הגיע תורי לסכם לכם את הירח דבש חלק א׳ שלנו בטנריף. טסנו עם ויולינג, הטיסה הייתה אמורה להיות ב 05 לפנות בוקר, נדחתה לפני יומיים מהטיסה לשעה 11, זאת אומרת שפספנו יום, אבל כל עקבה לטובה, הציק אין בשדה בישראל עבר בטוב, לא היה עמוס מידי איך שמראים בתמונות.
יום 1 – הגענו למלון לאחר קונקשן מברצלונה לקראת 22 בערב, אנחנו היינו כל הטיול עם רכב שהשכרנו מהארץ דרך Topcar.
יום 2- המזוודה שלי לא הגיעה(היא הגיעה באיחור 4 ימים), התחלנו את היום ב Siam mall, עשינו קצת קניות, יש שם סופר מרקט ענקי שיש בו הכל!! , חנויות מקומיות כמו בארץ, משם נסענו ל Aqua terme שנמצא ב Costa adeje, הכניסה קצת יקרה, שכוללת חלוק מגבת, מסאג׳, וכניסה למתחם, האמת שאנחנו היינו אחרי שבוע מעייף, אז מקום כזה לגמרי עזר לנו להתאושש, יש שם מלא בריכות מחוממות, סואנה, חמאםטורקי, ועוד דברים מגניבים שיעבירו לכם כמה שעות טובות🥳.
יום 3- התעוררנו ונעסנו ל monkey park, המקום גדול יחסית ומהנה, הצטלמנו עם החיות והאכלנו אותן, משם המשכנו לטיילת והחוף של Lost christianos, רחוב שמלא במסעדות ליד החוף, עשינו הפסקה קצרה של בירה והתרעננות💃🏻
יום 4- למזלנו היה פתוח Fanabe Market, שוק מקומי שטנריף עושים בסופי שבוע, דוכנים שדומים אחד לשני, אבל נחמד להסתובב שם. אחרי השוק נסענו לעיר Santiago Del teide, וגם למאסקה, קשה לתאר במילים את הנוף שנמצא מלמעלה, הדרך עצמה עוצרת נשמה וכיף לנהוג שם, יש נקודות תצפית שאפשר לעצור ולהתבונן ולהצטלם בכיף, נסענו לנמל שלהם, יש מסעדות ואכלנו דג של היום, דגים שמוציאים באותו יותר ומגישים אותם, זה טעים רצח!
בערב בילינו בטיילת שנמצאת איפה שממוקמת מסעדת Hardrock, המסעדה ענקית, כיפית, וטעימה מאוד, אבל תתכוננו שהיא עמוסה.
יום 5-נסענו לצפון מוקדם, קנינו כרטיס twins ללורו פארק וסיאם פארק, הלורו פארק חובה לכל גיל!!!!! נהנינו ברמות, בילינו שם קרוב ל3-4 שעות,האמת בעיקר רצינו את ה shows שיש שם, ונהנינו ממש!!, בתוכנית היה לנסוע לבריכות הטבעיות, המזג אוויר בצפון לא שמשי בכלל, לא כיפי ולא רצינו להישאר, נסענו ישר לדרום.
יום 6- נסענו לסיאם פארק, אני אישית לא מחבבת מגלשות, אבל הבן זוג שלי כן, נהנינו ממש מהשמש שיש שם, מהבריכה, ומכמה מהמלגשות שהצלחתי לעלות, לגבי פאסט פאס, איני יודעת כמה זה חובה, היינו ביום שבת ששני התורים היו באותו מצב, אבל גם אם תרצו יש בכניסה של הפארק בעלות 18 יורו לאדם, אנחנו רצינו לקנות אבל כבר היה Soldout.
בערב בילינו במסעדה לבנונת בשום soco, האוכל מדהים והאווירה כיפית.
לגבי מסעדות : זכינו להכיר רחוב ב Lagos de fanabi, יש שם מעל 30 מסעדה מכל הסוגים, אנחנתו התלהבנו על מסעדה בשם La costa, שאחלנו בה פיצה ופסטה ויין טובים מאוד! , ישנה גם מסעדה ענקית מומלצת ושמה El gransol.
חיי לילה : Playa de las americas, יותר לצעירים, שנמצא בא ברים ומעדונים, היא די רועשת.
מלון: מומלץ מומלץ מומלץ!!!! למי שאוהב שקט ופינוק זה המקום, אדיבים ברמה בלתי ניתנת לתיאור, הארוחת בוקר עשירה מאוד!!! Hotel la vinnci la plansion – costa adeje

רשימת האטרקציות המלאה של טנריף – כאן.
May be an image of 5 people, pool and indoor
May be an image of outdoors

תוכן עניינים

אולי יעניין אותך גם:

לייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

או התקשרו 077-340-70-40

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים

או התקשרו 058-7511860

אולי יעניין אותך גם:

חופשת קיץ זוגית בטנריף

טוב אחרי שהתאוששנו קצת, הנה פוסט ההמלצות שלנו מטנריף!אנחנו זוג, בני 23, טסנו בשבוע הראשון של אוגוסט והשבוע הראשון של ספטמבר. טיסות: טסנו בחברת SWISS

קרא עוד »
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors