"היי לכולם, אספר על הטיול שלנו בטנריף (7 ימים), אפרט בעיקר לגבי הטיול בטיידה לגביו מצאתי פחות מידע.
טסנו עם סוויס אייר דרך שוויץ, קונקשן דיי ארוך, אחלה טיסה. חשוב לי לציין ששדה התעופה בשוויץ לא עובד בין 00:00 עד 05:00 בערך. ממש מחשיכים והכל הכל הכל בתוך השדה סגור, אז חשוב להיות ערוכים מראש.
התחלנו בטנריף במלון melia gran hotel isora, המלון במרחק 20 דקות +- מהמרכז (לאס אמריקאס), המלון מהמם, הכל מתוקתק ומסודר, פינקו אותנו בשמפניה לחדר (למרות שהגענו רק ללילה אחד), ארוחת הבוקר הייתה מפנקת וטעימה מאוד! אותנו קצת ביאס שהשימוש בבאלי בדס שבבריכה (בריכת אינפיניטי מהממת יש לציין!) היה בתשלום של בין 50-180 אירו ליום. לא היינו ברד לבל ולא הרגשנו החמצה, היה רגוע ולא המוני גם בבריכה הגדולה.
משם יצאנו לנסיעה להר טיידה והתחלנו בטיפוס על ההר מנקודת מונטנה בלנקה. לאחר 5 שעות של הליכה וצפייה בנופים עוצרי נשימה הגענו להוסטל מטיילים אלטויסטה, שם נחנו בלילה. ב 05:30 יצאנו להמשך המסלול בדרך לפסגה, בדרך עצרנו לפק"ל תה מול השקיעה המהממת שמתחילה להאיר את האי והאיים הסובבים אותו, הגענו לפסגה ומשם ירדנו ברכבל. אז למה לעשות את המסלול ברגל? גם כי זה מאתגר וכיף וגם כי אם אין לכם פרמיט ולא בא לכם טיול מאורגן זו הדרך היחידה להגיע לפסגת ההר (מהשעה 09:00 צריך פרמיט). מי שרוצה להגיע לפסגה בעזרת הרכבל אני מציעה לנסות להשיג פרמיט כמה שיותר מוקדם, חודשיים לפני הטיול שלנו כבר לא היו פרמיטס!
חשוב לי לציין שבהר טיידה יש המווווון מה לראות ומה לעשות מעבר ללעלות ברכבל ולרדת! יש המון נקודות עצירה מהן אפשר לצאת לטיול קליל והנופים פשוט וואו!!! קחו אתכם נשנושים ומים וצאו לסיבוב 
מטיידה המשכנו ליום בצפון ומשם למלון הארד רוק הוטל שבדרום– מלון מפנק, ארוחת בוקר מצויינת, מסיבות לפחות פעמיים בחודש (שווה לבדוק מול המלון), הרבה מסעדות נחמדות מסביב ו- 15 דקות נסיעה למרכז.
טיפ- אל תצפו לחופשה חמה בסגנון אילת, מזג האוויר הוא טרופי והפכפך, בוקר מעונן יכול להפוך בשניה ליום שמשי שתוך דקה יכול לחזור להיות מעונן, אז קחו אתכם ג'קט ג'ינס או ג'קט קליל אחר לכל מקרה ותהיו מוכנים לשינויים במזג האוויר.
תהנו!!! טנריף מהממממת וכיפית❤"

קישור לפוסט בקבוצת הפייסבוק "טנריף שלנו למטיילים"

 

 

לתכנון מסלול טיול בטנריף, לחצו כאן

לחצו כאן להזמנת חופשה במחירים מוזלים עם ישראל סוכן הנסיעות של הקבוצה.

לרשימת מלונות מומלצים

כרטיס משולב לפארק המים סיאם וגן החיות לורו

כרטיס רק לסיאם

כרטיס רק ללורו פארק

כרטיס ללה גומרה- טיול1  | טיול2

כרטיס עלייה לרכבל בטיידה

מדריך להשכרת רכב באי

לרשימת האטרקציות המלאה של האי

לרשימת סופרמרקטים באי

למציאת תחנת דלק באי

אוכל כשר בטנריף – כמה פתרונות

להזמנת מט"ח (אירו) מראש

 

 

תוכן עניינים

אולי יעניין אותך גם:

לייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

או התקשרו 077-340-70-40

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים

או התקשרו 058-7511860

אולי יעניין אותך גם:

חופשת קיץ זוגית בטנריף

טוב אחרי שהתאוששנו קצת, הנה פוסט ההמלצות שלנו מטנריף!אנחנו זוג, בני 23, טסנו בשבוע הראשון של אוגוסט והשבוע הראשון של ספטמבר. טיסות: טסנו בחברת SWISS

קרא עוד »
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors