"טוב אז הגיע הרגע שלנו לסכם את הטיול המהמם שלנוו בטנריף המקסימה.. מקווים שנוכל לעזור ולענות על כל השאלות..

לפני הכל מתנצלים על החפירה אבל יש המון מה לספר!!

אז דבר ראשון אנחנו רוצים לומר המון המון תודה לעמית – מנהל העמוד שבלעדיו כלום לא היה קורה.. ולטריפנדה המדהימים על השירות, הזמינות והליווי הצמוד לכל אורך הטיול! ממליצים בחום לסגור דרכם!

טסנו לירח דבש בתחילת חודש מרץ למשך שבועיים – לכל מי שאומר שזה מלא זמן אז לא, זה סגר לנו את כל הפינות והספקנו לחוות הכל מהכל מבלי להיות במרוץ נגד הזמן.. שכרנו רכב ופשוט זרמנו

חילקנו את השהייה לשבוע צפון שבוע דרום..

שבוע ראשון בצפון ישנו בפוארטו דה לה קרוז במלון בשם סול קוסטה אטלנטיס (4 כוכבים). הגענו בזמן הקרנבל אז את שעות היום בילינו בטיולים ובערב חזרנו לעיר לקרנבל..

לא קנינו כרטיסים לאטרקציות לפני ופשוט אמרנו מה שיהיה יהיה..

באותו שבוע היינו בכל מקום אפשרי – טיידה, לורו פארק, יער הגשם, מערות לבה, מסקה, יער הפרפרים, עץ הדרקון ואפילו קארטינג.. טיילנו ביום ובערב חזרנו למלון ולהפקה של הקרנבל.. הספקנו לראות את שריפת הסרדין, מרוץ גברים על עקבים והגרנד פינלה.. תשמעוו… הצגה.. אם מתאפשר לכם מעכשיו לסגור כרטיסים לקרנבל אז אל תפספסו!!

שבוע בדרום.. ישנו במלון איברוסטאר סביליה שנמצא בקוסטה אדחה (מבוגרים בלבד 5 כוכבים). מלון מושלם! נמצא דקה הליכה מהים והבריכה שלו מושלמת.. בדרום רצינו חוויה יותר שקטה וזה מה שקיבלנו.. טיילנו בפירמידות של גומר, סיאם פארק וראינו את מסעדת הראד רוק.. ורוב שעות היום בילינו בבריכה לצד קוקטיילים.. ובערב מסעדות.

נקודות חשובות –

קניות – הקניון הכי שווה זה הקניון בצפון שבו יש את פריימרק.. מעבר לזה יש את סיאם מול בדרום שלא היינו בו אבל הבנו שגם בו חובה לבקר

טיידה – לא קנינו כרטיסים מראש כי היו ימים גשומים ורוחות חזקות ולכן הכרטיסים היו מתבטלים ולא רצינו להיכנס לסיפורי ביטולים.. כל בוקר לפני ארוחת הבוקר במלון ניגשנו לקבלה וביקשנו לבדוק עבורנו את מצב הרכבל וברגע שהיה מזג אויר טוב ונעים – קנינו כרטיס באותו רגע. האמת – חוויה יוצאת דופן ולגמריי שווה כל שקל! אין הבדל משמעותי בסכום בקנייה מראש דרך האתר של עמית אבל אם מגיעים בקיץ אז כנראה שהכרטיסים יגמרו מהר מאוד ואולי כן כדאי לקנות מראש..

חיי לילה – אנחנו לא בליינים אבל מי שרוצה חיי לילה פרועים אנחנו ממליצים לישון בצפון בסנטה קרוז ובדרום לאס אמריקס.

רכב – כיסינו את כל האי עם הרכב – הדרכים מהממות ודי קלות לנסיעה מלבד יער הגשם ומסקה. עצה שלנו – אם כבר אתם בטיול עצמאי ולא מאורגן – חובה חובה gpsחובה רכב ובמיוחד עם

מסעדות – המלונות שלקחנו כללו ארוחות בוקר בלבד. בהתחלה אכלנו צהריים וערב בחוץ ואז שמנו לב שאנחנו מוצאים המון על אוכל.. אז אכלנו ארוחת בוקר במלון, קפצנו לסופר קנינו מצרכים לסנדוויצ'ים שיהיה לנו בדרכים ובערב התפנקנו בארוחות שוות.. למרות שגם מקדונלדס כיכב..

חניה באי – חיסרון יחיד שיש לומר על האי – החניה במלונות בתשלום גבוה ונורא בעייתי למצוא חניה באזור כי פשוט הכל תפוס.. אבל יש חניונים קרובים שהם בפחות כסף.. צריך ורצוי לשאול בקבלה במלון והם מכוונים לחניונים זולים.

טיסות – הטיסות מזעזעות אין מה לומר… לשם טסנו עם איבריה עם עצירה קטנה בברצלונה.. ובחזור הייתה לנו טיסה ישירה עם סמארט ווינגס והיא בוטלה ברגע האחרון. פה ראינו כמה חשוב לסגור עם סוכן.. ישראל וכל צוות טריפנדה עבדו סביב השעון ועזרנו לנו עד שעלינו על טיסה חלופית ונחתנו בארץ בשלום!

ההמלצה הכי חשובה שיש לנו להעביר הלאה זה לקנות סים מקומי (מספיק טלפון אחד לזוג) עם חבילת גלישה גדולה. השתמשנו המון בגוגל מפות ובאפליקציית טריפ אדוויזר!! האפליקציה עזרה לנו המון עם מקומות מעניינים לטייל ובמיוחד למסעדות מומלצות. פשוט לא לוותר!"

לפוסט בקבוצת הפייסבוק עם מגון תמונות

 

 

לתכנון מסלול טיול בטנריף, לחצו כאן

לחצו כאן להזמנת חופשה במחירים מוזלים עם ישראל סוכן הנסיעות של הקבוצה.

לרשימת מלונות מומלצים

כרטיס משולב לפארק המים סיאם וגן החיות לורו

כרטיס רק לסיאם

כרטיס רק ללורו פארק

כרטיס ללה גומרה- טיול | טיול2

כרטיס עלייה לרכבל בטיידה

מדריך להשכרת רכב באי

לרשימת האטרקציות המלאה של האי

לרשימת סופרמרקטים באי

למציאת תחנת דלק באי

אוכל כשר בטנריף – כמה פתרונות

להזמנת מט"ח (אירומראש

תוכן עניינים

אולי יעניין אותך גם:

לייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

או התקשרו 077-340-70-40

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים

או התקשרו 058-7511860

אולי יעניין אותך גם:

חופשת קיץ זוגית בטנריף

טוב אחרי שהתאוששנו קצת, הנה פוסט ההמלצות שלנו מטנריף!אנחנו זוג, בני 23, טסנו בשבוע הראשון של אוגוסט והשבוע הראשון של ספטמבר. טיסות: טסנו בחברת SWISS

קרא עוד »
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors