יאללה!! עבר יותר מדי זמן בשביל לא לכתוב פוסט המלצות.
ראשית – האי הזה- קסם. אווירה של חופש..רוגע.. המקומיים מקסימים ומאוד אדיבים. אשתדל לכתוב כמה שיותר ממה שאני זוכרת. טסנו לשבוע לירח דבש לקראת סוף מאי. למה טנריף? במקרה חיפשתי בקבוצת חו"ל על ירח דבש.. קראתי המלצה על טנריף וכך התגלגלתי לקבוצה הזו- של עמית.
טיסה- ארוכה . 7 וחצי שעות. לא קל- צריך להיערך בהתאם אם אתם לא כאלה שנרדמים בקלות- תביאו סרטים.. תשבצים… ספרים..אוכל ושתיה. יש אפשרות לרכוש מזון ומשקאות במטוס כמו שתיה חמה ב2 יורו וכריכים ב 5 יורו- אם לבוא עם כסף קטן למי שמעוניין.
סגרנו על מלון טיגוטן . שהוא למבוגרים בלבד .מלון ארבעה כוכבים שמרגיש חמישה . בחיי. חצי פנסיון מלון מושלםםםםם מבחינת השירות, האוכל, המיקום והקומה השישית (בריכה על הגג עם ג'קוזי ובר קסום שפועל כל היום עד הלילה ).
לצערי או לשמחתי..עוד לא סגורה על זה לקחנו את החופשה יותר באיזי כך שלא הספקתי אפילו חצי ממה שתכננתי . אז ארשום ממה שחווינו כמה דגשים:
* רכב: שכרנו מחברת סיקר . Cicar בעקבות המלצות הקבוצה . אתם מזמינים רכב מהארץ דרך האתר שלהם – ללא כל התחייבות או פרטי אשראי. כלום. הגענו חיכה לנו רכב משודרג (סתם פינקו כנראה זה מה שהיה להם) הם לוקחים 45 יורו ומחזירים להם את הטנק דלק מלא – והם מחזירים לכם את הכסף. אין תלונות!! חברה מעולה- קיבלנו רכב מעולה במצב מצויין. אממה??? משהו כאן קצת יותר מדי חאפרי- אף אחד לא בדק לנו את הרכב שחזרנו. הפקיד רק קיבל את המפתחות בלי לבדוק את מצב הדלק – רק אמר שהיינו צריכים להחזיר אותו במצב של 3/4 טנק ( מסתבר שכך קיבלנו אותו בזמן שחשבנו שקיבלנו טנק מלא). בקיצור תשאלו בהתחלה שאתם מקבלים את הרכב- אם הטנק מלא ותצלמו את המד דלק!!! חשוב!
* לורו פארק- גן חיות מהמם!! חובה חובה!! מצאנו מלא חניה במעלה הרחוב אם אתם לא מוצאים בחניון כי הוא קטן . א-ל תיקחו את הסיור המודרך המוצע לכם איך שנכנסים .. סתם חבל על הכסף. מיותר. אפשר בכיף להעביר שם יום שלם יש בתי קפה.. מסעדות. לא לוותר על שום מופע שם.
* אל טיידה- הר הגעש. תופעת טבע מדהימה. חובה לנסוע. בערך שעה וחצי מהדרום . נופים מדהימים. אנחנו הזמנו כרטיס לרכבל באותו יום אבל ייתכן שיולי אוגוסט עמוס יותר אז היערכו בהתאם. תזמינו כרטיס לפי שעה ספציפית ואז בתור – אם הגיעה שעתכם ייתנו לכם לדלג אותו אם רק תבקשו.
הנוף מלמעלה עוצר נשימה תרתי משמע.. ייתכנו סחרחורות . אני באיזה שלב ממש לא הרגשתי טוב וירדנו למטה. תקשיבו לעצמכם!!
*קניות- צפון האי- כשעה נסיעה . קניון מרידיאנו ענק!!! יש בו בין השאר קרפור למי שמכיר. ופריימרק.
*ספא – לחובבי הז'אנר- מתחם של ספא שנקרא אקווה קלאב טרמל -מרוב שנהננו הלכנו פעמיים!!! מתחם של בריכות חמות עם זרמים, ג'קוזי, סאונות ואפשר כמובן להזמין טיפולים. שימו לב. מ2 בצהריים הכניסה בחצי מחיר – 32 יורו לזוג!!
https://aquaclubtermal.com/en/
נמצא בדרום האי. 7 דקות נסיעה מהמלון שהיינו בו.
* יום טיול לאי "לה גומרה" . הזמנו דרך הקבלה של המלון מחברה שנקראת Nere izerdie. אל תוותרו על יום כזה. הכולל הסעה מהמלון , מעבר עם מעבורת לאי "לה גומרה", הדרכה באנגלית ואוטובוס צמוד כולל ארוחת צהריים במסעדה מקומית אותנטית. לדעתי גם נפלה בחלקנו זכות להיות עם מדריך מקומי מהמם שקוראים לו חוסה אנחל. אם יצא לכם לראות אותו תנו לו עוד חיבוק ממני!!!! לא חושבת שהיינו רוצים מדריך אחר. הוא פשוט מהמם, מרגש, מצחיק ומעביר את היום הזה בצורה הכי טובה שיכולה להיות. יש עוד חברה שאפשר להזמין ממנה און ליין ולשריין מקום מראש שעמית מפרסם אני אשים את זה בתגובה. בכל מקרה- לא לפספס את האי הקסום הזה!!! בבקשה מכם 😍😎 לינק לטיול לאי לה גומרה: https://tenerife-guide.co.il/%D7%98%D7%99%D7%95%D7%9C-%D7%…/

*** ואחרון חביב- תודה לעמית שתמיד זמין ועונה לשאלות ומתחזק את הקבוצה הזו בצורה מדהימה!! ואני רק מקווה בעתיד להיעזר בקבוצה הזו שוב!

*בקיצור…. טנריף משאירה טעם של עוד ⁦❤️⁩ אני- התאהבתי ⁦❤️⁩ ⁦❤️

*לפוסט הטיול בקבוצה.

 

לתכנון מסלול טיול בטנריף, לחצו כאן

לחצו כאן להזמנת חופשה במחירים מוזלים עם ישראל סוכן הנסיעות של הקבוצה.

לרשימת מלונות מומלצים

כרטיס משולב לפארק המים סיאם וגן החיות לורו

כרטיס רק לסיאם

כרטיס רק ללורו פארק

כרטיס ללה גומרה- טיול1  | טיול2

כרטיס עלייה לרכבל בטיידה

מדריך להשכרת רכב באי

לרשימת האטרקציות המלאה של האי

לרשימת סופרמרקטים באי

למציאת תחנת דלק באי

אוכל כשר בטנריף – כמה פתרונות

להזמנת מט"ח (אירו) מראש

תוכן עניינים

אולי יעניין אותך גם:

לייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

או התקשרו 077-340-70-40

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים

או התקשרו 058-7511860

אולי יעניין אותך גם:

חופשת קיץ זוגית בטנריף

טוב אחרי שהתאוששנו קצת, הנה פוסט ההמלצות שלנו מטנריף!אנחנו זוג, בני 23, טסנו בשבוע הראשון של אוגוסט והשבוע הראשון של ספטמבר. טיסות: טסנו בחברת SWISS

קרא עוד »
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors