מסלול הטיול של דפנה בטנריף.

"הטיול שלנו לטנריף- מרץ 2019
טיול זוגי, המתחיל את חגיגות חתונת הכסף… כן, כן 25 שנה, יש כאן המון זוגות שנסעו לירח דבש.אנחנו נסענו להתחיל בחגיגות הגדולות.נחתנו בשדה הדרומי אחהצ . רכב השכרנו בקלות ובפשטות מסיקאר. מאוד מומלץ, תוך חמש דקות היה רכב, מיכל דל'ק מלא עליו שילמנו. אם נחזיר מלא יוחזר הכסף, ואם חלקי אז חלקי בהתאמה.לבקשת יקירי הרכב היה ידני! כן, הוא עשה זאת בקלות.נסענו צפונה ועצרנו בקנדלריה.עיירה קטנה, מדרחוב קטנטן וניכר שכולם עוד בסיאסטה.שתינו בירה מקומית בפיאצה המרכזית ליד הים. נחמד ביותר.
את העצירה השניה עשינו בסנטה קרוז סמוך לאודיטוריום. שוב נשמנו קצת ים,חילצנו רגליים מהטיסה הארוכה והתרשמנו מהמבנה היפה, אבל לא פחות מציורים על האבנים הגדולות סמוך למים. אומנים גדולים שדיוקנאותיהם מצוירים על סלעי ענק.
משם נסענו לפוארטו דה לה קרוז. רציתי מלון ליד הים ובחרנו בH10. המלון נחמד מאוד עם נוף לים במרכז הענינים אבל אין חניה….למדנו לדעת בימים הבאים שחניה היא כאן מצרך יקר, ואם מישהו מוצא חניה ומתעכב כדי לחנות כולם עוצרים את נשימתם בשקט, עומדים מאחוריו בלי צפצוף אחד ונותנים לו להכנס לחניה.ארוחת ערב אכלנו ב little india שהומלצה כאן והיה טוב.עוד סיבוב קטן על הטיילת מול הים וצנחנו עייפים למיטה.את היום השני התחלנו בטיול לאנאגה. עצרנו בדרך בנקודות תצפית בנוף יפייפה, ומהתצפית של קרוז דל כרמן יצאנו לשני טיולים רגליים, כל אחד מסלול קצת שונה. הכל מאוד מסודר ומסומן. לקראת אחר הצהרים יצאנו לחוף סן אנדרס, ישבנו באחד מבתי הקפה הקטנים וטעמנו ממרח גבינה כתום שוב עם בירה מקומית ( יש שתיים: מאהו, דורדה. פשוטות מאוד ולא מיוחדות). עמירה נוספת עשינו בלה לגונה- עיירה עתיקה יפייפיה, מבנים יפים בתוך מדרחוב. שתינו קפה בסטארבקס, כדאי להכנס פנימה לראות את האולם הפנימי.את השקיעה ראינו בPUnta del Hidalgo j חוף צפוני יפה.את הערב בילינו על הטיילת בבאר מקומי עם זמר נפלא.
את היום השלישי בילינו בשמורת טיידה. הדרך מאוד יפה, ובחרנו שלא לעלות ברכבל. בנקודה הכי גבוהה לפניו בחרנו מסלול מסומן והלכנו כשעה וחצי במסלול מעגלי. ניתן לקבל שם מפות מאנשי השמורה ולבחור מסלול או לראות את המרחקים והטוואי על גבי שלטים במקום. הנוף מאוד שונה וצחיח ופסגת ההר נראית מכל מקום. היה יום חם מאוד והרגשנו קצת במדבר…את סוף היום עשינו באורטבה, טיילנו בעיר היפיפיה וחזרנו לסיבוב במדרחוב בפורטו דה לה קרוז.גם את הערב הזה בילינו בבאר עם אותו זמר נפלא עם מוחיטו וקייפריניה.
ביום הבא נסענו לכוון מאסקה בבוקר.זה היה רעיון טוב כי לקראת צהרים מתמלא וצפוף.הנסיעה מתפתלת בין צוקים עד לכפר. לעיתים יש לעצור כדי לתת למכונית מנגד לעבור.שתינו את הקפה המקומי ( בורקיטו) בבית קפה מול הנוף. הקפה עשוי שלוש שכבות כשמתחת יש שכבת חלב מרוכז ממותק. המשכנו משם לגרציקו, עיירה חמודה. הבריכות בשיפוץ והים סער מאוד.אכלנו שם פיצה מצוינת במסעדה ממש בכניסה בשם BOcca , המשכנו לאיקוד לראות את עץ הדרקון המפורסם. מה שהרשים יותר היה דווקא פארק הפרפרים.חצי שעה של קסם בתוך מבנה לא גדול כשמסביבינו פרפרים. את הערב האחרון בפוארטו עשינו בפאב מקומי עם מבחר עצום של בירות ( כן ניחשתם, אנחנו חובבי בירה ומבשלי בירה! ). יש המון תיירים גרמנים ובריטים באי ונראה היה שהרבה מהם התקבצו שם . לא רחוק מהמסעדה ההודית.
את היום הבא התחלנו בסיור קצר בגן הבוטני בפוארטו, מקום חביב ונעים להתחיל בו את היום.נסענו משם דרומה לבלות את חציה השני של החופשה בדרום.התארחנו באיברוסטאר סבילה- מלון מאוד מפנק למבוגרים בלבד.חלק מהפינוקים עבורינו ועבור יגיגותינו היה צלחת מתוקים, בקבוק קאווה וכניסה לספא.מלון עם תודעת שירות גבוהה מאוד.אחרי שהתמקמנו עשינו סיבוב קצר על החוף והטיילת ( לא מצאנו את השוק לצערינו או שלא הבנו איזה שוק זה אמור להיות. יש המון דוכנים למכירת מזכרות ובגדים, אבל אני דמיינתי שוק אמיתי של אוכל, ירקות ופירות.נהנינו לשבת על החול מול הים. המים קרים מדי להכנס.לפני שחזרנו למלון הזמנו לנו למחרת שיט לראות דולפינים ותרגלנו בטן גב מול הבריכה ( המים שם דווקא חמימים). בערב אכלנו בדלהי דרבר והיה מאוד טעים ואת המשך הערב העברנו בשוטטות על הטיילת, כמעט בכל מקום מוזיקה חיה, באחד המקומות ראינו מופע מחווה ללהקת אבבא.גם במלון עוד הספקנו את סופו של מופע מוזיקה חיה.
את יום המחרת התחלנו בבבריכת המלון ובשעות הצהרים אספו אותנו לשיט. הייתה לנו עוד כחצי שעה של שוטטות על החוף בלוס כריסטיאנוס, שם זכינו במופע של תזמורת נוער נהדרת, המוני אנשים, דוכנים ומצב רוח טוב. השיט היה כייפי שעתיים של שלווה ,כן, ראינו דולפינים ולוויתנים, הספינה הקטנה נעצרת וכולם שקטים ומסתכלים סביב לראותם.הכינו קייפיריניה במקום לנוסעים. בערב נסענו ללאס אמריקאס לראות על מה מדברים כולם, לא התלהבנו מאוד אבל ישבנו בהארד רוק קפה וראינו מופע של זמרת על הגג. המבנה בהחלט מרשים, כמו גם המזרקות המרקדות ממול וכל האורות מסביב .
היום הבא היה קצת מבלבל. התחיל גשם בלילה ונהיה קריר. מיטות השיזוף נאספו מהבריכה. מה עושים?אז ויתרנו על קניון סיאם לטובת הצוקים בלוס גיגנטס והיה ממש שווה את זה! חזרנו לצלון והסתבר שהמלון מפנק את כולם במשקאות, הוצעו ספרים לקהל והיה מופע של זמרת נהדרת בלוהי כי אנשים פשוט נשארו במלון. אנחנו לא ויתרנו והלכנו צפונה רגלית והתגלה לעינינו נוף מושלם של טיילת נהדרת וחוף נעים. קצת אפרורי אבל לא קר.מצאנו מקום טוב לשבת מול הים עם בירה מצוינת. את הערב סיימנו בספינינג במלון.
תובנות וכללי-
האי קל להתמצאות, רוב הכבישים נוחים ומשולטים. וויז לעיתים לוקח בדרכים משוגעות ותידרשו לעליות של שמונים מעלות וסיבובים חדים! מי שרכב ידני קשה לו כדאי שיבחר באוטומטי.
חניה לעיתים קשה, בפורטו הרגשתי שיותר קשה מתל אביב.
נופים יפים, הצפון מאוד מתאים לטיולים. לדעתי כדאי לפצל את השהות גם אם המרחק הוא שעה וקצת לכל כוון בסוף נוהגים לא מעט.
אנחנו ויתרנו על העליה לטיידה ברכבל וזה לא היה חסר לנו.ויתרנו גם על לורו פארק וקניות לא מענינות אותנו אז כל הקניונים נשארו מחוץ לתכנית.
יקירי טבעוני . מסעדות הודיות מאוד התאימו לנו כי הוא מצא את מבוקשו ואני את מבוקשי. בכל מקום על החוף תוכלו למצוא מסעדות מקומיות שמגישות פירות ים ואפילו הפשוטות שבהן טובות.מלבד זה יש פיצות, סושי….אפשר למצוא הכל.
סופר דינו- סופרמרקט מקומי להצטידות עבור מים, טיולים ועוד דברים קטנים.
אנחנו לא נכנסנו לים. המים קרים. לא נהנינו מהבריכות הטבעיות בשום מקום. גם אני שמים קרים לא מפחידים אותי הרגשתי שזה ממש לא מתאים לי. פשוט קר מדי וסוער. כמעט אין אנשים במים.
ביגוד לעונה זו- חולצות קצרות וגקט. בבוקר ובערב קריר.מכנסיים קצרים ובגדים קלים לאמצע היום.
האי יפה, בדרום מזכיר את הרי אילת וסיני . מניחה שתכף יתחמם ותוכלו ליהנות מהים. ואם הגעתם עד כאן הללויה!"

לפוסט המלא כולל תמונות בקבוצת הפייסבוק

לחצו כאן להזמנת חופשה במחירים מוזלים עם ישראל סוכן הנסיעות של הקבוצה.

לתכנון מסלול טיול בטנריף, לחצו כאן

או התקשרו 058-7511860

אולי יעניין אותך גם:

חופשת קיץ זוגית בטנריף

טוב אחרי שהתאוששנו קצת, הנה פוסט ההמלצות שלנו מטנריף!אנחנו זוג, בני 23, טסנו בשבוע הראשון של אוגוסט והשבוע הראשון של ספטמבר. טיסות: טסנו בחברת SWISS