"בדיוק סיימנו 9 ימים מהממים בטנריף, מאוד נעזרנו בקבוצה ובאתר, תודה לעמית!

הגעה: הqr של תעודות החיסון שלנו לא עבד, אז הם בדקו רק את התוצאות של הבדיקות.. לא יודעת מה זה אומר על התעודות חיסון אבל מזל שהיה לנו גם וגם.
היינו 4 לילות בפוארטו דה לה קרוז ועוד 5 בדרום (הארד רוק)
עזיבה: טסנו מטנריף ל3 ימים בברצלונה- לא צריך pcr וגם חיסונים לא בדקו לנו! ככה שלא צריך כלום.
יום 1: נחיתה בTFN, רכב מהרץ דרך Rentalcars, וישירות לפוארטו דה לה קרוז המהממת. מקום שווה לקוקטיילים- arena cocktail house – טעים!
יום 2: אנגה– אזור יפייפה, כל הנסיעות בכבישים עם הנקודות תצפית, באמת עוצר נשימה. עשינו מסלול של שעה ליד המרכז מבקרים ומשם נסענו עוד צפונה לכביש שעובר בtaganana עד הים. מאוד מומלץ!
יום 3: סנטה קרוז, ראיתי ביקורות בינוניות על סנטה קרוז ואנחנו דווקא ממש אהבנו אותה, מדרחובים עם חנויות, בתי קפה ומסעדות, אזור ממש יפה. ומשם נסענו צפונה לplaya de Las Teresitas – חוף עם חול צהוב – ממש יפה ורבצנו שם חצי יום.
יום 4 – טיידה– וואו! למרות שטיידה במרכז האי ואפשר לעלות עליו מכל כיוון, מאוד ממליצים לעלות דווקא מפוארטו דה לה קרוז, הדרך פשוט מדהימה! עלינו גם ברכבל – מומלץ. ואז טיילנו בשמורה. באותו היום בערב גם לקחנו את הסיור שקיעה וצפיה בכוכבים עם night skies tenerife, מאוד מאוד מומלץ, אבל אולי עדיף לפצל ולא לעשות הכל באותו יום, לנו היה ממש קשוח.
יום 5-7- מעבר דרומה, בעלי גולש קייט ככה שבילינו קצת באל-מדנו, מעבר לגלישה העיירה עצמה מקסימה ממש והטיילת מהממת, אז שווה ביקור.
יום 8- סיאם פארק – כיף מאוד, עמדנו בשני תורים ואז קנינו את הfast pass, שווה את זה לגמרי.
יום 9- לוס גיגנטס, זה לא היה חלק מהתכנון אבל היה לנו זמן אז קפצנו, ווואו, איזה מקום מדהים, העיירה עצמה מהממת ממש (מצטערת שלא טיילנו בה יותר), הסלעים האלה מטורפים, הפלגנו בסירה לצפות בלוויתנים ודולפינים – מומלץ מאוד!
מלונות:
סול פוארטו דה לה קרוז – לא טירוף, אבל שווה את המחיר, והשקיעות המטורפות.
הארד רוק – מגניב, אבל טיפה אוברייטד בעיני. מה שכן, ליד המלון יש פאב סופר מגניב שנקרא Roca Negra , מפוזרים למטה פופים ואפשר לקחת קוקטייל בטייקאווי ולשבת לראות השקיעה, מקום טעים ומהמם!

סיכום:
טנריף יפיפייה, ובטוח נחזור שוב
הכבישים נוחים וטובים מאוד
הצפון הרבה יותר זול מהדרום
כל הבירוקרטיה של הקורונה לא ככ נוראית
הזריחה ברבע ל8 בבוקר, אז אם יש יום במזרח האי מומלץ לקום לראות.
כבר בא לנו שוב!"

לפוסט בקבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

לתיאום תכנון מסלול טיול אישי באי – לחצו כאן.

למסלולי טיול נוספים של חברי הקבוצה

או התקשרו 058-7511860

אולי יעניין אותך גם:

חופשת קיץ זוגית בטנריף

טוב אחרי שהתאוששנו קצת, הנה פוסט ההמלצות שלנו מטנריף!אנחנו זוג, בני 23, טסנו בשבוע הראשון של אוגוסט והשבוע הראשון של ספטמבר. טיסות: טסנו בחברת SWISS