נותן בחזרה לקבוצה – זה סיפור הדרך שלנו:

משפחה עם 3 ילדים בגילאים: 7, 4 ושנה וחצי.

לנזרוטה:

ישנו ב Costa Teguise – שזו עיירה קטנה וכיפית עם מדרחוב, טיילת חופים, מסעדות וחנויות. ישנן עוד 2 עיירות שהיינו בהן ונראות מוצלחות לשהות בהן – Playa Blanca ו Puerto Del Carmen. מקום פחות מומלץ לדעתי ללינה הוא Arrecefe (עיירה יותר "משעממת").

אטרקציות: כדאי לרכוש את הכרטיס המשולב. ניתן לבחור מראש אם רוצים 3 אטרקציות או 4 או 5 (לא חייבים לבחור מראש מהן האטרקציות אלא רק את הכמות שלהן) ואז המחיר יוצא הרבה יותר זול מאשר לשלם כל אטרקציה בנפרד. ניתן לקנות בקופה של כל אחת מהאטרקציות או אונליין. אנחנו היינו ב-2 מערות לבה: Cueva De Los Verdes, Jameos Del Agua, ובתפצית Mirador Del Rio ובאטרקציה המרכזית: הפארק הלאומי. ממליץ על כל ה-4 הנ"ל, מאוד נהיננו. לגבי הפארק הלאומי כדאי להגיע כמה שיותר מוקדם – רבע שעה לפני הפתיחה, כדי להימנע מתור מכוניות הולך וגדל.
בשאר הזמן בלנזרוטה סתם הלכנו לכל מיני תצפיות ולכל מיני חופים.
סופר מרקטים מומלצים לקניות: Mercadona ו Hyper Dino.
אח"כ עברנו לפוארטהונטורה במעבורת. בשביל זה החזרנו את הרכב ממש ליד המעבורת ב Playa Blanca ולקחנו רכב חדש בפוארטהונטורה.
 
 
פוארטהונטורה:
היינו רק בקורלחו, האטרקציה היחדה שעשינו הייתה הפארק מים והוא ממש מומלץ. שאר הזמן היינו בחופים.
טנריף:
דיס המלצה על ה Jungle Park – המקום די מוזנח וגם ממוסחר ברמה מציקה – כל דבר שם הם רוצים תוספת כסף, החל מהחנייה, והאכלת החיות (2 יורו לקופסה קטנטנה), ומנסים לדחוף לנו שחייה עם אריות ים. כל זה הרגיש לא נעים. אם בכל זאת החלטתם להגיע אז לגבי חנייה – תגיעו מוקדם ואז אפשר לחנות בחוץ ללא תשלום.
המלצה על שייט הויקינגים – כדאי לקחת את השייט של ה 3 שעות שכולל גם את כל המופע (ולא ההפלגה של השעתיים ללא המופע). הילדים ממש נהנו במופע.
המלצה על מופע האבירים ב San Miguel ניתן להזמין כרטיסים בהנחה באתר הזה
 
המלצה על הקארטינג, שתמתאים גם לילדים מגיל 3. אם מזמינים לפחות 24 שעות מראש אז יש הנחה באתר הזה:
ממליץ למבוגרים לקחת את הרכב היותר מהיר CRG Centurion של ה 400cc ולא את ה 350cc. גם מי שלא מנוסה בכלל יכול להסתדר טוב עם ה 400cc.

תוכן עניינים

אולי יעניין אותך גם:

לייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

או התקשרו 077-340-70-40

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים

או התקשרו 058-7511860

אולי יעניין אותך גם:

חופשת קיץ זוגית בטנריף

טוב אחרי שהתאוששנו קצת, הנה פוסט ההמלצות שלנו מטנריף!אנחנו זוג, בני 23, טסנו בשבוע הראשון של אוגוסט והשבוע הראשון של ספטמבר. טיסות: טסנו בחברת SWISS

קרא עוד »
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors