נתונים יבשים:
טיסות: סגרנו הלוך ושוב דרך האתר של iberia , 8.5 ימים מלאים. קונקשנים קצרים דרך מדריד. צריך להחליף טרמינלים, יש רכבת פנימית שמקשרת. בחזור היה קונקשן קצרצר של 50 דק, אבל נחתנו מוקדם מהצפוי והתייצבנו בשער עוד לפני פתיחת העלייה למטוס.
עלות: בערך 850 דולר לכרטיס עם טרולי אחד לכל אחד, הוספנו עוד 60 יורו למזוודה אחת גדולה – בחזור הציעו לנו לקחת גם את הטרולי לבטן המטוס ללא עלות בצ'ק אין. בקו ישראל-מדריד מוגשים אוכל/שתייה , ויש מערכת מולטימדיה.
רכב: שכרנו דרך האתר של cicar, למיטב זיכרוני לא מבקשים כרטיס אשראי בהזמנה, מומלץ רכב אוטומט, במיוחד עם נוסעים בדרכים העקלקלות(לטיידה, לצפון/דרום דרך הצד המערבי), סה"כ 225 יורו ל 8 ימים.
תדלקנו פעם אחת, כמעט מיכל מלא 50 יורו.
מלונות: tigotan, מלון 18+, חצי פנסיון, לקחנו חדר עם אמבט ג'קוזי גדול וגם כניסה ללאונג' עם שתיה קלה, נשנושים קטנים ואלכוהול(בירות, יין, קאווה, ג'ין, וויסקי…).
חדר סביר, את האמבט לוקח שעה למלא, לא הספקנו להגיע לזה אפילו, בריכה גדולה ברחבה הראשית, ובריכה נוספת עם ג'קוזי בגג, יש גם בר ואפילו מרפסת שיזוף מבודדת לשיזוף בעירום מלא. חדר אוכל, בבוקר מאוד דומה לארץ, רק חלש בצד של הסלטים והירקות(גם בסופר) . בערב היה מבחר טוב, פירות ים, דגים טריים שמכינים במקום, קינוחים לא רעים. השירות מעולה, חגגתי יום הולדת בזמן השהייה, שלחו לי בקבוק קאווה לחדר על הבוקר. המלון במרחק 5 דק' הליכה בערך מהחוף של פלאיה לאס אמריקאס.
הברמן בגג המלון מכין אחלה קוקטיילים.
*טיפ-שמתי לב שבכל טנריף מפנקים בסוכר בקוקטיילים, במיוחד סטייל מוחיטו, כדאי לבקש פחות סוכר, המשקה יוצא יותר טעים.
באחד הערבים היה live music ברחבת בריכה, וביום היה מופע ריקוד ותותחי קצף בבריכה, ותצוגת אופנה(של שמעט'ס שהם מוכרים שם, לא להיט 🤣) .
במהלך השהיה לא עבד לנו המזגן. הם תיקנו אותו אבל הוא לא קירר מספיק, גילינו בלילה האחרון אז לא היה לנו כוח לעבור חדר, ממליצה לוודא שהמזגן עובד טוב כבר כשמגיעים שיטופל או שיחליפו חדר לפני שפורקים.
צימר בצפון Banana paradise
ליד la orotava, לא רחוק מחופים עם החול השחור bollullo & los patos beach
ארחיב עליהם בהמשך.
מדובר בוילה בתוך מטע בננות, 3 חדרי שינה, 2 חדרים עם מיטה זוגית, חדר עם מיטת קומותיים, ו 2 מקלחות ושירותים, סלון ומטבח.
ממוקם על צוק מעל los patos beach, נוף מהמם, דממה מוחלטת, וג'קוזי(מנופח), מיטות שיזוף ושולחן אוכל בטראסה.
המטבח מאובזר עם כיריים, תנור, מיקרו, מקרר עם מקפיא וכלי אוכל.
יש מלא לטאות בסביבה שמתרוצצות במטע, אבל זה חלק מהקסם.
כל בוקר הכנו קפה והסתובבנו לנו במטע וצפינו מלמעלה בחוף ובגלים בקצה הצוק.
במהלך היום עובדי המטע מגיעים לעבוד בשטח. שומעים אותם אבל בקושי רואים אותם. הם יכולים לצוץ פתאום בסמוך לצימר, זה כתוב בביקורות ובפרטים על המקום.
שלחו לנו כל יום המלצות לדברים לעשות בסביבה כמו מסעדות, יקבים וחופים מומלצים.
בקרבת מקום יש רק מסעדה אחת, פוארטו קרוז במרחק 15-20 דק נסיעה.
דרך בוקינג יצא הכי משתלם, 432 יורו ל 3 לילות,
מלון אחרון, שמרנו את ה הכי טוב לסוף,
על בסיס ארוחת בוקר בלבד.
מלון מושלם, חדש לגמרי נפתח בדצמבר 2020, סה"כ 50 חדרים (ממה ששמתי לב רב המלונות בטנריף ענקיים, מלא חדרים ואורחים אז יש פחות פרטיות ורוגע) , הצוות שם נותן שרות מעל ומעבר, הרגשנו ממש כמו מסי ואנטונלה 🤣
קיבלנו חדר וילה עם 2 חדרי שינה (בטעות כנראה, כי הזמנו עם 1)
יש טראסה עם מיטת שיזוף, מיטת רביצה , ערסל שולחן אוכל וספה עם בריכת שכשוך שמתחברת לבריכת הנהר שמקשרת בין החדרים, יש 2 נהרות מופרדים כאלה, האורחים האחרים כמעט לא מורגשים ויש פרטיות כמעט מלאה בפינות רביצה.
אמבטיה מהממת בחדר שינה, חלוקים נעימים, הכל ממש מושקע ויפה, עיצוב סטייל תאילנד, אידונזיה ואפריקה, כל כך נעים שם שלא בא לצאת מהמלון!
חיכתה לנו קאווה בחדר(מתנה) , מיניבר, מקרר יין (השתיה בתשלום כמובן), מכונת קפה(6 קפסולות בלבד ולא מחדשים) וקומקום.
ארוחת בוקר טעימה בטרוף, יותר מזכיר מסיבת תה של מלכת אנגליה, אין עמדות סלטים/חביתות כמו בארץ. הכל קטן, איכותי וטעים ברמות!
ניסינו את הרום סרוויס, לא יקר וטעים(הקראב רול, חובה!)
אכלנו גם במסעדת TOP במלון, מסעדה צרפתית, מנות טעימות מאוד, מושקעות, והשרות….. מעל ומעבר – אמרתי כבר??
התענוג הזה עלה לנו 1700 יורו ל3 לילות, שווה כל יורו!
חייבת להגיד שהתמונות של המלון נראות טוב, אבל לא באמת מעבירות את כל החוויה שמקבלים.
לקחת בחשבון המלון לא קרוב לים, ודורש נסיעה למרכז העניינים 5-10 דק' נסיעה, לנו לא הפריע.
חוויות ומסלול:
נחתנו בדרום טנריף, היינו 3 ימים ב Playa las Américas, למטרות בטן גב בעיקר. החוף ים ממש אחלה, מים קרירים ורגועים.
האזור דיי הזכיר לנו את אילת/לאס וגאס, מלא חנויות, ברים, מסעדות, הקהל בעיקר בריטי ומבוגר.
אכלנו במסעדת טאפאסים מעולה ב Adeje,
מבחינת חיי לילה – לגילאים שלנו 35-40 יש פחות אופציות, ברים עם live music שעיקר הקהל היה בגילאי ההורים שלנו, וברים לצעירים שבספק שהם מעל 18(שמנו לב אחרי שהתיישבנו) , בברים האלה הקוקטיילים עלו הכי הרבה והשרות הכי גרוע…
בסוף מצאנו מקום שיחסית היה בו קהל מעורב, שרות טוב ודי'גיי מצויין: Lava.
ביום הרביעי עלינו לצפון, לצימר במטע הבננות, בקרבת la orotava,
מבחינת מזג אוויר, ביום ירידה של מעלה אחת או שתיים לעומת הדרום , היה עדיין חם, ואביך בימים האלה (גם בדרום), בערב יותר קריר והיה לנו ג'קוזי להתחמם בו… 🤩
הצטיידנו באוכל מהסופר דינו, חוויה בפני עצמה, יין ב4 יורו(וטעים!!), גבינות, נקניקים, אלכוהול ומלא שטויות, וזול!!!
*הפירות והירקות סבירים.
עלינו לצפון מהצד המזרחי, כבישים נוחים, נסיעה קלילה בערך שעה וחצי.
למחרת רצינו לבקר בחוף השחור, יש חוף מוסדר – bollullo, יש שביל עם מדרגות שצריך לרדת מהחניה, חניה עולה 3 יורו ליום בצמוד למסעדה, הגעה דרך כביש דו סיטרי אבל יש נתיב אחד, אז קצת מאתגר,
והנוף מהמם, אנחנו בחרנו ללכת לחוף los patos הצמוד אליו מימין, כי הוא יותר מבודד ורחב, אבל הדרך קצת מפחידה ובגדול אסורה למעבר (יש שילוט) , ירידה תלולה, מעקות שבורים, אז להזהר מאוד!
בסוף מגיעים לחוף שחור מדהים מתחת לצוק, 700 מטר אורך והוא גם רחב מאוד והיו מעט מאוד אנשים, נאמר לנו שהים בחוף מסוכן לרחצה ושיש זרמים חזקים, היו גלים אבל לא חזקים מדי, אנחנו נכנסנו למים בכיף אבל לא נכנסנו עמוק.
כשירדנו עד הסוף גילנו שיש מדרגות שיורדות ישר לשם, לא יודעת מאיפה הן מתחילות.
חשוב לדעת שזה חוף של נודיסטים אז לשיקולכם.
אין קיוסק בסביבה, להצטייד במים וכו' מראש.
ממליצה לא לפספס את החופים עם החול השחור , לא משנה איזו תבחרו, חובה ביקור!
בערב הלכנו ברגל לאכול במסעדה היחידה בקרבת הצימר san diego, האוכל והשרות היום טובים, המנת מולים טעימה!
פארק לורו: גן חיות מאוד מושקע, מזכיר קצת את הגן חיות התנכי רק בכמה רמות מעל, המקום עצמו מאוד יפה, הרבה ירק מסביב ושבילים. יש מופעי דולפינים, אורקה, אריות ים ותוכים, כדאי להחליט איך שמגיעים לאיזה מופעים רוצים להספיק ולתכנן לפי זה את הסיבוב.
לא לפספס את הפינגווינים!! זה היה החלק הכי שווה לדעתי בכל הגן חיות.
בנוסף יש אקווריום עם כרישים ודגים גדולים, אקווריום של מדוזות ודגים קטנים, וחיות ים מיוחדות, שימפנזות, למורים, אריות, נמרים, אוהל עם תוכים משוחררים שאפשר להכנס אליו, ועוד הרבה….
אחרי 3 לילות בצימר, ירדנו לדרום ל3 לילות אחרונים למלון המושלם royal river.
הפעם ירדנו מהצד המערבי, הדרך עצמה יפיפייה! ועקלקלה, מלא פיתולים, בחרנו לעבור דרך תצפית לlos gigantes, שהייתה מהממת, שתינו יין וקפה מול הנוף.
ב Adeje באחד הערבים יצאנו לשחק סנוקר בבר קוקטיילים Samoa( שולחנות קטנים) , חמוד, לא יותר.
לקחנו טיול הכולל הסעה, ארוחת ערב, תצפית שקיעה ותצפית כוכבים ב66 יורו לאדם.
לצערנו לא הספקנו להסעה אז נסענו עצמאית לנקודות מפגש ראשונה, בתכלס זה חסך לנו כי האיסוף ב15:30 מadeje ,והאוטובוס אסף אנשים מכל מני מקומות בדרך והאריך את הנסיעה ואנחנו פגשנו אותם ב18:00 במסעדה, אפשר לקחת את הטיול ללא איסוף ב10 יורו פחות.
חשוב לציין שהדרך מאוד מפותלת עולים במעלה ההרים עד מעל העננים, הנופים בדרך מדהימים, יש לי פחד גבהים, אז לי היה קצת קשוח ועדיין נהניתי.
עצירה ראשונה במסעדה/יקב, אוכל מאוד פשוט – עוף, תפוחי אדמה סלטים גבינות, וטעימות יין שמיוצרים במקום.
נקודת עצירה הבאה לתצפית שקיעה, כבר לא רואים את הים כי אנחנו מעל העננים והשמש שוקעת לתוכם. שקיעה מאוד מיוחדת!
נקודת עצירה אחרונה בגובה 2200 מטר בערך(לא עולים על טיידה עצמו, אלא למרגלותיו) , תצפית כוכבים עם טלסקופים מקצועיים – חיכינו עוד קצת עד שאור השמש יעלם לגמרי והכוכבים התחילו להתגלות לאט לאט.
האזור נחשב לאחד המקומות הטובים לתצפית כוכבים בגלל זיהום אור נמוך (לנו היה לילה עם ירח כמעט מלא שגרע מהחושך).
הצוות הסביר על הכוכבים שנראים לנו, בצורה מקצועית ומצחיקה.
דרך הטלסקופ צפינו בשבתאי ובטבעות שלו ובצדק וב4 הירחים שלו, ודובדבן שבקצפת – בירח! רואים את הירח ואת המכתשים בצורה ברורה מאוד, ואפשר לצלם דרך הטלסקופ, את האחרים לא התאפשר לצלם.
הסיור היה ממש כיף, אבל בקבוצה גדולה מדי, שהתחלקה על 2 טלסקופים, אז לקח זמן עד שכולם ראו הכל.
הטיול מסתיים ב11 בלילה בערך. ירידה מההר בדרך הרבה יותר קלה לנסיעה מהצד השני, לוקח בערך 40 דק' לרדת חזרה לקו החוף.
למעלה היה קר ואני מהסובלות, שמתי 2 שכבות של מכנסיים וחולצות ארוכות וזה לא כל כך הספיק לי, ולמזלנו לא היה רוח שמורידה את המעלות עוד יותר, שנפוצה באזור הזה.
הטיול מומלץ, קראנו שיש שם גם מצפה כוכבים שעושים שם חקר כוכבים, ויש טיולים שמשלבים גם ביקור שם, חבל שלא היה לנו זמן לשלב את שניהם.
בחרנו בשייט על קטמרן של 3 שעות, יש גם שייט של 5 שעות שמגיע עד לlos gigantes. מאחר וזה היה היום האחרון שלנו בחרנו במקוצר. בסירה קשקשנו עם אחד המדריכים, והוא סיפר שהסיכוי לראות לוויתן מסוג פיילוט שחור(קטן, 5-7 מטר) מאוד גבוה כי זה אזור המחיה שלהם, את הליוותנים הגדולים יותר רואים רק בקיץ.
ונחשו מה? הוא לא שיקר!! ראינו כמה לוויתנים שחורים אמהות עם בייביס, הגברים במצולות, וקבוצות דולפינים, נקבת לוויתן אחת התקרבה אלינו ועשתה סיבוב מתחת לקטמרן שלנו, ממש מתחת לרגליים, התרגשנו!!
בסירה הייתה שתייה קלה חופשית כולל בירה, וסנגריה, הגישו ארוחת צהריים (וויתרנו אז לא ראינו מה יש).
אחרי שראינו את החיות המדהימות האלה, מתחילים לחזור לחוף ונשאר חצי שעה לקפוץ למים אל מול החופים לפני שחוזרים לנמל.
עלות הטיול – 35 יורו לאדם, היה בערך 100 אנשים בכל הסירה, אם היינו יודעים מראש היינו לוקחים טיול יקר יותר עם פחות אנשים.
חזרה לארץ דרך שדה התעופה בצפון,
קמנו לפני הזריחה (7 כולה) , במלון דאגו לנו בערב לפני לצלחת פירות, גבינות, נקניקים ומאפים כי לא נספיק לארוחת בוקר.
יום ראשון כבישים פנויים, תוך שעה הגענו לשדה, עוד 5 דק להחזיר את הרכב, מחנים בחניה של cicar, מעבירים מפתח לדלפק וישר נכנסים לטרמינל, שדה קטן, תוך 30 דק' היינו בגייט!
סיכום:
אחרי שסגרנו את את הכרטיסי טיסה, והתחלנו להתעמק עוד יותר בטנריף הרגשנו שאולי עשינו טעות, הכרטיסים יקרים, המזג אוויר לא היה נראה מבטיח במיוחד לחופשת בטן גב, וסרטונים שראינו ביוטיוב לא עשו חסד בכלל, בעיקר אירופאים שמצלמים את הטיילת הלוך ושוב ומצביעים על ברים🤔.
אז נסענו בלי ציפיות גדולות, ובאמת היומיים הראשונים ב Playa las Américas היה משעמם וטיפה מאכזב, אבל באנו לנוח ולא לעשות כלום, התאמנו את עצמנו לשיירות הפנקייקים האירופאים שמתהפכים על מיטות השיזוף.
כשעלינו לצפון הנופים התחילו להשתנות, הרבה ירק ונופים דרמטיים משגעים, טנריף התגלתה להיות שונה ומשונה מכל מקום אחר שביקרנו בעבר, קקטוסים מוזרים, רכסי הרים, צמחיה סבוכה וחול שחור…..
עד סוף הטיול כבר שינינו את דעתנו, ואפילו קצת התאהבנו, לא רצינו שיגמר והיינו מאריכים את הטיול אם היה אפשר.
השירות בכל מקום מצויין, והאנשים מדהימים, ורוצה להתעכב על זה קצת למרות שזה סיכום…
בכל הטיולים והמלונות, רוב נותני השירות והמדריכים שנתקלנו, הם born and raised בטנריף או האיים הסמוכים, הם אוהבים את את האיים הקנאריים, הם גאים מאוד בטבע המיוחד שסובב אותם, ושמחים מאוד לחלוק את זה איתכם, אך גם חשוב להם שיתנו כבוד חזרה לאדמה ולאדם.
אז תבואו, תהנו , תלמדו ותשמרו על המקום, ותשאירו עקבות רק בלב…
ואמשיך בסיכום, האוכל היה מאוד טעים וטרי בכל מסעדה שניסינו וגם במלונות, הנופים מיוחדים ועוצרי נשימה ואטרקציות חווייתיות שיישארו איתנו בזיכרון לעוד הרבה זמן.
נשאר לנו טעם של עוד, במידה ונחזור נשלב גם את האי fuerteventura…
May be an image of nature

תוכן עניינים

אולי יעניין אותך גם:

לייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

או התקשרו 077-340-70-40

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים

או התקשרו 058-7511860

אולי יעניין אותך גם:

חופשת קיץ זוגית בטנריף

טוב אחרי שהתאוששנו קצת, הנה פוסט ההמלצות שלנו מטנריף!אנחנו זוג, בני 23, טסנו בשבוע הראשון של אוגוסט והשבוע הראשון של ספטמבר. טיסות: טסנו בחברת SWISS

קרא עוד »
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors