הטבות שונות עד 20% הנחה לחברי האתר וקבוצת הפייסבוק ” טנריף שלנו למטיילים

 

 

 

  1. סוכנות נסיעות המתמחה בטנריף, “טריפנדה, עם מחירים בלעדיים לחברי הקבוצה על הלינה בטנריף במלונות של 4-5 כוכבים (בדרום ובצפון), עד 20% הנחה לחברי הקבוצה בלבד.
    ניתן להרכיב חבילות ירח דבש, / חופשה משפחתית / חופשה לקרנבל שבטנריף עם טיסות לטנריף, כמה ימים במדריד למעוניינים,העברות מהמלון לשדה ולהפך.
    טריפנדה” עובדים עם הקבוצה כבר משנת 2018 ועשרות אם לא מאות מחברי הקבוצה כבר סגרו איתם את החופשה שלהם בטנריף (ואת החופשה שאחרי ואחרי), תוצר של שירות ואחריות הפוגשים מחיר הוגן.
    *כל מי שסוגר חופשה בטנריף דרך חברת “טריפנדה” זכאי לכחצי שעת ייעוץ ותכנון מסלול טלפוני איתי (עמית), בתיאום מראש.

    להזמנת החופשה שלכם בטנריף במחירים בלעדיים דרך טריפנדה – לחצו כאן.

     

  2. סים לאינטרנט של חברת “019” יאפשר לכם לנווט בקלות, אינטרנט ושיחות בספרד (וטנריף בפרט) ניתן לקבל עד 10% הנחה בקישור הזה בלבד, ניתן לאסוף אותו כבר מנתב”ג (טרמינל 1 או 3 לבחירתכם).
    *ניתן לבקש את עזרת הצוות שבדוכן להפעיל עבורכם את הסים במקום (ללא תוספת עלות) ככה שלאחר הנחיתה שלכם הסים כבר יתחבר לרשת.

    להזמנת הסים שלכם מחברת “019” – לחצו כאן.

  3. שירות FlyMoney להמרת כסף (אירו במקרה של ספרד/טנריף) בהזמנה מראש מהבית של סכום הכסף שתרצו לקבל “בבנק פועלים” שבנתב”ג ללא עמלות, ללקוחות כל הבנקים, שירד בחיוב הבא של האשראי
    (נוח להתנהלות כלכלית נכונה יותר) – להזמנת המט”ח שלכם לחופשה, לחצו כאן.
  4. ביטוח פספורט קארד – מניסיון אישי שלי, ביטוח אמין (כן קצת יקר ביחס לאחרים) אבל שווה כל שקל ומוכיח את עצמו בשעת צרה ( קרה לי עם מזוודה שהגיעה אחרי כ 48 שעות, עם פיצוי כספי). – להזמנת ביטוח בפספורט קארד, לחצו כאן.
  5. ביטוח שירביט – ביטוח איכותי למי שמכיר ואוהב, לפרטים לחצו כאן.
  6. חנות האטרקציות של טנריף – כל האטרקציות שבטנריף במקום אחד, עד כ – 13% הנחה (10% הנחה על חלק מהאטרקציות שבחנות בהתאם להחלטת הספק, וכ – 3% נוספים לרוכשים מספר אטרקציות ברכישה אחת (בחירת מספר אטרקציות והוספתן לסל ובסוף לרכוש בפעם אחת את כולן, לדוגמא: כרטיס משולב לפארק המים סיאם + גן החיות לורו יחד עם כרטיס לטיידה/טיול יום לאי “לה גומרה”.)

    לרשימת האטרקציות של טנריף – לחצו כאן.

    לחנות האטרקציות – לחצו כאן.

 

תוכן עניינים

אולי יעניין אותך גם:

לייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

או התקשרו 077-340-70-40

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים

או התקשרו 058-7511860

אולי יעניין אותך גם:

חופשת קיץ זוגית בטנריף

טוב אחרי שהתאוששנו קצת, הנה פוסט ההמלצות שלנו מטנריף!אנחנו זוג, בני 23, טסנו בשבוע הראשון של אוגוסט והשבוע הראשון של ספטמבר. טיסות: טסנו בחברת SWISS

קרא עוד »
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors