"פוסט המלצות /סיכום טיול –
יש כבר המון מידע בקבוצה וכל מה שצריך זה רק לחפש את המילה שמעניינת אתכם, לכן אני אשתדל לחדש ולא לחזור על דברים שכבר נאמרו, מקסימום לחזק את דבריהם של הכותבים האחרים.

אז אנחנו זוג צעיר, שלא עשה חופשת בטן גב מימיו כי אנחנו פשוט לא מצליחים לשבת ופשוט לנוח, טסנו ל10 ימים לטנריף (4 לילות צפון ו5 דרום) ולאחר מכן ל4 לילות בפריז עליהם אני לא ארחיב בפוסט זה.

*טיסות*- הלוך עם החלפה במדריד אייר אירופה (אחלה חברה כבר טסנו איתם בעבר וגם הפעם היה מעולה) נחתנו בשדה הצפוני. בחזור טסנו עם ראיינאיר לפריז (נשארנו שם 4 ימים) ומפריז טסנו עם איזיג'ט לארץ.
פיצול הטיסות תמיד יותר יקר מלטוס הלוך חזור אז אין מה לשאול אותי על מחירים בנושא הזה.

*רכב*- קחו רכב, חד משמעית. אנחנו השכרנו מcicar, הביטוח שלהם כולל שריטות אז אין מה לדאוג ואין צורך לצלם או להסריט את כל הרכב כשמקבלים אותו.

*נהיגה באי*- האי בנוי בצורה של עליות וירידות רוב הזמן, פניות חדות, כבישים צרים לרוב ושלא נדבר על העלייה לטיידה (אל תקשיבו לווייז כשהוא אומר לכם לרדת מהכביש המהיר ולקצר דרך העיר – פשוט אל, עליות ב85 מעלות בלי להגזים).
אז גם לי, שאני נוהג כבר כמעט 10 שנים ההתרגלות לתרבות הנהיגה הייתה קצת קשה בהתחלה אבל אני חוזר ואומר קחו רכב, הרכב ישדרג ויקל על הטיול באי בעשרות מונים.

*חניה*- מחד לרוב המלונות אין חניה משלהם, ובכלל יש מצוקת חניה באי, אבל תמיד הצלחנו למצוא חניה חינם סמוך למלונות וכשירדנו לטיילות הן בדרום והן בצפון האי שמנו את הרכב בחניון לשעתיים שלוש ושילמנו בגג 3.8 יורו אז זה לא נורא (ואם מחפשים אפשר למצוא גם חניה חינם, פשוט מבחינתנו זה לא היה שווה את הזמן).

*מלונות* –
HOTEL PUERTO PALACE בצפון
בצפון לרוב היינו מחוץ למלון בטיולים שונים, אז המלון היה בעיקר בשביל ארוחת בוקר ולישון בערב, ולדברים הללו הוא ענה על הציפיות. המלון נקי (אשתי מרוקאית ואישרה את הדברים), הצוות אדיב, ארוחת הבוקר מגוונת (יחסית) , המחיר טוב, והמיקום טוב למי שמגיע עם רכב ( 5 דקות נסיעה מהכניסה של Puerto de la Cruz).
מי שלא לוקח רכב – אז לשים לב שהמלון קצת רחוק לטעמי מהטיילת, 10 דקות בירידה אמנם אך בחזור העליה קשה, לקח לנו כ- 20 דקות כל פעם וזה קצת מבאס כל פעם לחזור מבילוי בטיילת סחוטים אחרי העלייה.

בדרום iberostar Selection Sábila
לקחנו את החדרים ברמת star prestige לכן היה לנו בר חופשי של סנדוויצ'ים, משקאות קלים ואלכוהוליים מ10 – 22. המלון הוא למבוגרים בלבד, מדהים ומפנק, אזור עם בריכה ומיטות שיזוף פרטיות למי שהוא בקומה 5-6, חדרים מפנקים. שווה כל שקל באמת.
בחלק הדרומי לא עשינו יותר מדי טיולים ובעיקר נהנינו ממה שלמלון יש להציע.

*אטרקציות*-
*צפון –
*פארק הטרופי אנגה – תתלבשו חם! אתם תעשו מסלול בתוך ענן ומאוד קר, אנחנו באנו מוכנים אבל ראינו כאלה שבאו בשורט וחולצה ורעדו מקור, עשינו את המסלול המעגלי הפשוט של ה3 שעות שיוצא מתחנת המידע שם, ממליץ להיכנס ולדבר עם המדריך שימליץ על מסלול ויביא לכם מפה.
*טגאננה – חוף שחור ונעים, עיירה ציורית (מומלץ).
*חוף סן אנדרס – חוף עם חול צהוב, העיירה יפה אבל לדעתי סתם עושים עיניין מהחוף.
*בריכות טבעיות גרצ'יקו – היינו, חלק עדיין משפצים אבל אפשר להיכנס ולטבול וזה ממש מגניב ומומלץ, יש מלא חניה. חבל לפספס!
מומלץ לשלב עם עץ הדרקון ופארק הפרפרים, שגם עשינו והם מקומות ששווה לראות.
*פארק החבלים – מומלץ בחום, לבוא עם בגדים חמים וכאלה שלא אכפת לכם ללכלך כי באומגה נוחתים לתוך אדמה רכה ולחה.
*מבחינת קניות – קניון מרידיאנו.
*טיידה – חוויה, עלינו עם הרכבל, הסתובבנו כשעה למעלה ועשינו גם עצירה בדרך חזור באחת מיני עשרות עצירות תצפית. כמו שכבר אמרתי תסעו בדרכים ראשיות ואל תקשיבו לאפליקציות ניווט שינסו לקצר דרך הערים בתחילת העלייה זה אמנם מקצר אך לא שווה לדעתי את העליות הכה חדות.

*דרום –
*פארק סיאם – מומלץ מאוד! כיף גדול לכולם. שימו לב לבעלי הילדים הקטנים – חלק מהמתקנים עם מגבלת גובה של מטר עשרים ומעלה, והם מקפידים מאוד, חבל לעמוד בתור ולגלות שאי אפשר לעלות (בכניסה לכל מתקן ניתן לראות את המגבלות).
תבואו מוקדם אפילו לפני תשע וחצי כי אנחנו הגענו בתשע וחצי וכבר נכנסו אנשים. יש מלא מיטות בתחילת היום, פאסט פס חובה לכל ישראלי, אין תחושה יותר גדולה של סיפוק (או אכזבה, אם לא קניתם) כשעוברים את כולם בתור המיוחד לפאסט פס. בזכות הפאסט פאס הספקנו לעשות את כל (!) המתקנים בפארק עד השעה 14:00, חלק אפילו פעמיים.
*ג'ט סקי – הזמנו דרך אחד מיני מאות סוכנים שהיו מפוזרים באזור פורט דה קולון, תתמקחו על המחיר. קחו בחשבון שלמרות ההבטחות ברוב הטיולים לא תזכו לראות דולפינים ובטח שלא ליוויתנים, אף שהסיורים מכונים "ספארי".

*מסעדות
*צפון –
* Los Gemelos – מסעדה ספרדית מעולה במחירים הוגנים (סנגרייה ליטר בשמונה יורו) הלכנו פעמיים בגלל שאהבנו ממש.
• פיצה אדריאנה – מסעדה איטלקית מעולה מנות ענקיות.
• mother India Tandoori – מסעדה הודית נחמדה מחירים של טיילת, אהבנו את המנות קארי.
*דרום –
*Guachinche El Cordero – מסעדת בשרים, מצריכה נסיעה ברכב. המסעדה מעולה, שייכת לחקלאים וחוואים שמגדלים שם בין היתר בננות ועיזים. מומלץ בחום למי שרוצה ארוחה בשרית הרחק מהתיירים בטיילות.
*bianco – איטלקית ברמה גבוהה וגם המחירים בהתאם. למי שרוצה להתפנק באיטלקי."

לפוסט בקבוצת הפייסבוק "טנריף שלנו למטיילים"

 

 

 


לתכנון מסלול טיול בטנריף, לחצו כאן

לחצו כאן להזמנת חופשה במחירים מוזלים עם ישראל סוכן הנסיעות של הקבוצה.

לרשימת מלונות מומלצים

כרטיס משולב לפארק המים סיאם וגן החיות לורו

כרטיס רק לסיאם

כרטיס רק ללורו פארק

כרטיס ללה גומרה- טיול1  | טיול2

כרטיס עלייה לרכבל בטיידה

מדריך להשכרת רכב באי

לרשימת האטרקציות המלאה של האי

לרשימת סופרמרקטים באי

למציאת תחנת דלק באי

אוכל כשר בטנריף – כמה פתרונות

להזמנת מט"ח (אירו) מראש

 

תוכן עניינים

אולי יעניין אותך גם:

לייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

או התקשרו 077-340-70-40

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים

או התקשרו 058-7511860

אולי יעניין אותך גם:

חופשת קיץ זוגית בטנריף

טוב אחרי שהתאוששנו קצת, הנה פוסט ההמלצות שלנו מטנריף!אנחנו זוג, בני 23, טסנו בשבוע הראשון של אוגוסט והשבוע הראשון של ספטמבר. טיסות: טסנו בחברת SWISS

קרא עוד »
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors