישון ובשביל זה היה מצויין!
יום 2: נסיעה (כ 45-50 דקות) ליער הגשם (אנגה). הסיבובים מפותלים ולפרקים הראות לקויה (נוסעים בתוך ענן) יש לנסוע בזהירות. ניתן לעצור באמצע הדרך לתצפית יפה (מעל העננים). כשמגיעים למקום ניתן לעשות מסלול קצר (מתאים לכל אחד) של כ 300 מטר, על דק מעץ וניתן כמובן לעשות מסלולים ארוכים יותר (יש מרכז מבקרים עם הכוונה וקפיטריה). להביא ג׳קט ומכנס ארוך, הטמפ׳ די צונחת שם. משם נסיעה (25-30 דקות) לסנטה קרוז (עיר הבירה), ביקור במרכז קניות, פריימרק (המקום היחידי בצפון בו פגשנו בישראלים), דקטלון, ומשם לחוף סאן אנדראס היפייפה (החול הזהוב שבו הגיע ממדבר סהרה).
יום 3: לורו פארק. רכשנו כרטיס משולב ללורו פארק ולסיאם פארק (פרטים באתר הקבוצה). הלורו פארק מדהים! מומלץ לא לפספס שום מופע (לוח הזמנים מאפשר לראות את כל המופעים). בילינו שם כ 5.5 שעות בלי להרגיש, משם הלכנו למסעדת פומודורו (איטלקית / דגים, הומלצה בקבוצה), מסעדה טובה, אווירה מעולה, יושבים על חומה המשקיפה לבריכות טבעיות שיש באיזור. אח״כ טיילנו עוד קצת בפוארטו דה לה קרוז, איזור הנמל (סמוך למסעדה), ישבנו על חוף מקומי קטן שהמקומיים רחצו בו, יש גלידריות טובות באיזור.
יום 4: גרצ׳יקו- הבריכות הטבעיות (מאוד יפה! אם תפסתם יום חם, ניתן להכנס ולהנות), משם לטיילת של פוארטו דה לה קרוז (ליד מלון h10 playa), תפסנו יום חם אז נכנסנו (5.5€) למתחם הבריכות לאגו מרטינז – מדהים ביופיו! בכיף העברנו שם שעתיים מבלי להרגיש. ארוחה במסעדת mother india (סמוך ללאגו מרטינז) – מומלצת בחום! יחס מדהים, אוכל הודי טעים ומגוון, זול להפליא!
נסיעה לדרום למלון טיגוטן – מלון מדהים! אוכל ברמה גבוהה, בריכות מפנקות (גדולה בקומת הכניסה + בריכות אינסוף בגג, עם ג׳קוזי, נוף מדהים!), יחס אישי מהצוות! אחלה תמורה עבור מחיר זול יחסית למלונות אחרים שהועלו פה בקבוצה).
יום 5: שוק מקומי (fanabe market פתוח בדרום בימים חמישי-שבת, עד השעה 14:00), שוק גדול מאוד, זול מאוד (ניתן גם להתמקח) עם אחלה מוצרים! נסיעה לטיידה – לא רצינו לעלות על הרכבל ולכן הסתפקנו בנסיעה עד איזור הרכבל, הצטלמנו, וחזרנו. בדיעבד היה מספיק להצטלם גם בנקודות העצירה שיש בדרך לשם. לא התלהבנו יותר מדי (אולי כי לא עלינו..). הנסיעה לשם מהדרום אורכת כשעה ולא מסובכת (יש לנסוע דרך Chio). סיבוב בקניון סיאם, חזרה לבריכה במלון.
יום 6: פארק המים סיאם – כל מילה מיותרת! לא להפסיד ולא משנה בני כמה אתם! לגבי הפאסט פאס – אתם לא חייבים לבחור מראש אם לרכוש או לא. ניתן להכנס, להתרשם מהתורים ואז להחליט! אנחנו לא היינו צריכים. היו מגלשות שלא היו תורים, היו כאלה שהתור היה 5-8 דקות, ויש את המגלשה הגבוהה של המגדל, שם הפאסט פאס לא תקף, ושם עמדנו חצי שעה. למי שבילה בילדותו בפארקי מים בארץ – פה עומדים הרבה יותר (ונהנים פחות).
יום 7: בטן גב בבריכה של המלון, טיול בטיילת לאס אמריקאס (איזור hard rock cafe).
יום 8: יום העזיבה 😢. באותו יום היתה מסיבת קצף (במסגרת הפעלות צוות הבידור) בבריכת המלון – חוויה כיפית, מרעננת ואדירה גם למי שלא חובב מסיבות (למי שמחפש שקט, היה את הבריכה על הגג). קיבלנו מהמלון חדר לשעה כדי להתקלח ולהתארגן לטיסה..
דבר אחרון – תודה רבה ל Amit Idgar על הטיפים המעולים (לכל מי שסוגר מלון / טיסות דרך ישראל או סוגר כרטיסים בחנות האטרקציות, יש שיחת ייעוץ עם עמית שמכיר את טנריף כמו את כף ידו, מומלץ בחום!), תודה לסוכן הקבוצה ישראל על הדילים הטובים ותודה לכל מי שכותב פה סיכום טיול ועונה על שאלות – זה מאוד עוזר למתכננים.
טנריף מדהימה! כיפית למשפחות, זוגות, קבוצות חברים וחברות (את כל אלה ראינו שם).
מוזמנים להשאיר שאלות בתגובות ואשתדל לענות על הכל.
אחלה דרך לפתוח את השנה – שנה טובה לכולם!

*לפוסט הטיול בקבוצה

 

לתכנון מסלול טיול בטנריף, לחצו כאן

לחצו כאן להזמנת חופשה במחירים מוזלים עם ישראל סוכן הנסיעות של הקבוצה.

לרשימת מלונות מומלצים

כרטיס משולב לפארק המים סיאם וגן החיות לורו

כרטיס רק לסיאם

כרטיס רק ללורו פארק

כרטיס ללה גומרה- טיול1  | טיול2

כרטיס עלייה לרכבל בטיידה

מדריך להשכרת רכב באי

לרשימת האטרקציות המלאה של האי

לרשימת סופרמרקטים באי

למציאת תחנת דלק באי

אוכל כשר בטנריף – כמה פתרונות

להזמנת מט"ח (אירו) מראש

תוכן עניינים

אולי יעניין אותך גם:

לייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

או התקשרו 077-340-70-40

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים

או התקשרו 058-7511860

אולי יעניין אותך גם:

חופשת קיץ זוגית בטנריף

טוב אחרי שהתאוששנו קצת, הנה פוסט ההמלצות שלנו מטנריף!אנחנו זוג, בני 23, טסנו בשבוע הראשון של אוגוסט והשבוע הראשון של ספטמבר. טיסות: טסנו בחברת SWISS

קרא עוד »
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors