אז אחרי שנהנינו מהטיפים בקבוצה נפלאה זו הגיע תורינו לתרום :
ראשית – תודה ל Amit Idgar על התמיכה…
יום ראשון בבוקר- טיסת אלעל למדריד. נחתנו ב – 10 בבוקר וטיסת ההמשך ב- 6 בערב (החלטנו להאריך את הקונקשיין כדי להרוויח את מדריד- מה שהתברר כהחלטה מוצלחת). תפסנו מונית ל וממרכז העיר בהלוך ובחזור. היינו בפוארטה דל סול. שוק סן מיגל . פלאזה מזור והסביבה. נפלנו על יום שהיתה בו שביתת איכרים שהגיעו למדריד כדי למחות אז הרווחנו הופעה של איכרים בלבוש מסורתי פרות ושוורים וריח בהתאם…..
בגלל ההגעה המאוחרת לטנריף החלטנו לחסוך בלילה הראשון ולקחנו את בסט סמירמיס בפוארטו דה לה קרוז . סגרנו בבוקינג ב- 330 ₪ ואח"כ מצאנו בhotels את אותו המלון ב 275 ₪. בוקינג חזרנו אלינו מהר ואמרו שיחזירו לנו את ההפרש לאחר שנשלם למלון. המלון היה נחמד מאוד .קיבלנו חדר מול הים ונהננו מרעש הגלים כל הלילה.
יום שני – הר הגעש טיידה. הזמנו כרטיסים דרך האתר של עמית. למעלה היה נוף ירח . הלכנו עד התצפית. שווה. משם נסענו לסיאם-מול. משם חזרנו לבוטניקו . מלון בליגה אחרת. הספא היה שקט רוב הזמן. הכל נקי ומטופח. אנחנו אוכלים כשר והצלחנו להסתדר עם ארוחת הבוקר שם. היחס לאורחים היה מאוד מפנק. לדעתי היינו בין הזוגות הצעירים שם.
יום שלישי – יער הגשם. עלינו לתצפית ומשם עשינו את המסלול הרגלי. מסלול רגוע ומיוחד. משם ירדנו לטגננה ואח"כ לחוף Roque de Las Bodegas . משם המשכנו לחוף les teresitas ולסנטה קרוז וחזרה למלון.
יום רביעי – עץ הדרקון. לקחנו את הטיפ פה בקבוצה וצילמנו את העץ מהכביש. חבל לבזבז זמן וכסף על הכניסה. משם עברנו לבריכות בגאראציקו. יש שם מסלול בין הבריכות. תופעת טבע מעניינת : לאחת הבריכות נכנס קצף מהים ואז משתנים גווני הבריכה. משם נסענו למאסקה בכביש מאתגר . ישבנו לכוס קפה ותכלס אן הרבה מה לעשות שם. משם נסענו ללוס גיגנטס. לקחנו שייט של שעה ב- 15 יורו – סירה צהובה מהירה. הצלחנו לראות דולפינים . לדעתי לא צריך יותר משעת שיט. משם נסענו לאאוטלט ליד פוארטו דה לה קרוז – לא מצאנו מציאות……
חמישי – נהניננו מהספא …קצת קניות בפוארטו דה לה קרוז ואז הביתה…בדרך היתה לנו חווייה לא נעימה עם חברת השכרת הרכב הרץ : חייבו אותנו ב- 140 יורו על שפשוף צבע שנגרם כשהוצאנו את המזוודות….בפעם הבאה ניקח את cicar ….

 

לפוסט המלא בפייסבוק והתמונות המרהיבות ב360 מעלות (ובכלל)

לתכנון מסלול טיול בטנריף, לחצו כאן

 

לחצו כאן להזמנת חופשה במחירים מוזלים עם ישראל סוכן הנסיעות של הקבוצה.

לרשימת מלונות מומלצים

כרטיס משולב לפארק המים סיאם וגן החיות לורו

כרטיס רק לסיאם

כרטיס רק ללורו פארק

כרטיס ללה גומרה- טיול | טיול2

כרטיס עלייה לרכבל בטיידה

מדריך להשכרת רכב באי

לרשימת האטרקציות המלאה של האי

לרשימת סופרמרקטים באי

למציאת תחנת דלק באי

אוכל כשר בטנריףכמה פתרונות

להזמנת מט"ח (אירו) מראש

תוכן עניינים

אולי יעניין אותך גם:

לייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

או התקשרו 077-340-70-40

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים

או התקשרו 058-7511860

אולי יעניין אותך גם:

חופשת קיץ זוגית בטנריף

טוב אחרי שהתאוששנו קצת, הנה פוסט ההמלצות שלנו מטנריף!אנחנו זוג, בני 23, טסנו בשבוע הראשון של אוגוסט והשבוע הראשון של ספטמבר. טיסות: טסנו בחברת SWISS

קרא עוד »
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors