"אנחנו כבר שמונה ימים בטנריף ונהנים מכל רגע. לפני ההגעה קראתי המון בקבוצה ויש המון מידע שעוזר, אבל…מנסיון אישי כל המתכננים להגיע כנסו לרגיעה ובלי לחץ. האי מדהים ומאוד תיירותי. מתאים לכולם , האופציות רבות ומגוונות. הכל נגיש , המקומיים מאוד חביבים ואוהבים תיירים…די מזכיר נופש באילת רק בגדול עם אטרקציות.
רכשנו כרטיסים עם איביריה ומאחר והקונקשיין במדריד לא ירד מ 9 שעות בחרנו לשלב ארבעה לילות במדריד , שאגב מדהימה ויש בה המון מה לראות ולטייל. וביום החמישי טסנו לטנריף לצפון. שכרנו רכב מרנטלקאר (כבר שנים דרכם ומנוחות) בעלות של 80 יורו ובמקום הוספנו את הכיסוי המלא עוד 80 יורו. סהכ הרכב 160 יורו לעשרה ימים.
נסענו ישירות לדרום מלון מהמם ומדהים ג'רדין טרופיקל, לקחנו סוויטה קלאב לכן כלל גם חניה.
נמצא באיזור מתוייר טיילת ארוכה מלאה בפאבים מסעדות וחנויות . 5 דקות נסיעה מקניון סיאם וסיאם פארק.בימים הראשונים נסענו לצפון (שעה נסיעה לכיון) כבישים נוחים ומהירים. יערות הגשם. סנטה קרוז, מרידיאנו, לה אורטובה לורו פארק והר טיידה. ממש כמו בהמלצות. ערב השלישי עצרנו והחלטנו שעוצרים ועושים מה שאוהבים-בטן גב!! לנוח…בשביל זה לקחנו חופשה לא? הליכה ביערות יש בארץ. גן חיות יש בארץ. הרי אילת מאוד דומים לנסיעה בהרים בקרבת טיידה…נמאס לנו לצאת בבוקר ולראות את כל תיירי אירופה שכובים כגופות על מיטות שיזוף וכשחוזרים בערב הם מתעוררים אחרי שספגו שמש טובה…..ואנחנו מתרוצצים 😜 לא נתקלנו בישראלים בטיילת מהסיבה שכולם באטרקציות עם המפה והרשימה מה עוד לעשות….
אז עצרנו לקחנו נשימה הורדנו הילוך ועברנו לטיולים שאנחנו אוהבים….להתעורר יקיצה טבעית, קפה ארוחת בוקר קפה ועוד קפה מול הנוף המדהים. להנות מהמזג האויר הנפלא, בבוקר הוא נעים בצהריים מתחמם ואחה"צ חם , אבל אין לחות כלל ולא מזיעים שזה אדיר. מחשיך ב 22:00 (אגב רק ביום השלישי הבנו שיש פער של שעתיים מישראל במדריד שעה וחשבנו אותה מדינה אותו הפער…ולא הבנו למה מגיעים ראשונים לכל מקום…😅)
היינו בשוק שם הכרנו שני אבירים שמכרו כרטיסים למופע , מאוד נחמדים ובערב הגענו למופע שהיה ממש נחמד באוירה של פעם… אהבנו מאוד (היינו בעבר במופע דומה בברצלונה ומאוד אהבנו, לכן זה היה מתוכנן) כולל ארוחת ערב ושתייה בעלות של 32 אירו לאדם , שווה !

מה גם שהתברר שההאבירים שהכרנו הם חלק מהמופע אז הרגשנו vip ויחס אישי (אפילו האביר ירד מהסוס ועלה להביא לי פרח במהלך המופע….וואו…)
ביקרנו במעיינות התרמים אחר הצהרים כשרצינו גיוון מהבריכה… והיה נחמד ומוכר (חמת גדר, חמי טבריה…לא משהו שונה אבל כייף ומפנק אז מה רע?) יום אחד בחרנו להיות גופות בבריכה כמו האירופאים…אבל נשברנו אחרי שעתיים ויצאנו לטייל עם הרכב…סתם נוסעים וכשמעניין עוצרים מטיילים וממשיכים.
בקיצור אנחנו מאוד נהנים מקום מדהים , הכל מסביב נופים מדהימים וים…הרבה כחול ברקע שזה מהמם. השקיעות מעלפות ואפשר להנות מהשקט והרוגע גם בלי יעדים ….ממליצה להנות גם מלא לעשות כלום…זה ממלא  צרפתי סרטונים קצרים. מהמלון. מופע אבירים. שוק. כבישים בדרך ל….ועוד. . תהנו והכי חשוב, המלצה תגיעו לטנריף בקטע שלהנות כמו שאתם אוהבים ורק מה שאוהבים לא חייב לעשות וי על כל האתרים.. ❤"

 

לפוסט בקבוצת הפייסבוק " טנריף שלנו למטיילים"

 


לתכנון מסלול טיול בטנריף, לחצו כאן

לחצו כאן להזמנת חופשה במחירים מוזלים עם ישראל סוכן הנסיעות של הקבוצה.

לרשימת מלונות מומלצים

כרטיס משולב לפארק המים סיאם וגן החיות לורו

כרטיס רק לסיאם

כרטיס רק ללורו פארק

כרטיס ללה גומרה- טיול1  | טיול2

כרטיס עלייה לרכבל בטיידה

מדריך להשכרת רכב באי

לרשימת האטרקציות המלאה של האי

לרשימת סופרמרקטים באי

למציאת תחנת דלק באי

אוכל כשר בטנריף – כמה פתרונות

להזמנת מט"ח (אירו) מראש

תוכן עניינים

אולי יעניין אותך גם:

לייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

או התקשרו 077-340-70-40

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים

או התקשרו 058-7511860

אולי יעניין אותך גם:

חופשת קיץ זוגית בטנריף

טוב אחרי שהתאוששנו קצת, הנה פוסט ההמלצות שלנו מטנריף!אנחנו זוג, בני 23, טסנו בשבוע הראשון של אוגוסט והשבוע הראשון של ספטמבר. טיסות: טסנו בחברת SWISS

קרא עוד »
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors