האי טנריף הוא למעשה חלק מספרד והוא בין האטרקציות המתויירות ביבשת אירופה. מבקרים בו מדי שנה מעל חמישה מיליון תיירים. טנריף נחשב האי הגדול מבין שבעת האיים הקנריים שבאוקיינוס האטלנטי והוא אף המאוכלס ביותר. טנריף הוא אי וולקני סלעי, הנוצר על ידי התפרצויות געש במהלך השנים. רשומות ארבע התפרצויות שונות במהלך ההיסטוריה. האי מציע אטרקציות רבות כמו: חיי לילה תוססים ואווירת חופשה כייפית. יש בו יערות שופעים, חי וצומח אקזוטיים, מדבריות, הרים, הרי געש וכמובן – חופים יפהפיים. אפשר למצוא בו צעירים מבלים במסיבות עד אור הבוקר, לצד מבוגרים, המבלים את שעות היום במנוחה במלונות מפנקים מול הים וגם משפחות רבות, המגיעות אל האי לחופשה משפחתית.

בחלקו הדרומי של האי ניתן למצוא ספורט מים, הכולל גלישה, גלישת רוח, ג'ט-סקי ועוד. מלבד המים, טנריף היא גם יעד מצויין לטיולים רגליים. ישנם מסלולים המתאימים לכל אחד ובכל רמת קושי. (ניתן להתרשם כאן ממסלולי הטיולים של חברי הקבוצה והגולשים השונים).

ההתניידות בתוך האי בין החלק הצפוני לדרומי ובתוך כל אחד מהם מומלצת להעשות ע"י רכב.

 

המטבע: אירו (Euro).

שקט חשמל: 230v (כמו בארץ, ללא צורך במתאם).

שפה: ספרדית, אנגלית.

 

 

 

 

 

תוכן עניינים

אולי יעניין אותך גם:

לייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

או התקשרו 077-340-70-40

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים

או התקשרו 058-7511860

אולי יעניין אותך גם:

חופשת קיץ זוגית בטנריף

טוב אחרי שהתאוששנו קצת, הנה פוסט ההמלצות שלנו מטנריף!אנחנו זוג, בני 23, טסנו בשבוע הראשון של אוגוסט והשבוע הראשון של ספטמבר. טיסות: טסנו בחברת SWISS

קרא עוד »
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors