אז אחרי שנעזרנו בקבוצה לא מעט, רוצה להודות באופן אישי לעמית Amit Idgar האלוף ולאתר המעולה שיש בו באמת כל
מה שצריך לדעת לקראת הנסיעה.
משתפת בטיול הזוגי שלנו לטנריף המושלמת✨
טיסת הלוך עם אל על למדריד ועם איר אירופה ממדריד לטנריף צפון. היו אחלה טיסות, המזוודה הגיעה באיחור של יום לכן ממליצה מאוד לבטח כבודה לפני הנסיעה ולקנות אייר טאג למעקב אחרי הכבודה.
טיסת פנים עם איבריה מטנריף דרום למדריד
-חזור לארץ ממדריד אחרי 4 ימים עם אל על (ששקלו לנו כל פריט ופריט, ממזוודה ועד לתיקי גב…).
מסלול טיול
צפון:
מלון – עם הנחיתה אספנו את הרכב שהזמנו מבעוד מועד דרך חברת Cicar שהיו מעולים.
לקחנו 3 לילות במלון sol costa Atlantis, מומלץ מאוד בכל הבחינות (מיקום, אוכל, ניקיון)! בחרנו בחדר מרווח עם נוף לים, חצי פנסיון. בביצוע ההזמנה ציינו כי נהיה עם רכב ואכן הייתה לנו חניה במחיר של בערך 15 יורו ללילה. המלון לא מבטיח חניה והיא על בסיס מקום פנוי. את ההזמנה למלון ביצענו דרך אפליקציית רשת המלונות Meliá, שהמחיר דרכם היה משתלם ביותר.
אטרקציות – יום אחד שילבנו ביקור ביער הגשם Anaga שהיה חביב יחד עם קניון בקניון meridiano, יום שני הוקדש לביקור בלורו פארק ובערב הסתובבנו בטיילת של puerto de la Cruz.
לתכנון הטיול שלכם, צרו קשר!
לתכנון הטיול שלכם, צרו קשר!
דרום:
את השהות בדרום חילקנו לשניים.
מלון אדחה – המלון הראשון שלקחנו נקרא Royal river במילה אחת – שלמות! לקחנו 2 לילות, חצי פנסיון, חדר ענקי עם בריכה פרטית שמתחברת לבריכה משותפת, מרוב שהיה כיף לא יצאנו מהמלון. התמזל מזלנו ובערב הראשון ארוחת הערב הוגשה על ידי שף מישלן והאוכל היה מצוין🙌🏼 מלון מושלם לירח דבש, מיועד למבוגרים בלבד ונראה שחשבו על כל פרט פרט בעיצוב, בשירות, באוכל. המחיר לא זול אבל בחוויה האישית שלנו, שווה כל אירו, נחזור בוודאות!
מלון לאס אמריקס – לקחנו 3 לילות במלון טיגוטן. ממליצה מאוד לקחת את סוויטות המלון אותן אפשר לסגור ישירות דרך אתר המלון בלבד. האוכל היה מעולה, ההזמנה שלנו כללה כניסה לטרקלין ושובר לארוחה במסעדת המלון שהייתה מצוינת. השירות היה ברמה גבוהה, מנהל המלון מקסים והבריכות מעולות.
בשני המלונות בהם שהינו בדרום, הייתה חנייה זמינה.
אטרקציות – יום אחד הוקדש כולו לפארק המים סיאם, כרטיס קנינו כמובן דרך הלינק שבאתר טנריף שלנו והוספנו fast pass בפארק עצמו בעלות של 18 יורו לאדם, היה מדהים. ביום למחרת לקחנו שייט לוויתנים ודולפינים דרך נמל puerto colon בעלות של 27 לאדם (סגרנו במקום). ראינו המון דולפינים ולוויתן אחד, פחות מומלץ למי שרגיש לתנודות בים כי בעומק יש גלים חזקים. בערב של אותו היום נסענו לטיידה, קנינו מראש כרטיסי הלוך-חזור ברכבל וטיילנו בהר במשך שעה. קצת צפוף עם השייט בבוקר, יצא כך אחרי נאלצנו לדחות את הכרטיסים פעמיים כיוון שהרכבל היה סגור בתאריך המקורי אליו הוזמנו הכרטיסים בגלל מזג האוויר (רוחות).
מדריד:
את הטיול סיימנו ב3 לילות במדריד, מלון innside, גם אותו סגרנו דרך אפליקציית המלונות Melia. מיקום מושלם, חדרים נקיים, ממליצה מאוד 🙂
לפוסט הטיול בקבוצת הפייסבוק עם עוד תמונות – לחצו כאן.

לרשימת האטרקציות של טנריף – לחצו כאן.

למלונות לירח דבש – לחצו כאן.

תוכן עניינים

אולי יעניין אותך גם:

לייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

או התקשרו 077-340-70-40

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים

או התקשרו 058-7511860

אולי יעניין אותך גם:

חופשת קיץ זוגית בטנריף

טוב אחרי שהתאוששנו קצת, הנה פוסט ההמלצות שלנו מטנריף!אנחנו זוג, בני 23, טסנו בשבוע הראשון של אוגוסט והשבוע הראשון של ספטמבר. טיסות: טסנו בחברת SWISS

קרא עוד »
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors