סיכום של טיול בן 8 ימים בטנריף של זוג סטודנטים בני 23-24, כולל חיי לילה, לינה טיסות ואטרקציות:

אז אחרי ששמעתי על האי ונכנסתי לקבוצה כאן, התחלתי לתכנן את החופשה הזאת לפני כ10 חודשים כדי שתצא כמה שיותר זולה (מומלץ לכל מי שיכול לתכנן מראש!)
נעזרנו הרבה בקבוצה וביקרנו בחלק מהאתרים המומלצים, אבל גם היינו בכמה מקומות שלא מוזכרים
כאן ולדעתנו כדאי שיהיו.

צפון האי:
ישנו 3 לילות במלון rf astoria בעיירה: Puerto de la Cruz, עיירה יפה עם המון מסעדות, חנויות וחוף מדהים . (playa jardin). מלון פשוט , זול מאוד וטוב בשביל לצאת ממנו לטיולים(יש חניה ומטבחון, מרכז העיר, 40 יורו ללילה).
טיולים:
1. טיידה- מומלץ להגיע מוקדם ולהזמין מקומות לרכבל מראש כמו שכבר נאמר. אנחנו טיפסנו גם לפסגה הגבוהה ביותר (חובה להזמין אישור מס חודשים מראש דרך האתר)- נוף מדהים, חוויה, ומאוד מעייף בגלל הגובה הרב. מומלץ ממש!
2. הבריכות הטבעיות של גרציקו- לא לפספס, אחד המקומות המדהימים
3. Playa jardin בפוארטו- דובר מספיק על כמה שיפה
4. מסלול el pijaral ביער הגשם – חובה להזמין אישור מס חודשים מראש. מסלול מעגלי של כ3 שעות ביער הגשם, חוויה מדהימה עם תצפית מדהימה באמצע המסלול. אבל, לא מתאים למתקשים בהליכה כי מאוד בוצי.
5. חוף playa Benijo שבצד המערבי של יערות הגשם- חוף בין צוקים עם המון סלעי ענק מול החוף, חול שחור ומנצנץ עם מרקם מאוד מיוחד בהשוואה לכל חוף אחר שהיינו בו באי. אחד החופים המדהימים שיצא לנו לראות בחיים.
6. העיירה סן קריסטובל דה לה לגונה- חמודה, מדרחוב אירופאי קלאסי. לא ככ הבנו את ההתלהבות
7. חוף las Teresita’s-לא הבנו את ההתלהבות ממנו בכלל.

דרום האי:
הלכנו עם ההמלצות המרובות כאן בקבוצה(שמגיעות בכל אתר ביקורות אפשרי), המחירים הזולים וישנו 3 לילות בטיגוטן. אוכל טעים, בריכות מפנקות ואחלה מיקום לאטרקציות של הדרום. שווה לגמרי את הכסף (הזמנו מס חודשים מראש ושילמנו 105 יורו ללילה בחצי פנסיון)
טיולים:
1. פארק סיאם: היינו ביום שבת באמצע ספטמבר, הגענו בפתיחה עם כרטיס מהאינטרנט וקנינו פאסט פס במקום. בדיעבד: פארק מים מדהים (אנחנו זוג בני 23-24) אבל בעונה הזאת חבל לבזבז כסף על פאסט פס אלא אם אתם ממש ממהרים לסיים.
2. שיט דולפינים ולוויתנים עם בר פתוח של 3 שעות עם mustcat- עלה 25 יורו בדוכן הכי זול שמצאנו ברחוב אחרי שיטוטים בין דוכנים. השיט כלל הסעה חינם ממגוון מלונות בדרום, קאטאמארן לא עמוס מדי ומאוד מומלץ לדעתנו.
3. חופים: המים קרירים אבל בספטמבר לגמרי אפשר להכנס
– las vistas: יש שם בעיקר קשישים בריטים
– החוף שמול מלון cleopatra: בעיקר משפחות
– playa troya: החוף שהכי אהבנו בדרום, מסודר, נקי, בעיקר צעירים (20-30) ומשפחות.
4. חיי לילה בדרום: טנריף היא לא המקום למי שמחפש מלא מסיבות וחיי לילה (אלא אם אתם בריטים בני 18 או 80) אבל כן מצאנו כמה דברים חמודים:
Lava bar בר קוקטיילים עם מוזיקה חיה בערבים, קהל צעיר יחסית ומקום ממש נעים
– papagayo דאנס בר על החוף (צמוד לטרויה) מאוד יפה
עם אווירה כיפית, אבל מתחיל להתמלא רק לקראת 12 וחצי.
-hard rock cafe בעיקר מבוגרים, מוזיקה חיה ואווירה נעימה.
4. סיום בטן גב: 2 לילות אחרונים במלון roca nivaria בו אנחנו כרגע בלילה האחרון😢. המלון נמצא רבע שעה נסיעה מפליאה דה לס אמריקס, והצליח לברוח מהמנדט הבריטי ששולט באי לידי הגרמנים ששולטים כאן. מלון מדהים, בריכה מדהימה, חדרים ואוכל מעולים (המון סוגי בשרים לבחירה שמוכנים לבקשתך, איטלקי, מקסיקני ועוד). הזמנו חדר פשוט עם נוף לים על בסיס הכל כלול ושודרגנו לחדר בקומה הכי גבוהה שנראה כמו סוויטה נשיאותית (המלון בתפוסה חלקית ביותר, משלמים 180 יורו ללילה). מומלץ מאוד לזוגות ומשפחות!)למרות שהאורחים ברובם קשישים גרמנים. אגה, שמנו לב שהבריכה נגישה עם מעין מעלית למים עבור נכים.(גם בטיגוטן היה נראה שנגיש יחסית)

רכב: cicar, ידני (אפשר להסתדר גם בצפון) עוד לא החזרנו אבל עד כה כל עבר חלק (וזול). תיזהרו מוויז! בפוארטו דה לה קרוז בדרך לטיידה הוא לקח אותנו מכבישים שרק מנוע חזק על הילוך 1 הציל אותנו מעליות של כמעט 90 מעלות

טיסות-
תל אביב למדריד עם איבריה(מעולה- מטוס מרווח, סרטים ואוכל), המתנה של 6 שעות וטיסה לטנריף עם איבריה אקספרס(low cost). שדה התעופה במדריד נהדר, אפשר בכיף להעביר שם מספר שעות וגם קל לצאת לעיר במטרו. את הטיסות לא הזמנו כקונקשן אלא כטיסות נפרדות (זול יותר ככה) בעלות של 350$ לאדם.

עלות כוללת-
עוד לא עשינו חישוב של זה (עדיין כאן) אבל בסביבות 850-900 יורו לאדם כולל הכל (אוכל אטרקציות לינה טיסות רכב וכו) , ולדעתי אפשר גם בפחות (או יותר למי שמחפש רמה גבוהה מאוד לכל הלילות ולא רק לכמה בודדים)

יש עוד הרבה אטרקציות באי (למי שמחפש) ואנחנו בחרנו רק את מה שהתאים לנו.בסך הכל היה לנו כאן טיול מדהים, כשכמעט ולא מכירים כאן ישראלים(נדיר בימינו, הזדמנות לעשות רושם טוב) יחסית זול, מומלץ ביותר גם לטיולי טבע, גם לטיולי עיירות וגם לבטן גב , בכל הגילאים לדעתנו. תודה לכל מי שכתב פוסט שעזר לנו לתכנן את החופשה, ומי שעוד לא טס- שיהנה😬

*לפוסט הטיול בקבוצה

 

לתכנון מסלול טיול בטנריף, לחצו כאן

לחצו כאן להזמנת חופשה במחירים מוזלים עם ישראל סוכן הנסיעות של הקבוצה.

לרשימת מלונות מומלצים

כרטיס משולב לפארק המים סיאם וגן החיות לורו

כרטיס רק לסיאם

כרטיס רק ללורו פארק

כרטיס ללה גומרה- טיול1  | טיול2

כרטיס עלייה לרכבל בטיידה

מדריך להשכרת רכב באי

לרשימת האטרקציות המלאה של האי

לרשימת סופרמרקטים באי

למציאת תחנת דלק באי

אוכל כשר בטנריף – כמה פתרונות

להזמנת מט"ח (אירו) מראש

תוכן עניינים

אולי יעניין אותך גם:

לייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

או התקשרו 077-340-70-40

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים

או התקשרו 058-7511860

אולי יעניין אותך גם:

חופשת קיץ זוגית בטנריף

טוב אחרי שהתאוששנו קצת, הנה פוסט ההמלצות שלנו מטנריף!אנחנו זוג, בני 23, טסנו בשבוע הראשון של אוגוסט והשבוע הראשון של ספטמבר. טיסות: טסנו בחברת SWISS

קרא עוד »
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors