טוב אחרי שהתאוששנו קצת, הנה פוסט ההמלצות שלנו מטנריף!
אנחנו זוג, בני 23, טסנו בשבוע הראשון של אוגוסט והשבוע הראשון של ספטמבר.

טיסות: טסנו בחברת SWISS עם קונקשן של לילה בציריך.
היו קצת עיכובים עם הטיסה מישראל אבל לא נורא. המחיר היה ממש טוב- 450$ לזוג הלוך וחזור עם שני טרולים ותיקי גב (לנו זה מספיק). קיבלנו אוכל בכל הטיסות וסה"כ חוויה טובה.

מלון: התארחנו לאורך כל התקופה במלון דירות כי אנחנו דתיים ורצינו לבשל. למלון קוראים Lightbooking Marina Palace Tenerife והוא נמצא בחוף אדחה. המיקום היה מצויין וקרוב להכל, נסענו כמה פעמים לצפון והנסיעה לא ארוכה מידי. המלון נמצא מול קניון וסופר, יש חניה ויש בריכה ענקית ושווה. החדר עצמו כולל חדר שינה, סלון, מטבח מאובזר, שירותים ומרפסת ולנו הספיק לגמרי וגם המחיר היה טוב. חסרונות- רעש מהבריכה ומהשכנים שגרים שם כמעט כל הזמן, אין מזגן בחדר השינה והחיסרון הגדול הוא שצריך לדאוג להכל בעצמכם- הם מביאים ארבע מגבות ושני גלילי נייר טואלט וכל השאר צריך לדאוג לבד/ לכבס/ לקנות/ לנקות, אין תחושה של בית מלון וחוץ ממספר ווצאפ לא היה לנו כל כך דרך לתקשר איתם (למזלנו גם לא היה צורך). לנו זה היה בסדר אבל יש אנשים שזה לא מתאים להם.

אוכל: הבאנו קצת כלים, בשר וממרחים מישראל. אפשר לקנות שם הרבה דברים- לחם, ביצים, מוצרי חלב, ירקות, ספגטי, אורז, וכו' אז הסתדרנו (יש רשימה מסודרת מבית חב"ד). לקראת שבת עברנו בבית חב"ד וקנינו עוף- צריך לדבר איתם מראש.

רכב: השכרנו דרך TOPCAR רכב ידני קטן, מחיר סבבה לכל עשרת הימים. אנחנו נוהגים על ידני גם בארץ אז לא הסתבכנו בכלל. יש כבישים מפותלים ועליות אבל לא משהו בלתי אפשרי כפי שמציגים פה לפעמים. ההתנהלות מול החברה הייתה בסדר גמור. הוצאנו רישיונות נהיגה בינלאומיים למקרה הצורך אך לא השתמשנו בהם (8 שקלים, לא נורא).
ביטוח: פספורטקארד
סים: ESIM באחד הטלפונים ופתחנו נקודה חמה לטלפון השני. קנינו 20 מגהבייט ולא סיימנו את החבילה.
ולטיול עצמו: בשבוע האחרון של אוגוסט עשינו בעיקר טיולים בטבע ואת האטרקציות היותר תיירותיות השארנו לתחילת ספטמבר כדי להימנע מתיירים וילדים, החלטה חכמה מאוד.

יום 1: הגעה לטנריף. הגענו למלון, יצאנו לסופר לקצת קניות לאבזר את החדר, קצת בריכה ומנוחה במלון ובערב ויצאנו לחוף לראות את השקיעה- יש מלא חופים באדחה, רק תבחרו.

יום 2: טיידה. הזמנו מראש כרטיסים לרכבל לשעה הכי מוקדמת (9:00) והקדמנו ברבע שעה. הרכבל מעלה כל פעם בערך 40 איש אז כדאי להגיע מוקדם ולתפוס מקום בתור. אנחנו עלינו בול בזמן. מומלץ להביא נעליים סגורות ומשהו חם ללבוש. אנחנו טיילנו למעלה באופן עצמאי ובעיקר נהנינו מהנוף. הנסיעה מהממת ומזג האוויר היה ממש טוב (היום בטח כבר קר יותר). בדרך דרומה עצרנו בחוף playa del bobo ובערב יצאנו לplaya del les Americas, יש שם הרבה מועדונים עם אווירה טובה וישבנו לשתות קצת.

יום 3: טיילת Paisaje Protegido de la Rambla de Castro. טיילת מטריפה מעל חוף שחור. הליכה קצת אתגרית- ירידה בהמון המון מדרגות מפותלות עד שמגיעים למטה, אבל בעיניי שווה כל רגע. אחרי שעלינו את כל זה בחזרה נסענו ל"גן הפרפרים". היה נחמד אבל לדעתנו יקר מאוד ביחס לתמורה. בערב יצאנו לרקוד סלסה במועדון שנקרא achaman, בימי רביעי והלאה יש שם שיעורים בחינם למתחילים והאווירה שם נהדרת, כדאי להסתכל בפייסבוק שלהם.

יום 4: יער האנגה. נסיעה מפותלת ויפה, עוברים בדרך כל מיני עיירות והנופים משגעים. צריך להגיע למרכז המבקרים ושם נותנים מפה והסבר על המסלולים השונים ובחרנו משהו שמתאים ל- לא מיטיבי לכת (למרות זאת, היה דיי קשה). הנוף היה מהמם ומזג אוויר מצויין לטיול. לאחר מכן נסענו לקניון הענק בסנטה דה קרוז לקצת שופינג וחזרנו לבריכה במלון להתאושש.

יום 5: Garachico. עיירה יפיפיה בצפון האי. נסיעה מאוד מפותלת עם נופים מדהימים כל הדרך. לעיירה יש כמה בתי קפה מאוד מומלצים, רחובות עתיקים שכיף להסתובב בהם, גלידריות על הים והכי מרשים- בריכות טבעיות על החוף. המים קפואים כי זה אוקיינוס אבל לא יכלנו שלא להיכנס. כמה מטרים בהמשך הטיילת על החוף יש בריכה ציבורית במחיר ממש זול למי שמעדיף. עברנו בבית חבד לקנות עוף לשבת והתארגנו לשבת במלון.

יום 6: שבת. בעיקר נחנו ואכלנו, לקראת מוצאי שבת הלכנו ברגל לחוף הים לטבילה קצרה ולשקיעה.

יום 7: לורו פארק. יש חניות בחינם לאורך הרחוב. מומלץ לקנות כרטיסים מראש ולהגיע מוקדם. אנחנו תכננו את המסלול שלנו בפארק ככה שקודם נראה את כל ההופעות ואחר כך נסתובב בנחת לפי המפה. המקום מדהים והאווירה שם כיפית, ההופעות היו ממש יפות ומרגשות ונראה (אני מקווה שאני צודקת) שדואגים ממש טוב לבעלי החיים ושהקשר בין העובדים והחיות ממש טוב. בילינו שם חמש שעות. למי שמתאים לו- יש המון מקומות לאכול, לשבת ואפילו נגיש לעגלות וכסאות גלגלים. לאחר שסיימנו נסענו לבריכות לגו מרטינז אבל היה שם כ"כ עמוס שויתרנו וחזרנו לבריכה במלון.

יום 8: צלילה. יש המון המון חברות שמציעות, לדעתי פשוט תחפשו מה שמתאים לכם מבחינת המחיר. זו הייתה פעם ראשונה שלנו וממש נהננו מהחוויה. לא ראינו צבי ים אבל ראינו המון להקות דגים וכוכבי ים. בדרך חזור חטפתי מחלת ים (לא מומלץ בכלל) אז עצרנו לקצת שופינג לנשמה.

יום 9: סיאם פארק. כיף כיף כיף! קנינו כרטיסים מראש והגענו חצי שעה לפני פתיחת המתקנים וכבר היה תור. בזמן שכולם חיכו בתורים לכרטיסים המהירים וללוקרים אנחנו פשוט השארנו את התיקים על כיסא נוח (בדיעבד ראינו שכולם עשו את זה, חבל על הכסף והתורים), והלכנו לחכות למתקנים. למזלנו באנו ביום יחסית רגוע ותוך כמה שעות עלינו על כל המתקנים ונהנינו ממש. בסביבות הצהריים התחיל להיות עמוס אז עברנו לבריכת הגלים ובשלוש בצהריים יצאנו משם. חוויה מדהימה גם לפחדנים כמוני שהעזו פעם ראשונה לעלות למגלשות מים.

יום 10: מסקה. הכביש הכי מפותל, בעליה, צר ומפחיד שנסענו בו. הנופים מדהימים ואם נוסעים לאט, הכל בסדר. בכפר עצמו יש כמה בתי קפה ומסלולים נחמדים, חנות מזכרות יפה ונוף מדהים. משם נסענו ל piscina natural acantilado de Los gigantes, בריכות טבעיות מדהימות אבל ברגע שהתמקמנו משטרה באה לפנות את כולם אז עברנו לבריכות טבעיות אחרות בpiscinas naturales de alcala ולחוף השחור הצמוד אליהן ונהנינו ממש.

יום 11 ואחרון: פארק הקופים. יש שם הרבה קופים והמון שרקנים, ילדים בטח ייהנו שם מאוד אבל אנחנו עשינו סיבוב ויצאנו. נסענו לחוף playa de fanabe המהמם (נגיש, נקי, מתקנים, אוכל) ואכלנו בגלידריה בשם gelato furtuna- נראה שיש שם אוכל וקינוחים שווים למי שרוצה. משם נסענו לשדה התעופה, החזרנו את הרכב תוך דקה והתחלנו במסע חזרה לישראל.

בקיצור, טנריף יעד מדהים, יש המון מה לעשות ולראות (ולאכול למי שמתאים לו) וזה לגמרי שווה את הטיסה בעיניי. תודה לכם על העצות וההמלצות, עזרתם לנו מאוד ומקווה שעזרנו לכם גם 😊

תוכן עניינים

אולי יעניין אותך גם:

לייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

או התקשרו 077-340-70-40

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים

או התקשרו 058-7511860

אולי יעניין אותך גם:

חופשת קיץ זוגית בטנריף

טוב אחרי שהתאוששנו קצת, הנה פוסט ההמלצות שלנו מטנריף!אנחנו זוג, בני 23, טסנו בשבוע הראשון של אוגוסט והשבוע הראשון של ספטמבר. טיסות: טסנו בחברת SWISS

קרא עוד »
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors