**אזהרה פוסט חופר במיוחד**

אז אחריי שהקבוצה המדהימה פה עזרה לי, תורי להחזיר את חלקי.
בראש ובראשונה חשוב לי להודות לעמית מנהל הקבוצה Amit Idgar וישראל טריפנדה – Tripanda, סוכן הקבוצה שדרכו סגרתי את כל המלונות שלי בטיול.
את הטיסות שלי סגרתי עם חברת איבריה המדהימה (וקונקשיין קצרצר במדריד של שעה וחצי שהספיק מעל ומעבר). הייתי סופר מרוצה מהשירות שלה, מגודל המטוס, הכיסאות והאוכל (היו מסכי טלוויזיה עם תוכניות מגוונות במהלך הטיסה מהארץ למדריד שלגמריי העביר את הזמן).

את 5 הלילות הראשונים שלנו (וגם חלק מהבקרים) העברנו בדרום טנריף במלון Tigotan המהמם, מלון של 4 כוכבים והרגיש כמו 5.. את האמת שלאחרונה היו עליו קצת המלצות כוזבות פה בקבוצה, ובאתי עם ציפיה לא גבוהה ממנו, אבל הופתעתי לגלות את טעותי כשהגעתי למלון. האוכל שם מדהים, האווירה, העזרה בדלפק קבלה, הבריכות והחדרים (סגרנו חצי פנסיון), ועמית הפתיע אותנו במלון עם שמפניה (אל תשאלו אותי איך הוא עשה את זה, אבל הבחור כולו ק(ו)סם!).

אחריי 5 לילות של הנאה, כיף ובילויים (אטרקציות מגוונות שאפרט עליהן בהמשך), עברנו לאיזור הצפון ל-5 לילות נוספים במלון המושלם בעולם ששמו לא אחר מה-Botanico oriental & spa.
לא רק ששקלנו לבטל חצי מהאטרקציות כדי להשאר במלון, אפילו שידרגו אותנו בחדר עם נוף לבריכה ומרפסת במקום החדר שאותו סגרתי (ללא מרפסת עם נוף לגן).
בית מלון מדהים (שקלתי ברצינות לעבור לגור שם ולעבוד בתור נותנת המגבות בספא), עם בריכות קרות וחמות, 5 חדרי סאונה, ספא, ג’קוזי בתוך מערה, מיטות מים, ותה אינסופי!
הארוחות בוקר במלון היו מדהימות (זה מה שסגרתי) ואני בטוחה שגם שאר הארוחות שם לא נופלות מזה, בייחוד בגלל שיש שם 3 מסעדות נוספות כאופציה לארוחת ערב (וכעת הצטרפה מסעדת הבשרים ברונליז), וגם הצוות שם מאוד שירותי ונחמד.

 

 

אז נעבור לפירוט האטרקציות:
יום 1 – הגענו למלון והתמקמנו, הסתובבנו קצת ברחובות טנריף ונהננו מהאווירה
יום 2 – מאסקה, הרי טנו, אל פאלמר וגראצ’יקו – הבריכות הטבעיות
יום 3 – פארק מים סיאם
יום 4 – סיור יום בלה גומרה (קיבלנו מדריך חמוד בשם רפאל שהסביר מעולה רק שמה שהיה מבאס זה שזה היה בעוד 3 שפות מלבד אנגלית אז זה היה קצת חופר) + פארק מים סיאם לילה (התקיים בחודשי יולי אוגוסט בלבד בימי שישי שבת)
יום 5 – הפלגה לצפייה בדולפינים , העדפנו לפי המלצות הקבוצה לסגור הפלגה של כמה שעות ביום ולא הפלגה בצהריים, את ההפלגה עשינו בלוס גיגאנטס המהממת, וגם ההפלגה הזו הייתה ממש מושקעת ושווה, בנוסף נסענו לעשות קצת קניות במדרחוב ליד ההארד רוק קפה באותו יום.
יום 6 – נסענו קצת לחוף של פלאיה דל דוקה ולאס אמריקס ושם עשינו אופנועי ים ומנצח רחיפה כזה נחמד,
בערב של אותו יום סגרנו מראש סיור ערב של Teide by night, עם מדריך מושלם בשם פרננדו. הסיור כלל הסבר על ההר של טיידה לאורכו, ארוחת ערב, שמפניה מול השקיעה, שוקו חם (או בירות ומיץ תפוזים), וצפייה בכוכבים כולל הסבר מרשים במיוחד מצד המדריך. המחזה של הכוכבים היה בין המדהימים שראיתי בחיי – על כן מומלץ בחום!
יום 7 – עברו מלון אל הצפון ולכן עברנו בטיידה גם בבוקר ועשינו מסלולון קטן. התכנון היה לעשות את הרכבל (שהוזמן מראש) אבל בעקבות הרוחות ומזג האוויר הוא בוטל וקיבלנו החזר כספי, אבל עדיין מאוד מאוד יפה שם וממליצה לעשות את הטיולים הקצרים שיש סביב ההר באיזור הרכבל.
בנוסף עברנו בעיירה לה אורטבה המהממת שמאוד קרובה למלון שלנו, אווירה נחמדה מאוד.
יום 8 – הקדשנו אותו לגן החיות לורו פארק המהמם ובערב נסענו לקניון מרידיאנו
יום 9 – נסענו לסאן קריסטובל לה לגונה, עיירה מהממת ביופיה, אחד המקומות הכי עם אווירה טובה שיצא לי להיות בהם, מלא חנויות ברחוב, עיר מתויירת מאוד וצבעונית, המשכנו משם לקרוז דל כרמן, פיקו אינגלס ויער הגשם אנאגה עם מסלול שארך כשעה וחצי פחות או יותר, עברו גם בטאגננה, אם כי לא הבנתי לגמריי מה הקטע שם (;, ושהינו קצת בחוף בסן אנדרס
יום 10 – מערת הרוח (צריך להזמין כרטיסים מראש וסיור באמת מאוד מומלץ ומעניין), עברנו גם בפארק טאורו שאין שם דבר וחצי דבר לראות ולכן לא כל כך מומלץ , וחזרנו להנות ממתקני הספא במלון.
יום 11 – ספא מהבוקר בכיף, אח”כ נסענו לבריכות בלאגו מרטינז שהן לגמריי מגניבות, לבן זוג שלי היה קר מדיי בשביל להכנס לבריכות יותר מ-10 דקות כך שמי שמאוד רגיש לקור אני לא ממליצה לבזבז את כספו, אבל זה באמת מקום סופר נחמד, ומשם המשכנו לקניון לה וילה בעיירה לה אורוטבה
יום 12 – התארגנות וחזרה הביתה ):

כמה טיפים ונקודות נוספות:
*את הרכב שלנו שכרנו מcicar הסופר מהממים! הזמנתי את הרכב הכי פשוט שהוא גם אוטומט, ושודרגנו למיני ג’יפ מגניב כזה. לא היו איתם שום בעיות והם היו הדוכן הראשון שרצנו אליו עוד לפניי אפילו שאספנו את המזוודות, ולכן היינו שם ראשונים. ממליצה בחום לעבוד בצורה דומה ולהגיע ראשונים כי אח”כ נערם אחרינו תור עד אילת.
*את הפאסט פס בסיאם פארק, ממליצה בחום לקחת מהבוקר ולא מהצהריים (אנחנו עשינו את הטעות של לקחת בצהריים), כיוון שנותנים לבעלי הפאסט פס של הבוקר עוד להשתמש בצמיד שלהם גם אחריי השעה 2 בצהריים.
*מסעדות מומלצות:
ברונליז המהממת בצפון מול הלורו פארק, פייר התרשמנו לאללה!
זברה – מסעדה קרובה לבוטניקו, מסעדה עם מלא פיצות שוות במיוחד, ואני חייבת לציין את השירות הסופר מדהים שלהם, בן זוגי הזמין פיצה, ואני הזמנתי מה שחשבתי בזמנו שנקרא “סלמון” אבל במקום קיבלתי חסילון ענקי וורוד בתוך סלט ירוק שבוהה בי, ומכיוון שאני שומרת ולא אוכלת דברים מסוג זה, קראתי למלצר לעדכן אותו בטעות שככל הנראה נוצרה בעת ההזמנה. המנהל ניגש אליי להבין את הדברים לעומק, ולא רק שהחליפו לי את המנה לפיצה, גם קיבלתי פיצוי מפנק, פוקצ’ה ענקית עם גבינות. קיצור מקום מושלם ונעים!
Da Ariaanna – מסעדת פיצות ופסטות סופר איכותית בצפון, ממליצה על הפסטות שלהם וגם על הפוקצ’ה של המנה הראשונה שמגיעה בגודל של פיצה ענקית! 
*ממליצה לבוא עם ידע מינימלי בספרדית כיוון שלא כולם שם מבינים אנגלית
ונראה לי בגדול שזהו זה,
אם הגעתם עד לכאן כל הכבוד! ואתם מוזמנים לשאול שאלות ואני אשתדל לענות 
שתהיה שבת שלום והמשך שהות נעימה לכל הנמצאים בטנריף ולאלה שעתידים להגיע!

לפוסט המלא בפייסבוק

 

לתכנון מסלול טיול בטנריף, לחצו כאן

לחצו כאן להזמנת חופשה במחירים מוזלים עם ישראל סוכן הנסיעות של הקבוצה.

לרשימת מלונות מומלצים

כרטיס משולב לפארק המים סיאם וגן החיות לורו

כרטיס רק לסיאם

כרטיס רק ללורו פארק

כרטיס ללה גומרה- טיול | טיול2

כרטיס עלייה לרכבל בטיידה

מדריך להשכרת רכב באי

לרשימת האטרקציות המלאה של האי

לרשימת סופרמרקטים באי

למציאת תחנת דלק באי

אוכל כשר בטנריףכמה פתרונות

להזמנת מטח (אירו) מראש

תוכן עניינים

אולי יעניין אותך גם:

לייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

או התקשרו 077-340-70-40

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים

או התקשרו 058-7511860

אולי יעניין אותך גם:

תקנון

תקנון לאתר סחר אינטרנטי הקדמה תקנון זה (“התקנון”) מגדיר את תנאי השימוש באתר האינטרנט טנריף שלנו למטיילים (“האתר”), המופעל על ידי עמית ידגר (“החברה”). קבלה

קרא עוד »

חופשת קיץ זוגית בטנריף

טוב אחרי שהתאוששנו קצת, הנה פוסט ההמלצות שלנו מטנריף!אנחנו זוג, בני 23, טסנו בשבוע הראשון של אוגוסט והשבוע הראשון של ספטמבר. טיסות: טסנו בחברת SWISS

קרא עוד »
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors