סיכום השבוע שלנו בטנריף.
אזהרה – ארוך.
טנריף – אי מקסים ויעד מעולה לכל הרכב : משפחות – חברים- ירח דבש- מבוגרים. הכל מהכל ולכולם.

ההרכב שלנו : אמא אבא ושלושה בני 8 10 ו 13.
טיסה – אנחנו גרים בהולנד ליד הגבול עם בלגיה ולכן טסנו משדה"ת שרלרואה בבלגיה. 4.5 שעות.
מחירים מצוינים ברייאנייר (621 אירו לחמישה כולל פריוריטי וללא מזוודה גדולה).
רכב – Cicar – התפקנו בג'יפון ידני קטן עם ביטוח מלא – 270 אירו (ראשון עד ראשון).
דלק – זול מאוד 1.058 אירו לליטר.

מכיוון שאנחנו משפחה של ספונטניים ועצלנים (תיכף תבינו ממסלול הטיול המאוד לא מגובש שלנו) ומפאת תחזית מזג האויר שהראתה גשם בצפון בחלק מהימים – החלטנו להזמין רק את שלושת הלילות הראשונים ולהתקדם לפי ההמלצות בקבוצה.
לא משהו שהייתי עושה בעונות הבוערות – סמכנו על זה שהתפוסה באי נמוכה יחסית. חלק מהמלונות היו בתפוסה מלאה.
הזמנו את ההארד רוק לשלושה לילות. יקר. שווה. מלון נהדר. בריכות מצוינות – ראיתי משחקיה מצוינת לקטנים ובעיקר חדר teen עמוס טכנולוגיות למתבגרים. הם בילו את הערבים אחרי ארוחת הערב שם ולנו היה זמן לדרינקים על הבר בגג בניין ה adults only. נוף מדהים.
ארוחת בוקר מגוונת. ארוחת ערב – רק אם אתם עייפים ואין לכם כח לצאת.

יום ראשון -הארד רוק- הגענו ב 11:30 החדרים לא היו מוכנים (דלת מקשרת) בריכה כל היום – ארוחת ערב במלון.
יום שני – יצאנו סביב 11:30 למסקה – ירידה לתצפית, קצת תמונות, קצת טיפוס על העץ וחזרה לאוטו. מסלול הטראקינג לים סגור. המשכנו בדרך מדהימה עם מיליון נקודות עצירה ( שווה לעצור לפחות בתצפית אחת) צפונה .
הגענו ל Garachico – ראינו את הבריכות, קצת כדורגל ברחבה, מסגרת אבן מדליקה לתמונה משפחתית (כשתגיעו תבינו) וארוחת צהריים ב Restaurante Las Cucharitas Gourmet – המרק חזר למטבח אבל העוף היה נהדר ( ל12 אירו לסועד למרק – מנה עיקרית גדולה וגלידה). מפה לשם 16:15 וכולנו עדיין בתיפקוד החלטנו לנסוע (פחות מרבע שעה) לפארק הפרפרים ולעץ הדרקון.
חניה מקורה בתשלום בתחילת הרחוב של פארק הפרפרים – מחתימים את כרטיס החניה בפארק הפרפרים.
פארק הפרפרים (32 אירו לכולנו) – קטנצ'יק – קצת התאכזבנו שנכנסנו אבל אז התפתחה שיחה עם "מטפלת הפרפרים" המקסימה – הסבירה לכולנו על מחזור החיים של הפרפרים ונתנה לילדים להחזיק פרפרי לילה. הילדים ( והם לא צעירים מאוד 😊) היו מוקסמים – היינו שם שעה ומשם טיפסנו לעץ.
העץ נחמד. עץ.
התחלנו לחזור לכיוון המלון בדרך מדהימה של עליות (אני חושבת
שזה tf-421 אבל אני לא בטוחה) בכל מקרה מאתגר לידני ונשמעו כמה צעקות בכל פעם שהופיע רכב מולנו בדרך שמיועדת לרכב אחד – היה יום נהדר.

יום שלישי – בריכה כל היום ואיזו בריכה מעולה יש בחלק התחתון של המלון. וואו. אחהצ כשקצת התקרר -נסענו לקניון סיאם – בעיקר בשביל הסטרבקס. אנחנו גרים באירופה. המחירים בקניון זהים למחירים בהולנד. לקטנטנים יש שם מיני לונה פארק שיכול לעזור להורים לנוח חצי שעה.
שתינו קפה והחלטנו לרדת לטייל בטיילת לאס אמריקאס. חנינו ליד מלון Ole ומשם יש ירידה נוחה לכיוון הטיילת – מין שביל גישה נסתר – תשאלו. בטיילת יש מקדונלדס בנטון ואדידס – הבת שלי מילאה ראשה בצמות אצל המאמות והבנים רצו למים (כמובן שלא היו לנו בגדי ים או מגבות… ). השוס – החול מדהים – חול ים שחור לחלוטין אבל רך מאוד.
אכלנו פיש & צ'יפס איפשהו – היה סביר וחזרנו למלון רטובים ושמחים.

יום רביעי – ארוחת בוקר –צ'ק אאוט – בריכה – מקלחות ולאוטו ( יש במלון courtesy showers מפנקות מאוד).
יצאנו מהמלון ב 14:00 לכיוון טיידה.
טיפסנו ברכב בדרך לא פחות ממדהימה הרבה מעל העננים עד למרכז המבקרים (רבע שעה אחרי הרכבל. יש גם אחד לפני הרכבל – שם עצרנו לקפה 😊 ).
קיבלנו הסבר ממדריכה מקסימה שבדיוק השבוע חלק מהמסלולים סגורים כי יש ציידים שמורשים לצוד איזו חיה שנראית כמו עז אבל מפירה את האיזון בשמורה ולכן היא ממליצה על מסלול מעגלי של שעה שמתאים למשפחות.
היה כיף. למרות שהיה קריר בדרך להר – על ההר, מעל העננים חם. תחושה מוזרה של חום וקור יחד.
השעה כבר 17:30 ולא היה לנו מלון. החלטנו על פוארטו בספונטניות.
נכנסו להציץ בבוטיניקו ולא התעלפנו – ירדנו לטיילת
ל Sol costa Atlantis – חדר עם נוף לים ועם דלת מקשרת בחצי פנסיון 245 אירו לחמישה. הנוף מהחדר מדהים כל הגולשים מחכים לגלים – החדר סתמי – חדר אוכל קצת גריאטרי.

יום חמישי – היו רוחות חזקות מאוד והתעוררנו (מוקדם יחסית למשפחה עצלה) לגשם.
עשינו סיבוב בוקר קריר בבריכות של Lago Martiánez ובטיילת – נחזור בוודאות לבקר בהן במזג אויר טוב יותר.
למרות שהתכוונו להמשיך לסנטה קרוז – שאלתי בקבוצה מה מזג האויר בדרום ואמרו שחמים ונעים.
ב 10:50 נכנסו לאוטו ונסענו לפארק המים סיאם – היה כיףףףףף. יצאנו הרוסים מהטיפוס (אלפי מדרגות בדרך לכל מתקן) הספקנו לעלות על כל המתקנים פעמיים. זכינו ביום ללא תורים – בייחוד אחרי 16:00 הפארק התרוקן.
בשש ושוב ללא מלון – שתינו קפה בסטראבקס שליד פארק המים – פתחנו בוקינג והחלטנו על Hotel Regency Country Club
על ההר – בכלל לא באזור הטיילת אבל וואו. תודה למי שהמליץ ! כל מה שמשפחה צריכה – 172 אירו ללילה לחדר משפחה מצוין כולל ארוחת בוקר. מלון מקסים בסגנון כפר נופש תאילנדי – בריכה מדהימה נוף לים – מינימרקט – חדר כביסה- מיני גולף ומגרש שח מא ענקי. . קיבלנו חדר עם גישה לבריכה. סגרנו את שלושת הלילות שנותרו לנו שם ( אנחנו לא מאנשי הטיילת).

יום שישי – היה לנו קצת קריר בבוקר – התעצלנו בבריכה ובחדר וב 11:00 החלטנו שהיום נעשה שיט לראות דולפינים בסביבתם הטבעית.
(גילוי נאות – אנחנו לא הולכים לגני חיות או למופעים שיש בהם חיות ולכן לא ביקרנו בלורו פארק והוא לא היה על הפרק מבחינתנו – התעצבנו לראות את כלבי הים בכניסה לפארק המים בסיאם ולא אנחנו לא צמחונים ולא טבעונים – אנחנו פשוט לא חושבים שחיות צריכות לשעשע אותנו).
מצאתי המלצה בקבוצה על Fliper Uno התקשרתי – הזמנתי ונסענו ל Flipper Uno בנמל של los Gigantes –חנינו בחניה של הנמל – מחכים חמש דקות ומישהו יוצא.
ב 12:30 עלינו לסירה נוחה מאוד לשיט של שעתיים (52 אירו לכולנו). המלצה: בואו עם בגדי ים מתחת לבגדים ומגבות –ראינו הרבה דולפינים ומשם עצרנו במפרץ לקפיצה למים – היה מקסים.
בערב – החלטנו (בעיקר אני) שאולי קצת שופינג ולראות את הטיילת ומההמלצות בקבוצה הגענו לארוחת ערב בהארד רוק קפה ( אי אפשר להזמין מקום מראש – תגיעו – תרשמו בתור – יגידו לכם שזה שעה ויתקשר אחרי חצי שעה להגיד שיש מקום. שדדנו את Natura וחזרנו להארד רוק. היה טעים (קינוחים מושחתים) ויקר אבל שווה ביקור. לאוהבי השופינג – זה המקום בשבילכם.

יום שבת – באמת שרצינו לנסוע לאנאגה – סנטה קרוס ולה לגונה. אבל לא הגענו לזה 😊היה יום שמש מדהים – בילינו בבריכה כל היום. בשש – אחרי שחיפשתי המלצה לאיטלקית נסענו ל Italian Food Factory – ב Kaluna. קצת התאכזבנו שזו לא ממש מסעדה ושיש רק פיצות ולזניה וויתרנו. אבל הטיילת מקסימה ונכנסו למסעדה על הטיילת. האוכל סתמי הנוף מקסים. שוב ילדים בחול שוב רגליים במים. שוב תשע בערב….
עברנו דרך הסופר בקניון הסיאם – כדי להתארגן לקצת נשנושים לטיסה (בכל זאת ארבע וחצי שעות בריינאייר).

החזרת רכב- שתי דקות. אליפות.

יש לנו עוד מה לראות ולעשות באי המקסים הזה ועוד נחזור אליו.
תודה לכל ההמלצות בקבוצה ודיווחי זמן אמת 😊 – הן ליוו אותנו לכל אורך השבוע.

קישור לפוסט בפייסבוק

לתכנון מסלול טיול בטנריף, לחצו כאן

לחצו כאן להזמנת חופשה במחירים מוזלים עם ישראל סוכן הנסיעות של הקבוצה.

לרשימת מלונות מומלצים

או התקשרו 058-7511860

אולי יעניין אותך גם:

חופשת קיץ זוגית בטנריף

טוב אחרי שהתאוששנו קצת, הנה פוסט ההמלצות שלנו מטנריף!אנחנו זוג, בני 23, טסנו בשבוע הראשון של אוגוסט והשבוע הראשון של ספטמבר. טיסות: טסנו בחברת SWISS