הקבוצה הזאת עזרה לנו מאוד אז הגיע הזמן גם להחזיר לה חזרה בסטטוס סיכום טיול מושלם!😍
נסענו לירח דבש אבל אוהבים חוץ מכמובן בטן גב כי מי לא אוהב;) גם המון טיולים וטבע, ישנו במלונות מהממים ולא יקרים בכלל בהתחשב בזה שכמובן רצינו להתפנק בירח דבש שלנו אז הנה המסלול שעשינו עם כל ההמלצות שלנו:
# הגענו מברצלונה לטנריף בטיסת Norwegian, אחלה חברה! הכל מאוד מתוקתק אצלם וגם ממש לא יקר. הזמנו דרך אתר החברה ככה זה יותר מסודר ובדיוק גם אותו מחיר (אפילו טיפה פחות), שימו לב לכל האותיות הקטנות לגבי מזוודות וכאלה כי אחרת בשדה משלמים יותר והרבה.
# נחתנו בשדה הצפוני, לקחנו את הרכב שהשכרנו דרך Rentalcars (ממש זולים השכרנו מהם המון פעמים אז מכירים את הנהלים) ונסענו ישר למלון (שהזמנו מראש דרך בוקינג, מאוד ממליצה יותר מסודר וגמיש לשינויים הרגע האחרון)
Sunlight Bahia Principal
רשמנו להם בהערות שאנחנו בירח דבש, והמקסימים האלה חיכו לנו עם קוקטייל בכניסה, שמפניה ושוקולדים בחדר ועוד פינוקים תוך כדי!
לקחנו כולל ארוחת בוקר וערב, ארוחות מושלמות שאין לתאר!! ענק מאוד מגוון וממש טעים! חסך לנו הרבה כסף על אוכל בחוץ כי לא היינו צריכים אפילו לאכול צהריים.
טיילנו קצת באיזור המלון שהוא על הטיילת והים מיקום הכי טוב שיש ונחנו בעיקר.
# ביום השני נסענו להר געש טיידה. לא עלינו לרכבל כי הרבה אמרו לנו שזה בזבוז כסף (27 יורו לאדם ל8 דקות עלייה) אבל לשיקולכם… מלמטה מושלם גם ככה כי הפארק כולו מאוד מרשים ויפה ונוף עוצר נשימה.!!
משם המשכנו בטיול לכל צפון מערב האי ועצרנו בכל כפר קטן בדרך (תסעו עם גוגל מפס ופשוט חפשו מקומות יפים על המפה) כולל Masca שממש מומלץ להגיע! כפר קטן אותנטי ויפייפה!
# ביום השלישי הלכנו בבוקר (5 דקות הליכה המלון) לבריכות הענקיות – לגו מרטינז – כיפי שקט ובאמת מומלץ (כניסה 5.5 יורו לאדם)
אחרי הצהריים התחלנו נסיעה לכיוון דרום האי.
בדרום לקחנו ל2 לילות הראשונים את מלון vincci tenerif golf
נמצא באיזור קצת יותר שקט, 20 דקות מפלאייה לאס אמריקאס, וגם שם קיבלו אותנו עם שדרוג לחדר ענק, ארוחת בוקר מצויינת ושירות מעולה. מלון מקסים!
# ביום הרביעי נסענו לסיאם פארק– פארק פצצה וכל מילה נוספת מיותרת! תסעו תעלו לכל המתקנים ופשוט תהנו! פארק מושקע ביותר! היינו שם מהפתיחה עד הסגירה😂 אפשר לקנות כרטיסים בסוכנויות וזה עדיף כי אחרת תמתינו בתור ואם מגיעות קבוצות אז גם ייקח לכם זמן להכנס.
# ביום החמישי לקחנו סיור שיט דולפינים ולווייתנים דרך סוכנות שנמצאת ב-puerto colon, שמשם יוצאים כל הסיורים האלה, הסירה נקראת Freebird, סיור מהמם ביותר! בסירה יש משקאות ואלכוהול חופשי, סנדוייץ לטיול של ה3 שעות וארוחת בופה לסיור הארוך יותר של 5 שעות שמגיע עד למסקה. לקחנו את הסיור הקצר וזה מספיק בהחלט! עלה לנו דרך הסוכנות 30 יורו, הכי זול שמצאנו ובהחלט שווה!! יש עוד הרבה סירות אבל החברה הזאת ממש מומלצת, סירה גדולה, מיטות שיזוף וצוות מדהים!
# לאחר מכן נסענו לעשות צ׳ק אין במלון הבא- Cleopatra! וואוווו איזה מלון! אין לי מילים!! ענק מפנק מפואר, קרוב להכל! על הטיילת המפורסמת, בריכות ענקיות, מסעדת ההארד רוק גם היא במתחם המלון וכל המסעדות הכי שוות ממש ממול. גם שם כמובן מציעים שמפניה בכניסה ועוזרים בהעברת המזוודות לחדר וייגרמו לכם להרגיש מלך ומלכה עד הסוף!
#מסעדות מומלצות – Mamma mia, אוכל איטלקי וטרמיסו מושלם! מסעדות הבשרים באותו מתחם מומלצות ביותר כולן מעולות אז רק תבחרו אחת מהן.
#מי שאוהב חיי לילה, יש את איזור הפאבים לא רחוק מלאס אמריקאס, ומועדון אחד על הים שנקרא פאפאגיו. הברים בטיילת גם מעולים בעיקר ההוא שצמוד להארד רוק.
# ביום האחרון טיילנו עוד קצת בשמש ובים ועלינו חזרה לצפון לטיסה למדריד.
# אם הגעתם עד לכאן כל הכבוד;)) כי האי הזה בהחלט יעד מושלם מכל הבחינות! למשפחות, למטיילים ואוהבי טבע, לזוגות בירח דבש;), לכולם!!
מקווה שעזרתי טיפה בהמלצות! ותהנווווו👏👏👏

*לפוסט הטיול בקבוצה

לתכנון מסלול טיול בטנריף, לחצו כאן

לחצו כאן להזמנת חופשה במחירים מוזלים עם ישראל סוכן הנסיעות של הקבוצה.

לרשימת מלונות מומלצים

כרטיס משולב לפארק המים סיאם וגן החיות לורו

כרטיס רק לסיאם

כרטיס רק ללורו פארק

כרטיס ללה גומרה- טיול1  | טיול2

כרטיס עלייה לרכבל בטיידה

מדריך להשכרת רכב באי

לרשימת האטרקציות המלאה של האי

לרשימת סופרמרקטים באי

למציאת תחנת דלק באי

אוכל כשר בטנריף – כמה פתרונות

להזמנת מט"ח (אירו) מראש

תוכן עניינים

אולי יעניין אותך גם:

לייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

או התקשרו 077-340-70-40

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים

או התקשרו 058-7511860

אולי יעניין אותך גם:

חופשת קיץ זוגית בטנריף

טוב אחרי שהתאוששנו קצת, הנה פוסט ההמלצות שלנו מטנריף!אנחנו זוג, בני 23, טסנו בשבוע הראשון של אוגוסט והשבוע הראשון של ספטמבר. טיסות: טסנו בחברת SWISS

קרא עוד »
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors