"הגיע הזמן לסיכום הטיול שלנו- ירח דבש בטנריף, גראן קנריה ומדריד- החדשות המרעישות: אפשרי גם ללא רכב! אז נכון, לא ביקרנו בדרום טנריף, אבל שילבנו טיסה לגראן קנריה והיה כיף ומגוון.

אתחיל ואגיד שהתלבטנו המון לאן כדאי לטוס לירח הדבש שלנו. ידענו שזה ייעשה בחופשת הפסח ויעדים כמו תאילנד, פיליפיניים ומלדיביים גם עלו על הפרק. מה שהכריע באופן חד משמעי היה העובדה שחיפשנו יעד ללא סכנות הזיקה. האיים הקנריים הם לגמרי התשובה לכך.
טיסות- את כל מסלולי הטיסה עשינו עם אייר אירופה. היה מעולה והכל בזמן! בהלוך: עצירה של שעתיים במדריד, בחזור בילינו עוד 4 ימים במדריד. הערה קטנה בנוגע לזה: בדיעבד הרגשנו שעדיף היה להתחיל במדריד ולסיים בטנריף ולא הפוך. מדריד כייפית ומגניבה אבל אחרי ה- ׳בטן-גב׳ המושלם הזה, הרגיש לנו קצת קשוח.

מלונות– לאחר הנחיתה בטנריף צפון את הלילה הראשון העברנו במלון la lguna gran hotel – מלון בוטיק חמוד ומעוצב יפה בסגנון עתיק. שם גם קנינו סים מקומי. וודפון, 15 ג׳יגה ב17€ תקף לכל אירופה. בחרנו במלון באזור הזה כיון שהוא די קרוב לשדה ולמחרת המראנו לגראן קנריה (טיסה של חצי שעה בלבד, זולה ונוחה, אוסיף ואומר כי בחזור מגראן קנריה לטנריף את הטיסה סגרנו לשעה 17:30 ולאחר שביצענו צ׳ק אאוט ראינו כי נותר זמן רב עד הטיסה, הצצה באתר של אייר אירופה הראיתה שיש טיסה מוקדמת יותר והחלטנו לנסות את מזלנו. נסענו לשדה מוקדם, ביקשנו להקדים והם נענו לבקשתו ללא כל בעיה וללא תשלום!)

גראן קנריה: שהינו במלון don gregory by dunas למבוגרים בלבד שנמצא באזור סן אגוסטין. מלון מדהים ומפנק, על הים. השירות בו היה נפלא, קישטו לנו את החדר לכבוד ירח הדבש, האוכל היה בו נהדר, מומלץ!

טנריף צפון: היינו בפוארטו דה לה קרוז במלון אטלנטיק מיראז׳. הנוף מהמלון הוא מטורף. גם הוא למבוגרים בלבד, במיקום לא רע. האוכל בו נחמד. יש בו טרסה בקומה העליונה עם בר ומספר אמבטיות ג׳קוזי ומיטות להשתזף. חלק מהמיטות נמצאות ממש בתוך מים, נהננו לשבת שם המון- כיף גדול. חסרון משמעותי הוא הירידה והעלייה לחוף. המלון נמצא על צוק וההליכה לחוף היא כמעט 20 דקות בשונה ממלון שקרוב לשם שמחלק כרטיס אלקטרוני למעלית שמקצרת משמעותית את הירידה והעלייה מהחוף (מבלי לעשות סיבוב ארוך).

אטרקציות: לא אחדש הרבה בכל הקשור ללורו פארק (מומלץ!), טיידה ומסקה (נוף מדהים), לאגו מרטינז (רואים את זה מהמלון שהיינו, כיף שם!) ועוד. כן אספר שבגראן קנריה, ממש לא רחוק מהמלון יש אזור חוף של דיונות, מרגיש כמו מדבר אמיתי, נוף שונה ויפה מאוד! ואת אזור פוארטו ריקו המתוייר עם חוף כייפי והמון תיירים, שם עשינו שיט, ראינו דולפינים. היה מקסים!

כפי שאמרתי היינו בלי רכב, את האטרקציות עשינו במוניות, פרט ליום טיול אחד בטיידה, מסקה וגרצ׳יקו שעשינו כטיול מאורגן באוטובוס ע״י אחת הסוכנויות שם. 38€ ליום כזה שמתחיל מ8:00 עד כמעט 17:00.
מזג אוויר: היינו בחופשת הפסח עוד מלפני החג ועד חוה״מ. מזג האוויר נע בין 19-21 מעלות. רוב הימים היו שמשיים, קצת קר להיכנס למים (למרות שהמון אירופאים נכנסו) אבל לתפוס קצת צבע ולשבת בבריכה המעט מחוממת- כיף בהחלט!

לסיכום, זה היה טיול מדהים, הנופים והחופים יפייפיים. ממליצה מאוד לירח דבש. תודה לכולם על ההמלצות, השאלות והידע שחולקים כאן! "

 

לפוסט המלא בקבוצת הפייסבוק.


לחצו כאן להזמנת חופשה במחירים מוזלים עם ישראל סוכן הנסיעות של הקבוצה.

לתכנון מסלול טיול בטנריף, לחצו כאן

לרשימת מלונות מומלצים

כרטיס משולב לפארק המים סיאם וגן החיות לורו

כרטיס רק לסיאם

כרטיס רק ללורו פארק

כרטיס ללה גומרה- טיול | טיול2

כרטיס עלייה לרכבל בטיידה

מדריך להשכרת רכב באי

לרשימת האטרקציות המלאה של האי

לרשימת סופרמרקטים באי

למציאת תחנת דלק באי

אוכל כשר בטנריף – כמה פתרונות

להזמנת מט"ח (אירומראש

תוכן עניינים

אולי יעניין אותך גם:

לייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

או התקשרו 077-340-70-40

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים

או התקשרו 058-7511860

אולי יעניין אותך גם:

חופשת קיץ זוגית בטנריף

טוב אחרי שהתאוששנו קצת, הנה פוסט ההמלצות שלנו מטנריף!אנחנו זוג, בני 23, טסנו בשבוע הראשון של אוגוסט והשבוע הראשון של ספטמבר. טיסות: טסנו בחברת SWISS

קרא עוד »
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors