"שלום לכולם!
את הטיול התחלנו לתכנן עוד באפריל והמון בזכות הקבוצה המדהימה הזאת- אז תודה ענקית לכולכם!

סיכום טיול טנריף 9-17/9/19

אנחנו זוג חיילים משוחררים, את הטיול והטיסות סגרנו עוד באפריל, בסך הכול תשעה ימים, שלושה לילות בצפון וחמישה לילות בדרום. היה לנו חשוב לשלב נופים יפים וגם בטן גב🤗 (ושופינג כמובן😍)
לגבי האוכל, אני שומרת כשרות ולכן לא אוכלת בשר בחו״ל וקשה לי להתמצא. היו מסעדות שהסתדרנו והיו שפחות..

טיסה
טיסה עם איר אירופה, קונקשיין במדריד 02:50. הטיסה יצאה מישראל בעיכוב של שעה ולכן כשהגענו לשדה התעופה במדריד מיהרנו כדי להספיק לטיסה הבאה.
מומלץ- לקחת קונקשיין של מינימום שעתיים.. העיכוב אצלנו היה קריטי והיינו בלחץ להספיק (לא היה לנו זמן לשבת או לקנות לנו משהו לאכול)
יום שני 9.9.19
נחתנו בטנריף בשעה 17:30, הלכנו לעמדה של cicar וקיבלנו את המפתח. ממליצה בחום להשכיר מהם, יחס מעולה, הזמנו מראש סיאט איביזה ובפועל קיבלנו סיאט לאון חדשה ונקיה🙃 ההזמנה בוצעה עוד מהארץ.
הגענו למלון ״atlantic mirage-suites and spa” (שהוזכר פה מעט פעמים יחסית) ואני חייבת לומר שהמלון מעולה, המלון הוא למבוגרים בלבד והוא מכיל חדרים יפים ונקיים שצופים אל הים. סגרנו דיל עם ארוחת בוקר שהייתה מעולה גם למסורתיים שבינינו😉🙌🏻 בקומה העליונה יש מיטות שיזוף וג׳קוזי וממש ליד בר מסעדה. במלון יש מתחם ספא מפנק שעולה 15€ לשעתיים, עם בריכות בטמפרטורות שונות סאונה יבשה ורטובה ועוד פינוקים. הצוות אדיב ונחמד ולגמרי נהנינו ואנחנו ממליצים! כבר בערב יצאנו לטייל ״בפוארטו דה לה קרוז״ כדי להכיר את האיזור קצת.
אכלנו ארוחת ערב בפיצרייה ״mi piace”-פיצה ממש טעימה!
יום שלישי 10.9- הלכנו ללורו פארק– חובה חובה! לא לפספס! בהמשך היום הלכנו לדגום 😉 את קניות מרידיאנו (שם קנינו סים במחיר שפוי) ואח״כ ארוחת ערב במסעדת ״santo pecado” נמצאת ממש באמצע הרחוב בסנטה קרוז, מאוד נחמדה.. את הארוחה שלנו הנעים זמר שניגן ושר🎤
יום רביעי 11.9-
בבוקר חזרנו להמשיך את מלאכתנו בקניון מרידיאנו (כבר אמרתי שאנחנו אוהבי שופינג😉)
בצהריים, כשהתחממם קצת הלכנו ל״לאגו מארטינז״ אבל לצערי המים היו קרים מדי ולא הצלחנו להיכנס בכלל ככה שמהר מאוד חזרנו למלון. כשחזרנו החלטנו לנסות את מתחם הספא של המלון שלגמרי היה הפתעה עבורנו לגלות מתחם כזה מטורף! בערב, הלכנו לקניון ״לה וילה״, בקניון יש חנות בשמים בשם ״primor” שהוזכרה כאן בעבר.. חנות בשמים מאוד זולה! שווה לגמרי! אפילו קיבלתי תיק של calvin klein במתנה לאחר שרכשתי שניי בשמים.
דיס המלצה!!! מסעדה איטלקית בקניון ״לה וילה״ בשם ״ragazzi” (ממוקמת מול מקדונלדס). לאחר שאחת המנות שהזמנו לא היו לטעמנו, הצוות במקום לא הסכים להחליף ודרש שנשלם סכום מלא על המנה (למרות שהוחזרה מלאה) ושאם נרצה משהו במקום נצטרך לשלם גם עליו בנוסף🤦‍♀️ התבאסנו וויתרנו.
יום חמישי 12.9-
עשינו צ׳ק אאוט במלון ויצאנו לטייל. היינו ביער הפרפרים למי שאוהב – מקום מהמם! לא גדול במיוחד ככה שלא מבזבזים שם הרבה זמן. כניסה עולה 8.5€. עברנו ליד להצטלם כשעץ הדרקון ברקע. יש חניון מסודר בתשלום באיזור🙌🏻

 


בהמשך נסענו לגרצ׳יקו כדי לראות את הבריכות הטבעיות לצלם ולהצטלם📷 היה יחסית מעונן ברוב השהות שלנו בצפון אז פחות נהינו מהים והבריכות אבל היינו מוכנים לזה מראש😅
דיס המלצה בגרצי׳קו- מסעדת דגים ״miramar”, אוכל טפל במיוחד לא מומלץ למרות הנוף היפיפה🤷‍♀️
הדרך מהצפון לדרום לא הייתה פשוטה, מאוד מאוד מפותלת ולא נעימה (בתור אחת שקשה לה בנסיעות עם פחד גבהים מי שיודע שקשה לו עדיף להיערך מראש עם כדורים נגד בחילות, בקבוק מים או כל דבר שיכול לעזור). בצהריים הגענו לדרום למלון הארד רוק המטורף. גם פה סגרנו דיל עם ארוחת בוקר בלבד, הארוחת בוקר מטורפת!
אנחנו לגמרי אנשים שאוהבים מוזיקה אז התלהבנו מכל פוסטר או כלי נגינה שתלויים על הקירות ושלא נדבר על המוזיקה שמתנגנת😍 חדר מרווח ויפה , בריכת לגונה גדולה שבצמוד אליה יש חוף ים של המלון. יש גם בריכות נוספות אחת למשפחות ואחת למבוגרים בלבד. הצוות אדיב ושירותי במיוחד! בכל ערב מגיע זמר מקומי להופיע.
בערב הלכנו לאכול במסעדה מעולה ״plazale” שהומלץ עליה בעבר והיא פתוחה רק שלוש שעות ביום. מסעדה קטנה, אוירה אינטימית, פינקו אותנו בשמפניה לפני הארוחה וצ׳ייסרים אחרי האוכל – על חשבון הבית. אכלנו פסטה ופיצה טעימות להפליא! ולאחר שנחלנו אכזבות זו לגמרי הייתה חויה מתקנת🤗
יום שישי 13.9-
פארק מים סיאם, פארק גדול ויפה. קנינו את הפאסט פס כמו שהומלץ בעבר וזה בהחלט הוכיח את עצמו ברגע שעקפנו את כל התור והאנשים שהמתינו ופשוט עלינו למתקן. שימו לב שמי מכם שפחות חובב אקסטרים צריך לקרוא את המידע על כל מתקן לפני העליה. המתקנים מדורגים לפי דרגת קושי/פחד. רוב המתקנים הם על אבובים. לאחר מנוחה, יצאנו בערב לטיילת ״לאס אמריקאס״ המשגעת, טיילנו קצת ואח״כ נכנסנו למסעדת ״הארד רוק קפה״ אך לצערנו באותו יום היתה הופעה והמקום היה מלא..
דיס המלצה- מסעדת “bianco” מבחוץ נראית יוקרתית ואיכותית, המנות יפות רק מבחוץ הטעם בפועל על הפנים🤮
יום שבת 14.9-
את הבוקר פתחנו בשוק המקומי שהיה נחמד מאוד (ניתןנלמצוא שם המון חיקויים של מותגים) משם המשכנו לחוף ״del deque” אבל שוב הטמפרטורה של המים היתה נמוכה מאוד ולמרות החום לא הצלחנו להיכנס. בצהריים חזרנו למלון ונהינו מהבריכות. בערב חזרנו לטיילת ״לאס אמריקאס״ והתיישבנו לאכול במסעדת ״הארד רוק קפה״ שהייתה מעולה! המחירים טיפה יותר יקרים אבל לגמרי שווה את המחיר הכול טעים והאוירה מיוחדת!
יום ראשון 15.9-
את הבוקר בילינו במלון, אחה״צ נסענו לקונדיטוריה שנמצאת ב״arona” בשם ״pasteleria aroma” שהייתה נחמדה, לדעתי לא שווה נסיעה במיוחד אלא רק אם אתם בדרך😉 הנוף מסביב מדהים.
משם המשכנו לקניון ״siam”. ארוחת ערב אכלנו במסעדת ״L’lcontro” שנמצאת מרחק הליכה ממלון הארד רוק. ממליצה בחום! נהנינו מהאוכל👍🏼
יום שני 16.9-
התעוררנו לבוקר גשום ומעונן (כן גם בספטמבר, בדרום!) ונסענו למתחם הבריכות הטרמיות ״aqua club termal” עלות כניסה לא זולה, מחיר 29.95€ לאדם (ללא מסאז׳ רק כניסה למתחם הספא והבריכות) מקום מאוד נחמד. לגמרי מענה לימים גשומים וקרירים. בערב נסענו למתחם האאוטלט ״galeon” , הופתענו לטובה, במתחם יש גם מותגים וגם חנויות זולות יותר לגמרי משתלם!
ארוחת ערב אכלנו במסעדת ״la tosca” בן זוגי הזמין מנה של פילה בקר ונהנה מאוד, אני לעומתו הזמנתי פסטה פונגי שלא הייתה מוצלחת בכלל. לשיקולכם🙃
יום שלישי 17.9-
אחרי הארוחת בוקר (החלומית) עשינו צ׳ק אאוט ונסענו צפונה. הגענו לחוף ״סאן אנדרס״ המהמם! שוב לא נכנסנו בגלל הרוחות וטמפרטורת המים אבל מדובר במקום קסום!
משם כבר המשכנו לשדה התעופה הצפוני כדי להחזיר את הרכב לחברה. יש לציין שהחזרת הרכב ובכללי כל עניין ההשכרה הוא לגמרי פשוט, אנשי החברה נחמדים ואנחנו לגמרי ממליצים להשכיר מחברת cicar. אנשי החברה לא בדקו את הרכב וגם לא את כמות הדלק אלא פשוט שואלים ומחזירים את הכסף בהתאם.

הטיסה בחזור יצאה גם היא באיחור (חצי שעה).

הערות:
– לשים לב ששעון טנריף הוא בעיכוב של שעתיים לעומת שעון ישראל. (למשל השעה בישראל 19:00 ובטנריף 17:00)
– פוארטו דה לה קרוז מצוקת חניות!!! לשים לב לסימונים שבכביש והתמרורים שבמדרכות שמגבילות את שעות החניה.
– יש הרבה כבישים מפותלים וכבישים עם הרבה ירידות ועליות- מצטרפת להמלצה על רכב אוטומט יותר נוח וקל
– יש בהחלט פערים במזג האויר בצפון ובדרום, בימים הראשונים של הטיול היה מעט מעונן ברוב היום ובמיוחד בבקרים ובערבים. ג׳קט או עליונית קלילה יפתרו את הבעיה😉
– לחובבי האיפור 💄– בטנריף יש כמה סניפים של ״kiko” ויש גם חנות בצפון באיזור של קניון מרידיאנו שבה יש המון מותגי איפור וסוג של עמדה ששייכת ל״sephora”.
– רכשנו עוד מהארץ את הכרטיס המשולב של פארק המים סיאם והגן חיות לורו פארק וזה בהחלט חסך לנו בזמן.
– בסיאם פארק וגם בלורו פארק יש צלם בכניסה שמצלם, ובסוף היום ניתן לקנות את התמונה בעלות של 6€. מזכרת מהממת!
– בכל הקניונים יש חניונים תת קרקעיים ובחינם.
– הטיסה מטנריף למדריד בהלון לקחה לנו שעתיים וחצי ובחזור שעתיים ורבע.
– לגביי סים❗️❗️❗️ בקניון מרידיאנו בקומה השניה משלמים 10€ עבור 5 ג׳יגה. שם החנות- iteal.

בשדה תעופה הצפוני יש ברגר קינג בתי קפה ומסעדת גריל, דיוטי פרי ועוד מספר מצומצם של חנויות מקומיות.

טנריף מקום חלומי! ממליצה בחום לכל אחד שרוצה שלווה אמיתית, מנוחה ונופים שלא רואים כל יום. שתהיה לכולם חופשה נעימה!❤️"

לפוסט בקבוצת הפייסבוק "טנריף שלנו למטיילים"


לתכנון מסלול טיול בטנריף, לחצו כאן

לחצו כאן להזמנת חופשה במחירים מוזלים עם ישראל סוכן הנסיעות של הקבוצה.

לרשימת מלונות מומלצים

כרטיס משולב לפארק המים סיאם וגן החיות לורו

כרטיס רק לסיאם

כרטיס רק ללורו פארק

כרטיס ללה גומרה- טיול1  | טיול2

כרטיס עלייה לרכבל בטיידה

מדריך להשכרת רכב באי

לרשימת האטרקציות המלאה של האי

לרשימת סופרמרקטים באי

למציאת תחנת דלק באי

אוכל כשר בטנריף – כמה פתרונות

להזמנת מט"ח (אירו) מראש

תוכן עניינים

אולי יעניין אותך גם:

לייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

או התקשרו 077-340-70-40

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים

או התקשרו 058-7511860

אולי יעניין אותך גם:

חופשת קיץ זוגית בטנריף

טוב אחרי שהתאוששנו קצת, הנה פוסט ההמלצות שלנו מטנריף!אנחנו זוג, בני 23, טסנו בשבוע הראשון של אוגוסט והשבוע הראשון של ספטמבר. טיסות: טסנו בחברת SWISS

קרא עוד »
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors