"אז חזרנו לפני כמה ימים מטנריף והיה פשוט מדהים!
יש בקבוצה כבר דיי הרבה סיכומים וכו' שגם אני כבר נעזרתי בהם אז אני ממש אנסה לגעת רק בכמה דברים שאנחנו גילינו ונראה לי שיכולים לעזור פה לאנשים.
שנתחיל?
מלון:
אנחנו היינו Jardin Tropical אשר בעיירה Costa Adeje. מלון ממש ממש נחמד ויפה. ממוקם ממש על הים, המון פינות מגניבות לשבת, מכון כושר שצופה על הים עם שיעורים בכל היום, בריכה ענקית עם טמפ' סבירה, ארוחת בוקר מעולה (המון מבחר, הכל מאוד טעים, 5-6 אזורי חלוקה שונים), יש חנייה במלון (בתשלום), חדר מאוד גדול ומפנק עם מרפסת פרטית. באמת מאוד מומלץ.+

אטרקציות:
פארק המים סיאם נמצא מרחק הליכה (!) מהמלון. אם ממש רוצים אפשר לקחת מונית או אוטובוס אבל ההליכה לתחנת אוטובוס זה כמעט אותו דבר כמו ללכת כבר עד הפארק. הפארק עצמו מאוד נחמד ומאוד כיף. ביום שאנחנו היינו, כמעט ולא היו תורים ועשינו כל מתקן כמה וכמה פעמים. מומלץ מאוד להביא תיק קטן עם חטיפים ומים.
שיט עם דולפינים ולווייתנים אנחנו עשינו בעיירה קרובה שנקראת Los Cristianos, היה מאוד נחמד, מדובר על הפלגה של שעתיים שבמהלכה ראינו להקת דולפינים ולהקת לוויתנים דיי מקרוב. לצערי לא זכור לי עם איזה חברה עשינו את זה אבל הם יושבים ממש קרוב למזח באותה העירייה ולובשים חולצות ירוק בהיר. המדריכה דיברה ספרדית, אנגלית וצרפתית והייתה עם הרבה מאוד ידע. לא זכור לי המחיר אבל זה לא היה יקר במיוחד. בהערת אגב אני אגיד שיש שם על החוף כמה מסעדות מקומיות מאוד מוצלחות. אנחנו אכלנו בAbordo והיה מאוד טעים, דגים ופירות ים שדגו באותו היום.
חוף שחור ובריכה טבעית אשר נמצאים באיזור של העירייה Los Gigantes, ממש מומלץ, נסיעה לא ארוכה מהאיזור שבו היינו. החוף והבריכה שניהם ממש מרשימים, שימו לב שכשאנחנו היינו המים היו יחסית קרים.
על ההר געש כתבו פה לא מעט… אני רק אוסיף ואציין ששווה להזמין אישור הליכה עד לפסגה ושזה אחלה מקום להציע בו נישואים (-:
אוכל:
בגדול יש המון המון אוכל טעים בכל רחבי אוכל מקומי, כמעט בכל מסעדה יש כמובן פאייה – שווה קצת להסתכל על המנות והמחירים ולראות מה מתאים לכם. מסעדה אחת שאני ממש ממליץ עליה היא – guachinche la huerta de ana y eva שימו לב שזה מסעדה ממש מקומית, בקושי יש שם מי שמדבר אנגלית וזה דווקא מה שהופך את זה לממש נחמד. אתם יושבים ממש יחד עם המקומיים וממש אפשר לראות מגוון מגניב של מי שבא לאכול שם. המסעדה יחסית קרובה לשדה התעופה הצפוני בתוך איזה עיירה שברח לי השם שלה. האוכל שם מאוד מאוד טעים ומאוד מקומי, אני אכלתי שם סטייק לבן שהיה אחת המנות היותר טובות שאכלתי בחיי. חשוב לשים לב שהמסעדה ממוקמת ממש באמצע ההר בעלייה מטורפת! אז הנסיעה שם קצת מאוד מאתגרת, במיוחד עם הילוכים, אבל אנחנו הסתדרנו. גם למצוא חנייה לא תמיד קל אבל גם בזה היה לנו מזל.
עוד מקום שאני ממליץ עליו זה meson era las mozas שהיא גם מסעדת בשרים מקומית שממוקמת כ25 דקות נסיעה מהמלון שלנו. המנות שם ענקיות!!!! לפחות כפול ממה שהייתם מצפים! מנה שהם מציגים אותה כמנה ליחיד מספיקה בקלות ל2-3 אנשים רעבים.

תחבורה:
ממש בקצרה – אנחנו שכרנו רכב דרך SIXT ואני דווקא מאוד מאוד לא (!) ממליץ. דבר ראשון בשדה הצפוני הם לא ממוקמים בתוך השדה, הם לא אמרו לנו על זה ולקח לנו המון זמן להבין איפה הם מחכים לנו. דבר שני הזמנו במיוחד רכב עם גג נפתח ורק אחרי שהגענו לסניף וביצענו את כל הרישום – הודיעו לנו כאילו בדרך אגב שהרכב אינו זמין. הציעו לנו כפיצוי רכב יקר יותר אבל הסברנו להם שאנחנו לא מעוניינים ושרצינו ספציפית את הרכב הזה ושאם הוא לא זמין אז אנחנו ניקח את הרכב הזול ביותר שיש. התחיל ריב ארוך מאוד אך בסופו של דבר הם באמת הביאו לנו רכב זול אחרי שכביכול ביטלנו את ההזמנה שלנו ועשינו הזמנה חדשה במקום – בקיצור לא מומלץ.
אנחנו לקחנו רכב ידני ואני אגיד ככה – אומנם זה קצת מאתגר אבל אם אתם בטוחים ביכולות הנהיגה שלכם זה ממש לא סוף העולם. תתכוננו להמון זינוקים בעלייה אבל זה בהחלט אפשרי.
טיפ ממש חשוב לדעתי: את המפות של גוגל מפס אפשר להוריד לאופליין ואז אפשר להשתמש בהם גם ללא קליטה סלולרית בכלל! אנחנו פשוט הורדנו את כל המפה של טנריף (סה"כ כמה מאות מגהבייט) והשתמשנו בזה כל הטיול והיה בסדר גמור. החסרונות היחידים זה שאי אפשר לראות דיווחי תנועה בלייב, אם יש, ושיש כמה דרכים חדשות וכו' שלא היו מסומנות אבל זה ממש ממש בקטנה.
הערה קטנה נוספת – שימו לב לחוקי התנועה שם במיוחד בכיכרות הרבות ובעלייה לכבישים המהירים שיכול להיות שתהיה תנועה שחותכת אתכם.

זהו בגדול! אשמח לענות על עוד שאלות אם למישהו יש! מצרף כמה תמונות להמחשה!

תומר"

לפוסט המלא כולל תמונות בקבוצת הפייסבוק

 

לתכנון מסלול טיול בטנריף, לחצו כאן

לחצו כאן להזמנת חופשה במחירים מוזלים עם ישראל סוכן הנסיעות של הקבוצה.

לרשימת מלונות מומלצים

כרטיס משולב לפארק המים סיאם וגן החיות לורו

כרטיס רק לסיאם

כרטיס רק ללורו פארק

כרטיס ללה גומרה- טיול | טיול2

כרטיס עלייה לרכבל בטיידה

מדריך להשכרת רכב באי

לרשימת האטרקציות המלאה של האי

לרשימת סופרמרקטים באי

למציאת תחנת דלק באי

אוכל כשר בטנריף – כמה פתרונות

להזמנת מט"ח (אירומראש

תוכן עניינים

אולי יעניין אותך גם:

לייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

או התקשרו 077-340-70-40

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים

או התקשרו 058-7511860

אולי יעניין אותך גם:

חופשת קיץ זוגית בטנריף

טוב אחרי שהתאוששנו קצת, הנה פוסט ההמלצות שלנו מטנריף!אנחנו זוג, בני 23, טסנו בשבוע הראשון של אוגוסט והשבוע הראשון של ספטמבר. טיסות: טסנו בחברת SWISS

קרא עוד »
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors