טנריף, יותר פעילויות Outdoors מ Weekends בשנה

שבוע שעבר התקיימה בתל אביב תערוכת התיירות השנתית הגדולה בארץ, IMTM, זוהי תערוכה שמקבצת אליה את מיטב הדברים שיש לעולם התיירות להציע.

כמובן שלא יכולתי לפספס את זה והגעתי ללמוד על הדברים החדשים, וכן להעמיק את שיתופי הפעולה עם טנריף בפרט.

התערוכה הייתה חוויה מאוד מעניינת ומיוחדת, מומלץ לכל מי שאוהב את התום לקפוץ גם בשנה הבאה ולהתרשם.

בתערוכה נפגשתי עם נציגים מטנריף שאת חלקם כבר הכרתי, אולם תמיד טוב להפגש שוב ולהעמיק את שיתופי הפעולה.

שמחתי להכיר פנים שעבדתי מולם תקופה ארוכה ופנים חדשות לעבודה חדשה ומשותפת בהמשך הדרך.

הדובדבן שבקצפת לשבוע זה היה הזמנה לאירוע אקסקלוסיבי שנערך על ידי משרד התיירות ב 15.2.2019 במלון "שרתון תל אביב", בהשתתפות:

שר התיירות של טנריף מר. אלברטו ברנבה

שגריר ספרד מר. מנואל גומז.

כבעלים של האתר הכי גדול בעברית על טנריף, וקבוצת פייסבוק עם כ5,000 חברים וחברות, התרגשתי מאוד לקבל הזמנה לכנס זה ולייצג את האתר הקבוצה ואתכם/ן הגולשים והגולשות המביעים עניין ביעד הקסום הזה.

האירוע התנהל ממש כמו היעד עצמו, בשקט, בצורה חמימה ונעימה, עם ייצוג של מספר ספקים באי כמו: מלון הספא בוטניקו, חברת התעופה AirEuropa, חברת התעופה המפעילה את הטיסה הישירה Smartwing ועוד.

טנריף מספקת לתייר הישראלי ובכלל, חופשה שבה אתה יכול להנות מכל עונות השנה באי אחד, ביום אחד.

לדוגמא: אפשר בטיול יומי אחד לעבור מנוף ירוק שיש ביער הגשם "אנגה" הירוק והמשגע, עם סיכוי תמידי לגשם קל, דרך הר הגעש והשמורה "טיידה" והנוף המדברי שמשתנה עדיין קריר בגלל הגובה הרב (3,718 מטר גובה). משם היישר אל האזור התוסס יותר וחם של האי, האזורים לאס אמריקס וקוסטה אדחה.

אוהבים שופינג? גם טנריף אוהבת, לכן היא מעניקה שיעור מע"מ מופחת מאחותה הגדולה ספרד, מע"מ של 7%, שלושה קניונים גדולים, כולל Primark, אלקטרוניקה במחירים מוזלים, גם ביחס "לאירופה הקלאסית".

מבחינת אפשרויות לינה באי, עם מבחר כל כך גדול של מיטות, החל מדירות ומלונות לתרמילאים שבאים לטיולים באי ועד למלונות בוטיק וספא ברמה של 5 כוכבים הפזורים באי. כך שלא משנה אם מדובר בחופשת טיולים בטבע, חופשה משפחתית או ירח דבש רומנטי – טנריף היא המקום שלכם, תמיד תמצאו את המלון שיתאים לכם.

אטרקציות בטנריף? כמו שכתבתי בהתחלה, יש יותר פעילויות מחוץ למלון מאשר סופי שבוע בשנה, החל מפארק מים המדורג מקום 1 בעולם ועד גן חיות עם הופעות משגעות שבדרך אפשר למצוא קרטינג, ספא, חווית קולינריות של יין וגבינות ועוד.

כל זה ועוד הועבר במצגת מקיפה על האי, כזו שנתנה סיקור איכותי על כל שהתיירים בשאר העולם ובאירופה בפרט גילו כבר מזמן, עכשיו הגיע הזמן שלנו להכיר את האי, בייחוד שנפתחו הטיסות הישירות שחוסכות את העצירה במדריד שקיימת קיום.

חלקכם רואים בטיסת הקונקשן סיבה מעולה לעשות עצירה של כמה ימים במדריד בהלוך/חזור ולשלב עוד יעד באותה הזדמנות (במידה וזה לא אחד מ 6 האיים הקנריים האחרים, מלבד טנריף).

חשוב לדעת כי אין צורך בחיסונים מיוחדים מראש לפני החופשה בטנריף, אך תמיד אפשר להתייעץ עם רופא המשפחה במידה ויש צורך.

תודה לגולן יוסיפון על ההזמנה לאירוע ולכל העוסקים במלאכה.

תוכן עניינים

אולי יעניין אותך גם:

לייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

או התקשרו 077-340-70-40

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים

או התקשרו 058-7511860

אולי יעניין אותך גם:

חופשת קיץ זוגית בטנריף

טוב אחרי שהתאוששנו קצת, הנה פוסט ההמלצות שלנו מטנריף!אנחנו זוג, בני 23, טסנו בשבוע הראשון של אוגוסט והשבוע הראשון של ספטמבר. טיסות: טסנו בחברת SWISS

קרא עוד »
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors